-31-

1.6K 35 6
                                    

Kollarından sıyrıldim ve eve girdim.Bu ev kucuk cocuklarin birbirlerine fisiltiyla bahsettikleri o perilerin hayalrtlerin yasadigi evlere benziyor okadar basık bir havasi varki insanin icini urpertmekten baska bir şey yapmiyor.Eski koltuga oturdum Serkan ise evi isitmak icin şömineyle ugrasmaya başladi .Yorgun bir sesle Serkan'a döndüm

Suan aklından ne geciyor Serkan ?

Iyi olman bu adamlarin sana zarar vermesini istemiyorum.

Peki niye?Serkan anlsm veremiyorum gercekten bana iyilik mi yapiyorsun?(bunu okadar aglamakli bir sesle soyledim kii birden durdu)

Ne yapmami istiyorsun?

Birak beni adamlara teslim et ki konusayim bu adamlar yillardir sirketten harac aliyorlarmis ve benim bunlari durdurmam lazim ve beni dusunuyormus gibi davranman cok gereksiz ikimizde bunun gercek olmadigini biliyotuz daha niye aksi sekilde davraniyorsun?

Ayaga kalkti gozlerini bana dikti bakislari okadar derindiki gercekten benim icin korkuyordu .....
Seni onemsedigimi ne zaman goruceksin Buse?

Ben suan karsimda benimle oyun oynayan adamdan baskasini goremiyorum Serkan sen suan oyun oynamak istiyorsun belki adamlarida sen tuttun ne var gizli kamera felan mi var gene rezil olusumu millete mi izleticeksin ?Birak beni ben gitmek istiyorum ve seni birdaha asla gormemek ......

Hicbir yere gitmiyorsun gitte o sexy poponu kursuna dizsinlerrr

Surda eli silahli adamlar bizi yakalamaya calisiyor ve senin dusunebildigin sexy popo mu?What the fuck?

Evet cunku ona karsi icimde bitmek tukenmeyen bir becerme ve saplaklama istegi var ......

Yemin ederim sen sapigin tekisin beni o adamlar bahaneydi degil mi bunlar senin adamlarin amacin burda benimle yalniz kalip efendinin kim oldugunu hatirlatmaktiiiiii degil mii?

Aynen prenses sana dokunmak icin can atiyorum ve bu sefer kurtulusun yok....

ULTRA YAKIŞIKLIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin