İyi okumalar (içinizden bana sövdüğünüzü tahmin edebiliyorum 3 ay oldu çünkü hehe😁)
Ama sizleri sevmem bence telafi eder bende öyle düşünüyorum teşekkür ederim iyi okumalar 😊💜
~~~~~~
Aradan 4 yıl geçmişti üçüde büyümüş hatta yavaş yavaş kelimeleri bile çıkartmaya başlamışlardı.Jk:Kızım yapma kelimesinden anlamıyor musun prensesim benim?
Haejin:Baba.
Jk:Söyle babacım.
Haejin:Kaka.
Haejin Jungkook'un kucağından inip tuvalete koşmaya başladı. Jungkookda arkasından hızlı adımlar ile Haejine yetişti.
Ah ben bunları napacam ya çok tatlılar.
Jae:Anne?
Jae bacağıma sarılıp minik minik öpücük konduruyordu onu kucağıma alıp sulu sulu yanaklarını öptüm.
Nefret ederdi öyle öpmemden ama ben öpmeye devam ederim. Hızlıca o minik elleriyle yüzünü sildi.
Soo:Aa şuna bak şuna hiç babasına bile çekmemiş.
Jk:Yoo aynı ben neresi çekmemiş?
Jungkook kucağında Haejin'i yere koyup yanıma geldi. Kucağımdan Jae'yi alıp kendi kucağına aldı.
Jk:Biliyor musun oğlum annenin sulu öpmesinden bende nefret ederim.
Ne ne nee!
Jk:Ama sulu öpünce ayrı güzel oluyor öyle az-
Soo:Höst yavaş! Kucağında ki bebeğimiz daha 4 yaşında sen ne diyorsun.
Jk:Olur öyle şeyler.
Oğlumu kucağından alıp kızımın yanına koydum ikside oyuncaklarıyla oynuyordu. Jungkook bilegimden tutup beni bir odaya çekti.
Kapıyı kapatıp beni arasına aldı.
Jk:Seni çok özledim. Hemde baya.
Soo:Bende.
Dudaklarını boynumda gezdiriyordu.
Soo:Jungkook şimdi olmaz çocuklara bakmamız gerekiyor.
Jk:Minho ne sikime yarıyor.
Soo:Ya kendi çocuğuma kendim bakarım ben. Hem Jeonsang nerede?
Jk:Lan.
Hızlıca kapıyı açıp her yere baktık ama yoktu. Bahçeye çıktığımda gördüğüm şey beni şaşkına uğrattı.
Kang-dae ve Minho oğlumuzu aralarına almış uyuya kalmışlardı.
Jk:Gerizekalı. Gitsinler çocuk yapsınlar benim çocuğumun ne suçu var.
Ortalarından Jeonsang'ı aldığında Minho hemen Kang-dae'yi kendine çekmiş sıkıca sarılmıştı.
Al işte sıçtı.
Jungkook Minho'nun götüne vurduğunda Minho götünü tutarak ayağa kalktı.
Mh:Ayıp be yapılır mı bu ha?! Yazıklar olsun sana abi.
Jk:Sus lan.
Kang-dae hala uyuyordu. Bu arada hastanede 1 ay kalıp çıkmıştı ve durumu baya iyiye gitmişti. Vücudu İliği kabul etmişti.
Jk:Kang-dae'yi al odaya çıkar düzgünce uyusun. Başında bekle bir şeyi olursa hemen haber et ilaçlarını içirmeyi de unutma!
Soo:Yav bir sus da yürü be adam her gün defalarca aynı kelimeyi söylüyorsun ezberledi çocuk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑴𝒂𝒇𝒚𝒂 𝑱𝒆𝒐𝒏 𝑱𝒖𝒏𝒈𝒌𝒐𝒐𝒌
RandomElleri yavaşça iç çamaşırımdan içeri kayarken gözlerime bakıyordu. Elini ileri geri oynattığı an kendimden geçmiştim. Daha fazla dayanamazdım fazlasıyla ıslanmıştım. Soo:Seni istiyorum. Jk:Şuan olmaz. Soo:Dayanamıyorum yap şunu artık. Jk:Biraz da...