İyi okumalar💕
~~~~~~~~
Sabah midemin bulanmasıyla yataktan kalkıp tuvalete koştum. İçimde ne varsa hepsini boşalttım. Jungkook yanımda yoktu, kapının açılmasıyla Jungkook endişeli bir şekilde yanıma geldi.Jk:Bebeğim iyi misin?
Soo:İyiyim. Midem bulandı sadece.
Jk:Gel.
Beni ayağa kaldırıp musluğun yanına götürdü. Elimi yüzümü yıkayıp kuruladı.
Tuvaletten çıkıp yatağa uzandım.Jungkook komidinden tepsiyi alıp yanıma geldi.
Soo:Sen mi hazırladın?
Jk:Evet bebeğim.
Gülümsedim. Aşk adam ya. Kahvaltımı kısa sürede bitirip aşağı indik.
Jk:Ne yapmak istersin?
Soo:Bilmiyorum.
Jk:Gel bahçeye çıkalım. Temiz hava al biraz.
Soo:Tamam.
Jk:İlk önce üstünü değiştirelim, gel bakalım.
Yukarı çıktığımızda Jungkook bana eşofman takımını giydirip üstüme mont vermişti. Aynadan kendime baktığımda karnımın büyüdüğünü gördüm. Bu inanılmaz bir şeydi.
Soo:Jungkook, karnıma bak. Büyümüşler.
Jungkook arkamdan sarılıp bir elini karnıma atıp okşadı.
Jk:Babaları kurban olsun.
Öpmek için kafamı çevirdiğimde, onunda çevirmesi bir olduğu için dudaklarını öptüm.
Jk:Seni özledim. Ama kendimi tutmam lazım.
Soo:Bebeklerimiz için.
Jk:Senin içinde. Hadi gel çıkalım.
Balkona çıkıp koltuklara oturduk. Jungkook beni göğsüne çekip iyice sarmaladı.
Soo:Sevgilim.
Jk:Söyle bebeğim.
Soo:Şimdi 2 Çocuğumuzun isimleri belli diğer Çocuğumuzun isminide sen koy.
Jk:Hmm. Aslında aklımda bir isim var.
Soo:Neymiş onlar?
Jk:Erkek olursa jeongsan kız olursa haejin.
Soo:Güzelmiş.
Birden balkon kapının açılması ile korkudan sıçradım.
Mh:Ben geldimmmmmmm.
Jk:Seni sikerim pezevenk. İnsan gibi gelsene!
Mh:Ne var be! Aşağıda sizi göremeyince korktum. Dedim daha yeğenlerim yakışıklı amcalarını görmeden nereye gider.
Jk:Görmesinlerde. Korkudan şekilden şekile girerler ki seni görmelerinede asla izin vermem.
Mh:Ama sen şimdi benim bu minnoş galbimi kırdın.
Jk:Al o minnoş kalbini ve siktir git.
Kd:Heyy bende varım abi.
Jk:Sende siktir git.
Kang-dae bunu beklemiyor olucaktiki şaşırdı.
Mh:Hıh biz size gelmedik zaten. Yegenlerimizi görmeye geldik. Onlarda iyiyse biz gidiyoruz bir daha da gelen şerefsizdir.
Minho'nun bunu demesiyle kang-dae tarafından kafasına şaplak atılması bir oldu.
Kd:Salak elbet bir daha gelcez. Bunu bile bile niye şerefsiz diyon mal.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑴𝒂𝒇𝒚𝒂 𝑱𝒆𝒐𝒏 𝑱𝒖𝒏𝒈𝒌𝒐𝒐𝒌
RandomElleri yavaşça iç çamaşırımdan içeri kayarken gözlerime bakıyordu. Elini ileri geri oynattığı an kendimden geçmiştim. Daha fazla dayanamazdım fazlasıyla ıslanmıştım. Soo:Seni istiyorum. Jk:Şuan olmaz. Soo:Dayanamıyorum yap şunu artık. Jk:Biraz da...