,, Jak ti mám najít nějakého ducha ? " otočil jsem se na Chenleho, který se díval na televizi.
,, Už na to mám jen dva dny, protože pak jdu zase do práce. ",, Haechan říkal, že nebude vadit, když si nikoho nenajdu. " promluvil, ale pořád se pohledem věnoval televizi.
,, To tady chceš být napořád ? " nadzvedl jsem obočí.
,, Není to tu tak špatné. "
Vydechl jsem.
,, Něco mě napadlo. " luskl jsem prsty.,, Gratuluji. " řekl bez zájmu.
,, Chtěl jsem říct, že se ti můj nápad líbit nebude, ale tobě je to stejně jedno. " překřížil jsem ruce na hrudi.
,, Fajn. " vypl televizi a podíval se na mě.
,, Jaký úžasný nápad jsi dostal ? " otázal se otráveně.,, Navštívíme tvého ex manžela. " odpověděl jsem.
,, Cože ?! " vykřikl.
,, Žádný takový. " zakroutil hlavou.,, Vždyť tě neuvidí. " řekl jsem.
,, A myslím si, že by to mohlo pomoct. ",, Jak ? " nakrčil obočí. Evidentně z mého nápadů bebxl vůbec šťastný.
,, Řeknu mu co se stalo a jak si se cítil a jestli se to nějak vyřeší, tak by jsi mohl odejít na druhou stranu. " vysvětlil jsem.
Ty mu budeš muset samozřejmě odpustit, což nebude úplně jednoduché. Ale třeba mě překvapíš.
Chenle překroutil očima.
,, Dělej jak chceš, ale určitě to nevyjde. ",, Za zkoušku nic nedáme. " usmál jsem se.
,, A jdeme teď. ",, Teď ? " vykulil oči.
,, Děláš si srandu ? ",, Ne. " pořád jsem se usmíval.
,, Bože. " vydechl.
,, Tak fajn. " svolil a zvedl se z pohovky.Víc jsem se usmál, společně jsme vyšli z domu a šli jsme na autobusovou zastávku.
,, Potom mi musíš říct, kde budeme vystupovat. " řekl jsem mu.
,, Jo jo. " kývl.
Po chvíli dojel trolejbus, my nastoupili, sedli si a jeli jsme za Kunem.
,, Tady ? " otázal jsem se Chenleho, když se zastavil před jedním domem.
,, Uhm. "
,, Tak jo. " přišel jsem blíž ke dveřím a zazvonil. Po chvilince mi otevřel někdo, kdo bude asi onen Kun.
,, Zdravím. " usmál jsem se.
,, Vy jste Kun ? ",, Ano. " potvrdil mi to.
,, Vy jste ? ",, Moje jméno je Jisung. " představil jsem se.
,, Jsem tady kvůli Chenlemu. "Jakmile jsem vyslovil jméno Chenle, tak se Kun zasekl a lehce vykulil oči.
,, Co je s ním ? " zeptal se.
,, Už se tu nějakou chvíli neukázal. " dodal.,, Vsadím se, že si ani nevšiml, že jsem zmizel. " promluvil naštvaně Chenle.
,, Podívej se na něj. Určitě jen hraje, že se stará. "Já Chenleho ignoroval. Hlavně proto, aby si Kun nemyslel, že jsem blázen nebo tak něco. Ještě by mě poslal pryč, že si z něj dělám srandu.
,, Myslím, že bude lepší, když půjdeme dovnitř a vy si k tomu sednete. " řekl jsem.
,, Dobře. " kývl a pustil mě dál.
,, Sedněte si kde chcete. ",, Děkuji. " sedl jsem si ke stolu a Kun si přisedl.
,, Co se s ním teda stalo ? " hned se zeptal, abych mu to konečně řekl.
,, Spáchal sebevraždu. " na nic jsem nečekal a prostě mu řekl, co si Chenle kvůli němu udělal.
,, Cože ? " byl překvapený.
,, Jakto, že to nevím ? Vždyť to ani nikde nebylo. Nikdo nevolal jeho bratrovi. ",, Mého bratra radši nezmiňuj, ty kreténe. " zavrčel Chenle. Ještěže ho Kun nemůže smysrt, i když já se sotva držím, abych mu také něco neřekl.
,, Skočil pod vlak. " kousl jsem se do rtu.
,, Jeho tělo muselo být k nepoznání. ",, A jak můžeš vědět, že to byl Chenle ? " zeptal se.
,, Když jeho tělo bylo k nepoznání. " dodal.,, Napsal mi dopis. " rychle jsem ze sebe dostal výmluvu, kterou snad přijme.
,, Byl jsem jeho nejlepší kamarád. " opět jsem zalhal.,, Proč mi něco neřekl ? " vypadal ublíženě a to už jsem ani já nevydržel.
,, A ty se mu divíš ? " nadzvedl jsem obočí.
,, Chenle tě miloval, opravdu miloval. Chtěl ti dát své všechno a ty jsi ho podvedl s jeho bratrem. "Kun sklopil pohled a mlčel. Nejspíš se cítil provinile, což by taky měl.
,, Vždyť už jste měli před svatbou, to jsi to nemohl vydržet ? " pokračoval jsem.
,, Oh, počkej... Ty jsi ho podváděl už od začátku vašeho vztahu. ",, Měl by si odejít. " Kun ke mně zvedl pohled a vypadal, že po mně za chvíli skočí.
,, Nemůžeš unést pravdu ? " ignoroval jsem ho a dál si jel svoje.
,, Zabil se kvůli tobě. Přivedl si ho do hrobu a můžeš za to jen a jen ty. ",, Vypadni ! " zakřičel po mně a rukou ukázal ke dveřím.
,, Hned ! ",, S radostí. " zvedl jsem se a vyšel z jeho domu. Když jsme byli dostatečně daleko, otočil jsem se na Chenleho.
,, No, podle plánu to moc nešlo. " poškrábal jsem se na zátylku.
,, Chenle ? ",, Děkuji. "
,, Vždyť jsem nic neudělal. " řekl jsem.
,, Abych řekl pravdu, šlo to mizerně. " sklopil jsem pohled.,, I tak děkuji. " objal mě.
,, Aspoň ví k čemu mě dohnal. "Objetí jsem mu oplatil.
,, Ale tobě to nepomohlo. ",, Jisungu, to vůbec nevadí. " víc mě zmáčkl.
,, Už jsem ti říkal, že klidně zůstanu tady. "Trochu jsem ho od sebe odstrčil, abych mu viděl do obličeje.
,, Nebudeš tu smutný ? " zeptal jsem se.
,, Smutný určitě ne. " usmál se.
,, Vždyť budu s tebou a tvým dokonalým zadkem. " zasmál se.,, A naše krásná chvilka je zničena. " uchechtl jsem se.
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Zdravím ♡Moc se omlouvám, že jsem zase dlouho nic nevydala. Byla jsem u babičky a snažila se věnovat kamarádům, snažila 😅
Doufám, že se kapitola líbila a budete ve čtení pokračovat ♡
Za hvězdičku a komentář budu moc ráda ♡
Veve-IsHere
ČTEŠ
Friend》Chensung [ ✔ ]
Разное,, Jsi tady, ale ostatní tě nevidí. " ,, Tak co jsi a proč tě vidím jen já ?! " • Cover by: me