38

6.2K 200 286
                                    

JUNGKOOK O DUDAĞINDAKİ PİERCİNG NE ÖYLE!!! KALPTEN GİDECEM LAN OF SAKİNİM.

Uzun zaman atlatamayacak gibi hissediyorum. Neyse kitaba geçiş yapabiliriz.

İyi okumalar 💜

~~~~~~~
Doğru mu duymuştum? O Kai mi demişti?! Ailemin katili onca ay burnumun dibindemiydi. Ağlamamak için kendimi zor tutuyordum. Ama ağzımdan ses çıkmasına engel olamadım. Minho ile Jungkook'un bakışları bana döndü. Gözlerim dolmuş bir şekilde ona bakıyordum.

Jk:Bebeğim.

Jungkook hızla yanıma gelip beni odaya soktu.

Jk:Soo iyi misin güzelim?

Kafamı olumsuz bir şekilde salladım. Karnıma ufak ufak sancılar giriyordu.

Soo:Jungkook, bebeğim.

Jk:Doktoru çağır çabuk!

Mh:Tamam abi.

Minho telefonundan doktoru arayıp 2 dakika içerisinde burada olmasını söylemişti.

Karnımdaki sancı acısını arttırmıştı. Acıyla haykırdım.

Jk:Nerede kaldı siktiğimin doktoru?!

Mh:Yolda abi birazdan burada olmuş olur.

Der demez kapı çaldı. 20 saniye sonra falan doktor odaya girmişti. Gözlerim kararmaya başlamıştı. Jungkook beni kucağına alıp odaya götürdü. Yatağa koyarken kafam sağ düşmüştü. Ve işte o an bilincim tamamen kapanmıştı.

Jk:Niye bayıldı?!

~~~~~~~
Gözlerimi aralamam ile Jungkook'un gözleri ile karşılaştım. Bir bana bir karnıma bakıyordu.

Elimi karnıma atıp onları hissetmeye çalıştım. Ama olmadı.

Soo:Jungkook bebeğim-

Jk:Hayattalar.

Hayattalar?

Soo:Hayattalar derken?

Jk:Bir bebeğimiz daha var.

Soo:Ne?

Jk:İkizlere hamilesin güzelim.

Soo:Ciddi misin?

Jk:Evet.

Gözyaşlarımı tutamayıp ağlamıştım. Jungkook üzerime eğilip dudaklarıma art arda öpücük bıraktı.

Jk:İyiki hayatıma girdin küçük bebeğim. Bana 3 hayat sundun. Siz benim yaşama sebebimsiniz.

Soo:Sende öyle.

Tekrar dudaklarıma öpücük kondurdu. Elini yüzüme atıp gözlerimin içine baktı. Öyle güzel bakıyordu ki anlatamam. Bir insanı tek bakışı ile öldürebilirdi. Mesela ben şuan kalpten gidecem.

Jk:Sen hiç akıllanmayacaksın demi? Niye sessiz sessiz geliyorsun! Kendini fazla üzüyorsun. Kai olayına gelirsek yarın her şey bitmiş olacak.

Soo:Ben bitirecem.

Jk:Hayır. Bebeklerimizi düşün. Onların sağlığı için evde kalacaksın. Yanına geldiğimde ise hazırlanmış ol.

Soo:Neden?

Jk:Bebeklerimize alışveriş yapıcaz.

Soo:Daha cinsiyetleri bile belli değil.

Jk:Renkleri cinsiyete göre mi seçiyorsun?

Soo:Hayır elbette. Neyse tamam gidelim.

Jk:1 hafta sonra randevumuz var.

Soo:Çok heyecanlıyım.

 𝑴𝒂𝒇𝒚𝒂 𝑱𝒆𝒐𝒏 𝑱𝒖𝒏𝒈𝒌𝒐𝒐𝒌Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin