"Seni sevdiğim gibi" 5/15

1K 98 138
                                    

Bölüm geç geldiği için üzgünüm, medyadaki şarkıyı açmayı unutmayın, iyi okumalar!

Uyuyamadım, arada dalıp uyanıyordum. Gözlerimi son açtığımda hava yavaş yavaş aydınlanıyordu ama ev hala karanlıktı. Gözlerimdeki yaşlar kurumuştu, saçlarım dağılmıştı. Hissettiğim tek şey soğuk ve o boş gözlerimdi. Kendimi kocaman bir atlantiste dibe çöküyor gibi hissediyordum, sona doğru. O kokuyu tekrar aldım, onun kokusu. Belimdeki hissettiğim sıcaklık ile belimi tutanın o olduğunu anlamam bir oldu. O burdaydı, yanımda.

M: Sen-

Kulağıma doğru o centilmen sesi ile fısıldadı.

H: Son bir kez sana kendimi açıklamama izin ver yavrukuşum.

Sesim titriyordu, onun sesi ise fısıltı ve derindi.

M: Bana bir daha kendini açıklama şansın olmayacak.

H: Bu yüzden buradayım, belki son kez seninle konuşuyor olacağım, senin kararını değiştir mi bilmiyorum, elimden birşey gelmiyor.

M: Ne açıklayacaksın Keigo?

H: Sana "Seni kullandım" derken anlatmak istediğim senin kalbin değildi veya seninle yaşadığımız güzel şeyler, asla unutmayacağım.

M: Ne o zaman?

H: Merida, seni oradan kurtardığım günü hatırlıyor musun? O gün senin yanına gelmeden önce babanın son anlarında ona bir yemin ettim.

M: Ne yemini?

H: Seni hayatımın sonuna kadar korumak için babana yemin ettim, son sözleri böyleydi, o ölürken seni kurtarmamı istedi.

Gözlerimden yaşlar indi.

M: Buna gerek yok.

H: Yeminim böyle, seni kullandım derken seninle eğer normalden yakın olursam yeminim bir hiç olur diye düşünüyordum, seni bir söz için kullandım gibi hissettim, sadece hayatımın sonuna kadar tutacağım bir yemin için yakındım başta ama artık seninle hep yakın olmak istiyorum bebeğim, seni daha fazla tanımak ve hakkında herşeyi bilmek.

M: Kalbimi kırdın.

H: Biliyorum, özür dilerim yavrukuşum. Sana karşı hiç bir şey hissetmediğimi düşünüyorsun, sadece hir yeminden ibaret olduğunu ama öyle değil, hislerim düşündüğünden çok farklı. Yarın gideceğini biliyorum. Merida, gitmeni istemiyorum, seninle daha fazla tanışmak, daha fazla konuşmak istiyorum.

Kulağına pişman sesi ile fısıldıyordu.

M: Sana "gitme" dediğimde kalmadın, beni yalnız bıraktın.

H: Özür dilerim, özür dilerim. Yanında kalmak istedim ama... Gerçekten gitmeni istemiyorum yavrukuşum, benimle kal, gitme, yalvarırım.

Nefesini boynumda hissediyordum, onun nefesinin sıcaklığı tüm vücuduma yayılıyordu. Hala kırgındım.  Derin bir iç çektim. Bedenimi ona doğru çevirdim, yüzyüzeydik, gerçekten oydu. Gözlerimin içine bakıyordu, o derin gözleri ile. Kafamı göğüsüne doğru yasladım, tek kelime etmek istemiyordum.
Kokusu, göğüsündeki sıcaklık, nefesinin sesi, hepsini seviyordum. Elini başımın arkasına doğru koydu, saçlarımı öptü.

M: Ne zamandır beri sıf yakın olmak için yakınsın?

H: Seni davete çağırana kadar.

M: Anlıyorum.

H: Daha iyi misin?

Cevap vermedim, gözlerimi kapattım. Orada uyumak istedim.

-𝙎𝙖𝙗𝙖𝙝-

Hawks X OkuyucuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin