-1-

7K 94 11
                                    


Arkadaşlar ilk hikayem destek olursanız çok sevinirim şimdiden teşekkürler;-);-);-);-)

Ultra yakışıklılar önümden geçerken Kaan kolumdan dürttü.
Heyyy kızım sende mi etkisindesin ha yoksa?

Yok ya Kaan saçmalama dedim ama tabikiiii çok yakışıklılar ya neyse toparlan Buse toparlannn dedim kendi kendime:-)Kaan ve Anıl'la beraber okulun müzik salonuna yürüdük.Gitarımı elime alıp çalmaya başladim müzik herşeydir abiii benim için.Okuldan ne kadar nefret etsemde iyiki bu oda var yoksa okulda yok olucam ben .Prova bittikten sonra okuldan çıktım .Kaan arkamdan koştu .
Kizim nereye yaaa birseyler yapalim söz vermiştin hani.
Yapariz ya birseyler gitarima tel almam lazim Kaan sonra diye bagirdim.
Yalnız kalmak daha iyi hem .Tel almak için dükkana girdim.Oooffff Serkan mı o ???Ne yapsam çıksam mı hemen dükkandan bilmiyorum allahim beynim durdu.Ben kapıda mal gibi durunca tabi müşteriler Hanımefendi bir çekilirmişiniz diye bana tip tip baktı ve kendimi içeriye attım .En iyisi tanımamış gibi yapmak gitarlara salak salak bakmaya başladım .Arkamdan bir ses.
Hiiissttt sen bizim okuldaki gotik kız degil misin ?

Ben şaşkın şaşkın başımı salladım hayir karıştırdın dedim

Hayır sen o ucubesin .Popondan tanıdım dedi ve gülümsedi.

Popomdan mı?(oha lan serkan popo fetişi çıktı sapık mı ne yaaa ama beni tanıdı popomdan tanımış olsa bile tanıma tanıma degil midir abii offf kafam karıştı.)diye kekeledim.

Evet dedi ve kahkaha atti çok sexy bir popon var dikkatimi çekti .

Kızardım resmen ama cool olmam lazım sadece gülümsedim.
Tamam benimde sapık hayallerim var dogru hani Serkan'ı garson olarak hayal ettim bana şampanya getirirken o şampanyayı üzerine döküp yalamak gibi sapkınlıklarım var ama beni popomdan tanıması çok garip degil mi diye düşünürken Serkan bana döndü yarın bizim evde parti var gelsene diyip gülümsedi
Yok ya gelmiyim dedim ama adresi mesaj atarim tatlım veeee o can alıcı bakışını atınca bende tamam demek zorunda kaldım.

INANAMIYORUMMMMMMM !!!!Ahsu telefonda bagırıyordu.Tamam direk alışverişe Buse nerdeysen orda kal hemen geliyorum dedi.Ahsu bu kadar heyecanlandi ama bende hiç heyecan yok keşke o can alıcı bakış olmasaydı offfff ben ne yapıcam ya okuldaki sürtük tayfası orda olucak Serkan onlarla yiyişirken bende onları mı izlicem yoksa :-(:-(:-(:-(Sonuçta okulun ucubesiyim.Neyse Ahsu geldi ve kıyafet bakmaya başladık.

Şöyle sexy birşeyler alalim Buse sana .Serkan dönüp sana baksın hem o gün siyah rujunu istemiyorum kızım ateşli ol azcık dedi ve deli gibi kıyafetlerin arasına daldı.
Ahsu gitmesem miii yaaa diye geveledim saçlarımla oynarken.
Kiyafetlerin arasından kafasını çıkarttı ve elindeki askıyı bana dogrulttu.

Buse şu askıyı görüyorsun degil mi dedi sinirle gerisini sen anlarsın zeki kızsın  inaniyorum dedi ve güldü.

Allahım ne yapcam yaaaa:-(:-(:-(:-(

ULTRA YAKIŞIKLIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin