5. Bölüm

4.8K 212 6
                                    

Elimde ki dosya ile birlikte içeriye girdik. Selma hanım bana gülümseyip eli ile sedyeyi gösterdi.

Dosyayı verip sedyeye uzandım. Esra abla hemen bir örtü örttü altıma ve karnımı açmama yardım etti.

Mert bizi bıraktıktan sonra işinin olduğunu söyleyip gitmişti.

"Bakalım bebeğimiz nasılmış?" Dedi. Karnıma jeli sürüp elinde ki aleti gezdirmeye başladı.

"Nasıl benim bebeğim?" Diye sordum. Önce kaşlarını çattı sonra da gülümsedi.

"Bebeklerimiz demek istedin herhalde." Şaşkınca bakıyordum Selma hanıma.

"Nasıl ya?"

"Hayırlı olsun ikiz bebeklere hamilesin." Karnımı sildim ve oturur pozisyona geldim. "Bu da 3 aydır kusmanı açıklıyor. İkiz bebeklere hamile kalanlar genelde ilk 3 ay sürekli kusarlar, başı döner, mideleri bulanır. Yani merak edilecek bir şey yok bu durumda." Dedi.

Dosyayı eline alıp incelemeye başladı. Önce kaşlarını çattı ama sonra gülmedi. Üzgünce baktı dosyaya.

"Bir sorun mu var?" Diye sordum. Başını kaldırıp üzgün gözleri ile bana baktı. Yavaşça ayağa kalkıp yanıma geldi ve elimi tuttu.

"Sakin ol tamam mı?" Kaşlarımı çattım. Dediği şey ile beynimden vurulmuşa döndüm resmen.

En son gözlerim kararmış yana doğru düşmüştüm.

~Efkan Türkoğlu~

"Hadi beyler hadi! Hamlamışsınız ula!" Diye bağırdım karşımda ki asker topluluğuna.

Ellerimi arkamda birleştirmiş şınav çeken askerlerin aralarında geziniyordum.

Solumda yere yapışmak üzere olan askerin sırtına ayağımı koydum ve dizimi büktüm.

Kolumu dizime koyup biraz eğildim.

"Noldu Ankaralı? Yoruldun mu?" Zorlukla üzerinde ayağım ile kalkmaya çalıştı ama yapamadı. Kendini yere bıraktı.

"Komutanım ayağınız." Dedi zorlukla. Gülüp ayağımı çektim. Geriye dönüp ilerlemeye başladım.

"Molaya geçin beyler. Sonra devam ederiz." Herkes kendini yere attı. Omzunun üzerinden arkama baktım. Ayakta duran ve etrafında ki askerlere baygın bakışlar atan üçlüye baktım.

Time katılacak ilk 3 asker belli olmuştu.

Hızla içeriye girip timin yanına gittim. "Time katılacak 3 askeri belirledim beyler ve bayanlar." Dedim otururken.

"Komutanım eşiniz ne oldu?" Berke döndüm.

"3 buçuk aylık hamile. Bu gün kontrole gidecekti. Geldikten sonra beni arayacak." Başını salladı.

"Allah sağlıkla doğmasını nasip etsin komutanım." Meryeme gülümsedim.

"İnşallah Meryem." Koşarak yanıma gelen ere baktım.

"Komutanım!" Tek kaşımı kaldırıp baktım. "Eşiniz!" Dedi. Hızla ayağa kalktım.

"Ne oldu?"

"Hastanede bayılmış. Ablanız aradı az önce." Koşarak komutanın odasına gittim. Kapıyı çalıp içeriden gelen ses ile girdim.

Komutanımın karşısında oturan babam ile gözlerim kocaman açıldı.

Bu adamın burada ne işi var?

"Ne oldu yüzbaşım?" Sinirle komutanıma döndüm. Beni haberdar edecekti.

EFKAN&CANAY (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin