Dudaklarını benim dudaklarıma yavaşça bastırıp fısıldadı.
Beni deli ediyorsun .
Ahhh sende beni diyemedim biran buz kesildim tek düşünebildigim onun harika dudakları .Resmen yanında kıvranıyordum beni kendine bastırsa ona yakın olmak beni cezbediyor.Boynuma yavasca dudaklarını yerlestirdi.
Seni daha fazla istememe neden oluyorsun .
Ben burda ölmüşüm Serkan .Daha fazla diye çırpınıyorum :-(:-(Onu kendime bastırdım.Ellerimi dudaklarında gezdirdim.Gözlerimi gözlerine kitledim.
Beni yakmana izin veremem Serkan ölmek istemiyorum .Özür dilerim .dedim ve dışarı çıktım.Yapamadım işte salagım ben bak bana offfff iyiki yapmadim o benimle oynuyor onun oyuncagi olamam sikerim partisinide umrumda degil sadece aşık olamam heleki Serkan'a .Onun için yataga atacagı bir kizim amacı bu .Ne bekliyorumki ben bana aşık olmasını mı???Yapma ben bir hiçim tıpkı babamın dedigi gibi.:'(:'(:'(:'(Zil çaldi ve çantamı sınıftan aldıgım gibi arabama atladim.Kahretsin gözlerim doldu .Zayıf oldugunu şurda belli etme aptal Buse!!!!!!!
Arabayı sürerken gözyaşlarım hiç durmadi.Keske güçlü olsaydim babam gibi ailesini bir kalemde atabilecek gücüm olsaydi.Ama asla ona yakışır bir kız olmadım ben ezik acınası varlıgım bak küçücük bir öpüşmeden bu kadar etkilendim.Toparlanmam lazım ama nasıl ?Bir dakika gercekten toparlanmak istiyor muyum ?Eve geldim .Dolaptan bir votka çıkardim içmeye başladim.Bir yandanda jessie j nobody's perfect dinliyorum(dinlerseniz iyi gider süper şarkı)
Saat kaç bilmiyorum ahsu sürekli arıyor ne kadar içtim bilmiyorum kafamı yerimde bile tutamiyorum.Sikicem şu telefonu yaa sürekli çalıyor.
Ne varrrr yaaaaaa!!!!!!
Buse iyi misin seni çok merak ettim nerdesinnn?????
Serkan üzgünüm diye ağlamaya başladım.
Evde misin geliyorum orda kalll!!!!
Kapatti.Evdeyim ne geliyorsun niye burnunu benim hayatıma sokuyorsa offffffff!!!!Kendi kendime konuşurken gözlerim kapandı.
Serkan'ın anlatımından*****
Ahsu 'dan Buse'nin evinin anahtarını aldım arabaya atladım.Onu o halde bırakamam.Ne yaptıgımı ve oraya neden gittigimi bilmiyorum.Ondan uzak kalamiyorum okulda gözlerim onu arıyor .Ama bana tiksinerek bakıyor .Haklı ben düşünmekten kaçan aptalın tekiyim.Sorun şu ki onu düşünmekten kaçamıyorum beynimin içine kazındı resmen ilk gördügüm günden beri aklimda teni bembeyaz saçları ise cennet gibi okadar farklı kii.Hem cennet hemde cehennem.Onun yanında olan iki piç kurusundan nefret ediyorum.Bir daha ona dokunurlarsa agızlarını kırıcam.
Sonunda eve ulaştım.Kapıyı açıp içeri girdim.Kendi kendine mırıldanıyordu.Salak ya bu haliyle bile okadar güzelki...Serkan diye sarıldi .
Yanına oturdum aglamaya başladı.Ona daha sıkı sarıldım.
Burdayım sexy popo yanındayım .
Hep yanında kalıcam.İstemesen bile....Kafasını kaldırdı.Gözleri aglamaktan kıpkırmızı kesilmişti.Bana nefretle baktı.
Asla tutamıcagın sözler verme ben senin oyuncagın degilimmmm......
YORUMLARINIZI BEKLIYORUM DESTEK OLURSANIZ SEVINIRIM;-);-);-);-);-)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ULTRA YAKIŞIKLI
ChickLitOkul kapısından giren ikili mi ?Onlar Serkan ve Okan ahhh ahhh okulun en zengin ve en yakışıklı iki kankası.Peki ben mi kimim ?Hayır hayır Okan'ın kolunu attıgı kız degil o okulun sürtügü ya şu tipine bak acaba kaç çocugun altına yattı birde yavşak...