1.

524 7 3
                                    


"Koa? Wanneer gaan we hier weg!" Vraagt
avery als ze hoort dat hun ouders weer ruzie maken.

"Zo snel mogelijk, we moeten eerst nog een plek vinden om te slapen."

de ouders nou ja de adoptie ouders van koa en avery hebben de laatste tijd steeds vaker ruzie. Die ruzie gaat dan vaak over de twee meiden. Koa en avery komen van Curaçao alleen hun biologische ouders hadden niet genoeg geld om voor ze te zorgen.

"Koa?"

"ja, avery?"

"Ik wil nu weg."

"Ik ook ave, maar dan hebben we geen
onderdak."

"Maar je kan die ene voetballer toch bellen?"
"Bedoel je Frenkie?"

"Ja!"

"ave! Hoe kan je zijn naam nou weer vergeten?"

"sorry hoor ik ben gewoon afgeleid door pa en ma."

"Snap ik."

"Ik kan hem wel bellen, maar het is al laat dus misschien neemt hij ook wel niet op."


"Ja?" Hoort Koa als Frenkie de telefoon op neemt.

"Frenkie! Thank god! hey ehm is er misschien nog plaats voor twee in jou appartement?"

"Ja hoezo?"

"Pa en ma."

"Oh okay... zal ik jullie ophalen?"

"Wacht wat weet je het zeker? dan zit je met drie mensen in huis."

"Nou en! het is veiliger voor jullie... met name ave!"

"Okay... ja haal ons maar op!"

"Oké ik ben er over een kwartiertje!"

"Top tot zo!"

"En?" Vraagt avery als Koa eenmaal ophangt.

"Frenkie is er over een kwartiertje! Dus misschien is het handig om onze belangrijkste spullen even te pakken!"

"Oké!"

Koa loopt naar boven en pakt haar belangrijkste spullen en avery doet het zelfde.
De twee zitten nog heel even op het bed als hun vader binnen komt lopen, de meiden weten wat er gaat gebeuren. Terwijl avery zwaar mishandeld word denkt Koa na om haar vader van avery af te halen. Dan hoort ze de deur bel en loopt haar vader naar de deur toe.
De meiden rennen snel naar het raam met de tassen en klimmen naar buiten, ze hebben dit zo vaak meegemaakt dat ze allemaal kleine vluchtroutes hebben gecreëerd.
Ze rennen naar buiten en zien Frenkie met hun vader praten. Na een tijdje word de deur met een klap dicht gezwaaid en draait Frenkie zich teleurgesteld om. Als hij de meiden ziet staan rent hij snel naar ze toen en gebaart hij dat ze in mogen stappen. toen ze eenmaal uit de straat van avery en Koa waren vroeg Frenkie waarom ave zoveel blauwe plekken had. koa keek Frenkie aan met een bange blik en toe. Wist Frenkie genoeg... de vader van Koa en avery.

hey! Dit is mijn eerste boek dus het is niet bepaald geweldig ofz! Ook is mijn spelling echt heel slecht dus als jullie fouten zien, zeg het dan vooral!

liefde van het middelbaar ft. Frenkie de jong.  Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu