1.1K olmuşuz! Teşekkürler ^-^ Dünden beri yazmaya çalışıyorum olmuyo -_- İlham mı yok anlamadım -_- Ona göre sjsjsj
As: Herkes başıma toplanmış bağırıyorlardı. Onların arasından gitmek isterken kıpırdayacak bir yer bile bulamıyordum. Sonra o geliyordu. Beni oradan çekip dışarı çıkartıyordu. Bana sarılıyordu. Onun kokusunu bile hissetmiştim.
Atn: O kim peki?
Doktorumun adının Antony olduğunu öğrenebilmiştim. O odasındaki bazı dosyaları kaldırırken ben de ona rüyamı anlatıyordum. Her gün bu şekildeydi. Eskiden de, şimdi de.
As. Hıçkıdık.
Tatlı tatlı sırıtıp bana baktı.
Atn: Sevgilin mi?
Evet anlamında başımı salladım. Öküzcüğüm o benim.
As: Sen neden toparlanıyorsun?
Atn: Bugün buradaki son günüm.
Gözlerim şaşkınlıkla açılmışken o bana hüzünlü bir şekilde baktı.
Eth: Gitmek zorundayım.
Oturduğum sandalyeden kalkıp ona sarıldım.
Atn: Ziyarete gelirim.
As: Sen buradaki güler yüzlü tek kişisin, suratına bakıp ona baktım. Gözleri buğulanmıştı.
Atn: Bana dosyalarımı toplamama yardım eder misin, diye sordu. Duygusal ortamı bozmak için bunu dediğini adım gibi biliyordum. İtiraz etmeden dosyaları toplamasında ona yardım ettim.
Atn: Dün senin evini ziyaret ettim. Arkadaşların seni bekliyorlardı.
Gözlerim bir anda neşeyle açıldı.
As: Onlar nasıllar? Kaç kişiydiler?
Atn: İyiydiler. Üç... Üç kişiydiler.
Diğerleri nerdeydi?
Eth: Sana oradan bunu getirdim.
Eliyle gitarımı gösterdi.
As: Çok teşekkür ederim, dedim gülümseyerek. Dosyaları tekrardan toparlamaya başladım.
Atn: Müzikle uğraşman çok güzel. Biliyor musun? Ben müzik dinlemeyi çok severim.
As: Neleri dinlersin?
Atn: Mesela.. En sevdiğim grup Nirvana.
As: Ben de çok seviyorum o grubu.
Atn: Kurt Cobain'in tek olumsuz yönü intihar etmesiydi.
As: Ama onu çok eleştirdiler.
Atn: Haklısın, dedi bana gülümseyerek.
Atn: Gitmeden önce bir yemek yiyeceğim, sonra gideceğim. Sen de benimle yemek yemek ister misin?
Başımı hayır anlamında salladım. Ona son kez gülümsedim. Gitarımı elime alıp kapıya yöneldim. Ethan'a son kez baktım. Bana buruk bir gülümsemeyle el sallıyordu. Ben de aynı şekilde ona el salladım.
Kapıdan çıkıp odama yürüdüm. Doktorum bana son iyiliğini de yapmıştı. Gitarım. Müzik dinleyemesem de söyleyebilir ya da çalabilirdim. Bu bile iyi bir şeydi.
Odama girdiğimde bu sefer başka birisi vardı. Claire.
Cl: Artık yeni doktorun benim.
Cevap vermeden koltuğuma oturdum.
Cl: Kelly ile tanışmışsınız.
As: Evet. Senin aksine iyi biri.
Kaşları çatıldı.