-17-

1.9K 49 0
                                    

Canberk konuşmalıyız sana geliyorum...

Telefonu kapattım ve derin bir nefes aldım.Canberk'i nasılhayatımdan çıkarıcam ben?Ona bunu nasıl yapıcam birbirimize çok baglandık .Tamam bende biliyorum sevgili degiliz ama sadece arkadaşta degiliz aramızda ne olduguna dair bir fikrim olmasada onsuz kalmak benim kanımı donduruyor.Keşke bu işlere bulaşmasaydim okulun ucubesi olarak kalsaydım belki hayatım daha kolay olurdu.Okulu bitirip yurtdışına giderdim müzik yapardim sadece .......

Ama şimdi yalandan sevgilimle (aramızdakilerin tamamı yalan degil)ayrılmak zorundayim ve Canberk buna dayanamaz.
Kapıyı yavaşça tıklattım.Hemen açtı ve sarıldı.

Nerelerdeydin kızım meraktan öldüm......

Beni kendine bastirdigindaki koku........Bu kokuyu özlicem beni böyle sarmasını sıcaklıgını nefesini Canberk'i özlicemm......

Canberk artık bu oyun bitmeli .Ahsu o kazayı yaptıktan sonra ne kadar boş bir şeyle ugrastigimizi anladim.Serkan kazandı artik benim sevgilim rolunu yapmana gerek yok oyun bitti.

Gözlerimin içine bakti.

Yaninda olmak istedigim icin burdayim Serkan piçi yüzünden degil Buse.

Seni daha fazla tehlikeye atamam Ahsu'ya olanları gördük güvende kal !!!!

Bunları söylerken sesim okadar yüksek çıkti ki ben bile şasirdim Canberk ise donmuş bana bakiyordu.

Beni birakma lütfen!!!!

Sesi okadar yumuşak çikti ki ......Şeytandan kaçtıgın zamanlar tanriya yalvardigin gibi....Tanrım beni şeytandan koru.....

Özur dilerim yaptigim herşey senin için .....

Yüzüne bakmadan evden dışari attim kendimi...Içimdeki ses beni teselli etmeye başladı...

DOGRU OLAN BU BUSE!!!!!

ULTRA YAKIŞIKLIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin