Soo:Evet seninle çıkarım.
Şaşırmamıştım.
Zaten biraz belli etmişti, hareketleri masayı süslemesi.
Aniden beni kucağına çekip dudaklarımı dudakları ile buluşturmuştu. Ona karşılık versemde yetişemiyordum. Öpüşü çok sert ve hızlıydı.
Beni kucağına alıp yatak odasına çıkardı ve yatağa bıraktı.
Dudaklarını dudaklarımdan ayırıp üstündeki gömleğin düğmeleri açıp yere attı.
Aslında kararsızdım, buna hazır mıydım emin değildim. Daha sonradan pişman olmak istemiyordum.
Beni yüz üstü bırakıp gitmesine dayanamazdım.
Jk:Güzelim.
Kafamı kaldırıp yüzüne baktığımda yüzünde korku ve endişe vardı.
Jk:İyi misin?
Soo:İyiyim.
Jk:Eğer yapmak istem-
Soo:İstiyorum ama korkuyorum. Bu benim ilkim ve biz sadece yeni sevgiliyiz. Belki ileride beni bırakıp başka birisine gideceksin. Belki sadece benimle gönül eğ-
Jk:Saçma saçma konuşma Soo! Ben seni gerçekten seviyorum. Seninle gönül eğlendirseydim ki mümkün değil uzun bir süre önce işimi halledip seni bırakırdım ama yapmadım.
Haklıydı.
Jk:Hazır değilsen bekleyebilirim. Sen istemediğin sürece sana dokunamayacam.
Böyle düşünmesi beni sevindirmişti.
Hazırdım ve onunla olacaktım.
Soo:Hazırım.
Gülümsedi.
Jk:Emin değ-
Soo:Eminim Jungkook bak eğer bir kere daha bu soruyu sorarsan giderim.
Jk:Pantolonumu indirmeni istiyorum.
Utanılacak bir şey yoktu. Jungkook yanıma geldiğinde elim fermuarına gitmişti.
Fermuarına açıp pantolonunu bacaklarından sıyırdım.
Pantolonu bir köşeye attıp Jungkook'a baktım. Jungkook arkama geçip elbisemin fermuarını yavaşça aşağı indirip elbisemi kollarımdan sıyırdı.
Gelişi güzel elbiseyi yere atıp üstüme çıktı.
Dudakları dudaklarımı keşfe çıkmıştı, bir süre sonra araya dilide eklendi. Bir eli göğsümü okşarken diğer elide rahmimin tepeciğini okşuyordu.
Dudaklarını dudaklarımdan koparıp boynuma yöneldi. Bir süre de orada oyalandı.
Jk:Islanmışsın.
Zorlanıyordum.
Soo:Lütfen, yap artık şunu.
Jk:Ne istediğini söyle.
Sabır!
Soo:Seni istiyorum.
Jk:Biraz daha kıvama getirmem lazım seni.
Soo:Lütfen, dayanamıyorum.
Jk:Tadına bakmak istiyorum. Deyip dudaklarını vajinama getirip öptü ve sonradan emmeye başladı.
İstemsizce başını bastırıyordum.
Jk:Çok güzel.
Soo:Lütfen yap artık dayanacak gücüm kalmadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑴𝒂𝒇𝒚𝒂 𝑱𝒆𝒐𝒏 𝑱𝒖𝒏𝒈𝒌𝒐𝒐𝒌
RandomElleri yavaşça iç çamaşırımdan içeri kayarken gözlerime bakıyordu. Elini ileri geri oynattığı an kendimden geçmiştim. Daha fazla dayanamazdım fazlasıyla ıslanmıştım. Soo:Seni istiyorum. Jk:Şuan olmaz. Soo:Dayanamıyorum yap şunu artık. Jk:Biraz da...