O regl ile yazdığım kısmı zaten kaldırmayı düşünmüyorum ama okuyucularım rahatsızsa kaldırmayı düşündüm.
Bu bölüm de biraz ağlayabilirsiniz🥺
İyi okumalar💜
~~~~~~
Uyandığımda yıkık dökük bir evdeydim.Ew:Uyuyan güzel uyanmış demek.
O ölmemişti. Boynunda sargı vardı.
Ew:Şah damarımı kaçırdın bebeğim.
Kahretsin..
Ew:Demek beni bıçaklayacak kadar cesaretlisin.
Bacaklarımda kanın aktığını hissedebiliyordum.
Lütfen hayatta ol bebeğim.
Ew:Yarım kalan işimizi tamamlamaya ne dersin.
Soo:Hayır.
Üstüme üstüme geliyordu.
Soo:Lütfen yapma.
Yanıma gelip yüzüme sert bir tokat attı. Elimi yanağıma koyup gözlerimi kapattım. Bunun bir rüya olmasını istiyordum.
Ew:Kes sesini!
Soo:Lütfen, yalvarıyorum yapma.
Ew:Bulmuşum böyle güzel kadını sikmeden bırakır mıyım hiç? Tabikide hayır.
Soo:Nasıl bir şerefsizin?
Karnıma tekme yemem ile nefesim kesilmişti.
Vajinamdan akan kanlar çoğalmıştı.
Bebeğimi çoktan kaybetmiştim...
Eğer hayattaysa bu bir mucize olurdu. Yediğim dayakla vajinamdan akan kanlara dayanması imkansızdı. Ama içimde hala minicik de olsa bir umut vardı.
Onu kaybetmek istemiyordum.
Umarım Minho veya Jungkook beni kurtarmaya gelirlerdi.
Eğer bebeğime bir şey olursa onu affetmeyecektim.
Ew:Bir daha söyle!
Soo:Özür dilerim.
Ew:Tek bir kötü söz söylersen seni dayak manyağı yaparım. Bebeğini çoktan kaybettin öyle mal mal bakma karnına.
Yüzüne şok olmuş bir şekilde bakıyordum. O ne demişti. Bebeğimi kaybetmişmiydim. Hayır hayır olamaz öyle şey o annesini bırakmaz.
Ew:Kalk!
Kolumdan sertçe tutup kaldırmıştı. Yürüyecek halim yoktu.
Beni yukarıya sürükledi. Merdivenler her an yıkılacak gibiydi. Bir odaya girdik.
Yatak odası...
Hayır lütfen olmasın.
Ew:Seni kanlı sikmek istemiyorum. Şuna bak her yerin kan altında bebeği'nin ölüsü var be. İğrenç.
Bebeğimin ölüsü...
Soo:Hayır yok öyle bir şey. O ölmedi, beni bırakmadı. Bebeğim hala benimle birlikte.
Kahkaha atmaya başladı. Odada sadece ön kahkahası duyuluyordu.
Ew:Sen öyle san. Küçük Jeon gitti. Artık bir tanede benden olur.
Bir şey diyemedim. Eğer dersem bana vuracaktı. Bebeğime zarar gelsin istemiyordum.
Ew:Yürü!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑴𝒂𝒇𝒚𝒂 𝑱𝒆𝒐𝒏 𝑱𝒖𝒏𝒈𝒌𝒐𝒐𝒌
RandomElleri yavaşça iç çamaşırımdan içeri kayarken gözlerime bakıyordu. Elini ileri geri oynattığı an kendimden geçmiştim. Daha fazla dayanamazdım fazlasıyla ıslanmıştım. Soo:Seni istiyorum. Jk:Şuan olmaz. Soo:Dayanamıyorum yap şunu artık. Jk:Biraz da...