Hepinize merhabaaa♡
Tatiliniz nasıl geçiyor bakalım, biraz anlatın da dinleyelim kız fksjkdjskdj
Bu arada tamı tamına 3 tane özel bölüm gelir sonra kitap tamamen bitmiş olacak.
Olmadı baştan düzenleme yapacam.
Hepinize iyi okumalar💜~~~~~~~
Soo:Eee ne güzel işte, çok sevindim.Jk:Emin olamıyorum. Minho'nun sağı solu belli değil biliyorsun.
Soo:Senin çok mu bellide aaa, ağzımı açtırma. Hem üstelik Minho iyi birisi kendin tanıyorsun. Kaç yıldır yanında çalıştı.
Jk:Seninle yatakta görüşecez Soo hanım.
Soo:Görüşürüz bebeğim de sana şey dicem. Rozi nerede?
Jk:Şu tüylü yumak mı?
Soo:O tüylü yumak benim her şeyim ama şu son olanlardan dolayı onu unuttum.
Jk:Minhoda'dır , söylerim getirir.
Soo:İyi olur gelirken de Kang-dae'yi de getirsin.
Bana ters ters bakmıştı. Hayırdır!
Soo:Ne ters ters bakıyon. Düğünü falan konuşacaz.
Jk:Daha onaylamadım.
Soo:Kardeşinin mutlu olmasını istediğini biliyorum Minho da kardeşine uygun birisi her türlü onayı vereceksin.
Jk:Benim niye haberim yok bundan?
Soo:Şimdi oldu işte sevgilim.
Jk:Sen iyi alıştın ha.
Soo:Neye?
Jk:Benim yerime karar vermeye.
Soo:Rahatsız mısın? Sende bana zamanında çok yapmadın mı Jungkook bey?
Haklı olduğumu bildiği için dudağıma küçük buse kondurdu.
Jk:Tamam söylerim Kang-dae'yi de getirir.
Soo:Güzel.
Minho Kang-dae ile merdivenlerden inip yanımıza geldiler. Hep beraber kahvaltı ederken Kang-dae sürekli Jungkook'a bakıyordu. Cevabını merak ediyordu tabi.
Soo:Hazırlıklara başlayabiliriz Kang-dae. İlk nikah sonra düğün yaparız.
Minho birden öksürmeye başladı. Kang-dae dondu kaldı, Jungkook ise bana ters ters bakmakla yetindi.
Kulağına eğildim.
Soo:Akşam istediğini yapacacağım şuan evet de.
Jk:Söz ver.
Soo:Söz.
Sırıtarak önüne döndü.
Jk:Evet şimdiden başlayın.
Kd:Abi siz ciddi misiniz?
Soo:Abinin fikri değişmeden sus bence.
Kd:Tamam tamam. Ama düğüne gerek yok, nikah yeterli.
Mh:Neden sevgilim?
Kd:Boş yere o kadar şeye gerek yok nikah'ı basalım yeter.
Mh:Sen nasıl istersen.
Soo:Kız gelinlik giymek istemiyor musun?
Kd:Bana fazla geliyor be yenge.
Soo:Peki sen bilirsin.
Merdivenlerden paytak paytak sesler geliyordu. Jeonsang ile Jae aralarına kızımı alıp yanlardan destek alarak aşağı iniyorlardı. Son kalan adımı da atıp koşarak yanımıza geldiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑴𝒂𝒇𝒚𝒂 𝑱𝒆𝒐𝒏 𝑱𝒖𝒏𝒈𝒌𝒐𝒐𝒌
RandomElleri yavaşça iç çamaşırımdan içeri kayarken gözlerime bakıyordu. Elini ileri geri oynattığı an kendimden geçmiştim. Daha fazla dayanamazdım fazlasıyla ıslanmıştım. Soo:Seni istiyorum. Jk:Şuan olmaz. Soo:Dayanamıyorum yap şunu artık. Jk:Biraz da...