5.

366 7 5
                                    

Derde persoon

De twee liepen langs een speeltuin.

"Haha Frenkie kijk! Daar speelden we vroeger altijd!" Lachend wees Koa naar de speeltuin die aan haar zeide lag.

"OMG! Die was ik vergeten!" Antwoordde
Frenkie.

"Hah ja! Zullen we even wat jeugdherinneringen terugbrengen?" Vragend keek Koa Frenkie aan.

"Ja, lijkt me leuk" zei frenkie glimlachend.

De twee liepen nog steeds hand in hand de speeltuin in.
Toen Koa de schommels zag rende ze er lachend naartoe.

"Herinner je deze schommels nog? We zaten hier vroeger altijd op" zei Koa.

"natuurlijk! We gingen eerst altijd heel veel eten kopen bij de supermarkt!" Antwoordde Frenkie.

"Haha ja en dan aten we het allemaal nog eens op ook!" Zei Koa lachend

"Zullen we weer eens schommelen?!" Vroeg Frenkie.

"Jaaa!" Antwoordde Koa

De twee gingen op de schommels zitten.

"Oh ja trouwens ik heb nog een vraagje!" Vroeg Frenkie toen.

"Vraag maar raak!" Antwoordde Koa.

"Heb je misschien zin om naar mijn wedstrijd te komen kijken?" Vroeg Frenkie.

"Ja natuurlijk! Mag Ave ook komen?" Antwoordde Koa blij.

"Tuurlijk kootje!" Zei Frenkie.

"Maar eh frenk? Misschien moeten we nu wel echt even naar de supermarkt gaan!" Zei Koa vervolgens.

"O ja dat was ik vergeten!" Zei Frenkie terug.

In de supermarkt kochten de twee de benodigdheden voor de komende week en liepen weer richting het appartement van Frenkie.

"AVE! WE ZIJN THUIS!" Riep Koa toen ze binnenstapten.

"TOP!" Riep Avery terug.

"Heb je mijn favoriete chocola meegenomen ko?" Vroeg ave aan haar oudere zus toen die de woonkamer binnen kwam stappen.

"Jep en je favoriete yoghurt!" Antwoordde Koa

"Thanks!" Zei avery

"hey avery!" Zei Frenkie toen hij ook de woonkamer binnen komt stappen.

"Hoi frenk!" Zei avery terug.

"Hee! Zo noem ik hem al!" Zei Koa nep-boos.

"Meiden meiden, geen ruzie maken in huize de jong." Zei Frenkie.

" okee, trouwens ave, ga je met me mee kijken naar frenkie's wedstrijd dit weekend?" Vroeg Koa aan haar zusje.

"Ja graag, ik heb ook nieuws! Ik ga hier weg! Mijn beste vriendin wil me wel in huis nemen!" Zei Avery blij.

"Top dan heb ik het wat rustiger hier." Zei Frenkie plagend.

"Nou Frenkie, ik denk dat Koa de drukste is hoor." Zei avery als comeback.

"AVE!" Zei Koa toen.

Koa rende achter Avery aan zodra Avery begon weg te rennen.

"Kom hier kleine!"

"Nee, ik kom pas zodra jij frenkie een kus op het wang geeft!"

"WAT, NEE IK WIL ONZE VRIENDSCHAP NIET VERPRUTSEN!"

"NOU DAN"

stiekem wou Koa frenkie wel een kus op het wang geven, maar Koa wilde hun vriendschap niet verprutsen.
Toch liep ze richting Frenkie en gaf hem een kus op zijn wang.
Frenkie keek verbaasd en begon te blozen.

liefde van het middelbaar ft. Frenkie de jong.  Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu