27

6.9K 254 243
                                    

Bölüme başlamadan önce sizlere bir şey soracam.

Soo'nun regl olduğu zaman yaralı olduğu için Jungkook'un ona yardım etmesinden kötü yorumlar aldım. Ben bundan utanmadığım için yazmak istedim. Bazı insanlar çekiniyor ya onu geçtim regl olduğunu başkasına bile söylemekten çekiniyor. Bu doğal bir şey bunu ne zaman anlayacaklar bilmiyorum. Ya erkekler regl'ı ayıplıyor be (bazı erkekler) lan sizin çükünüz kesiliyor diye sünnet düğünü yapıyorsunuz be biz ne yapalım sizin sikinizin kesildiğini. Bu ayıplanmıyor ama bizim regl olmamız ayıplanıyor. Gerizekalılar ile dolu bir dünyada yaşıyoruz. Neyse bundan çok rahatsız olan var o kısmı kaldırayım mı?

İkinci sorum ise sınır koymak bana saçma geldi isteyen beğenir isteyen beğenmez bu yaptığım çok saçma oldu onun yerine bir gün belirleyip her zaman o günde bölümü yayınlayayım diyorum. Sizinde fikirlerinizi almak isterim.

Benim aklımda cumartesi, pazar ve pazartesi var bu kararı size bırakıyorum :)

Neyse diyeceklerim bu kadardı artık bölüme geçebilirsiniz.

İyi okumalar💜

~~~~~~~
Jk:Siktir Kang-dae!

Soo:Salak mısın? Minho da vurulmuş.

Jk:Neredeler?!

K:Abi Minho'yu ameliyata almışlar ama Kang-dae hanım yok.

Jk:Ne demek yok lan! Her yeri arattırın! Bugün kardeşim bulunacak!

K:Tamam abi.

Deyip gitmişti. Jungkook'a döndüm. Korkuyordu.

Jk:Sen evde kal.

Soo:Nereye?

Jk:Hastaneye.

Soo:Saçmalama, bende geliyorum.

Jk:Bebeğim hamilesin. Bir şey olursa kaldıramam. Kal burada.

Onu takmayıp montumu alıp giydim. Kapıdan çıkacakken Jungkook'a döndüm.

Soo:Hadi.

Jk:Senin bu inadın yok mu?!

Arabaya bindik. Orta hızda gidiyordu. Hız yapınca korktuğumu biliyordu.

Kısa sürede hastaneye varmıştık. Arabadan inip Kang-dae'nin odasına gittik. İçeri girdiğimizde yerde kan vardı ve yatak dağılmıştı.

Jk:Kim bunu yaptıysa sikecem!

Telefon çaldı.

Jk:Ne var?!

K:Abi Eun Woo kaçmış.

Jk:Demek kaçtı. Kaçmasına sebep olan herkesi öldürücem!

Telefonu kapatıp ellerini yüzüne atıp sertçe sıvazladı.

Jk:Herkesi sikecem!

Yanına gidip ellerini tuttum.

Soo:Kim kaçmış?

 𝑴𝒂𝒇𝒚𝒂 𝑱𝒆𝒐𝒏 𝑱𝒖𝒏𝒈𝒌𝒐𝒐𝒌Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin