9.

343 8 4
                                    

Het vliegtuig landde.
Frenkie en ik werden wakker gemaakt door Lieke.

"We zijn er!" Riep Lieke enthousiast.

"DAT WETEN WE!" Zeiden Frenkie en ik in koor.

We keken uit het raam.

"Wauwe! Een vliegveld!" Grapte Frenkie.

"Ja toch!" Zei ik.

We liepen uit het vliegtuig en kregen een applaus.
We moesten in zo'n bus stappen en we reden naar het hotel in het olympisch-dorp.

Frenkie en ik mochten van sarina samen een kamer delen, want normaal mag dat niet.

"IK CLAIM DIT BED!" Riep ik toen ik zag dat het twee eenpersoonsbedden waren.

"Oké! Mij best!" Zei frenkie.

"Sarina zei dat er zo de voetbalvelden gaan bekijken en nog even gaan trainen!" Zei ik.

"Mag ik mee?" Vroeg Frenkie.

"Ja mij best!" Zei ik.

we liepen naar de voetbalvelden.

"Heyy!" Zei ik.

"Hey." Hoorde ik de rest zeggen.

"Hey Koa!" Zei sarina.

"Hey sarina!" Zei ik terug.

We begonnen met trainen, Frenkie hielp een beetje, passte wat ballen die de meiden dan op doel moesten schieten.

"Lekker Jill!" Zei ik toen Jill en prachtig goal scoorde.

"Topper!" Zei ze tegen mij toen ik ook een goal scoorde.

"Oké meiden! De training is voorbij! Gelieve voorzichtig te doen! Niet struikelen, want dan ga je dood!" Zei sarina grappend.

"Ja-ha!" Riepen we allemaal, want Sarina zei dit altijd als er een belangrijke wedstrijd aankwam.

"Lekker getraind?" Vroeg Frenkie toen we weer terug naar het hotel liepen.

"Mwa... kon beter." Zei ik chagrijnig.

"Hey! Wat is er?" Vroeg Frenkie toen.

"Het wil gewoon niet, ik vind het ook gewoon kut dat ave niet mee mocht." Zei ik.

"Anders bellen we haar zo even!" Zei frenkie.

"Lijkt me een goed idee!" Zei ik.

We kwamen terug in het hotel en liepen gelijk naar onze kamer om met Avery te bellen.

"Hey ave!" Zei ik toen ze opnam.

"Hey koalabeer!" Hoorde ik op de achtergrond.

"Donny?" Vroeg ik.

"Jep." Zei Avery.

"Wat doet hij nou weer bij jou?" Vroeg ik verbaasd.

"Je weet wel, ik woon bij mijn beste vriendin, het zusje van donny." Zei avery.

"Oh, maar dat had je niet gezegd!" Zei ik nep boos.

(Laten we ons voorstellen dat Donny nog 19 is en een zusje genaamd lieve heeft!)

"Rustig rustig Koa!" Hoorde ik Donny weer op de achtergrond.

"Ach hou jij je mond nou maar!" Zei Frenkie toen hij naast mij op het bed sprong.

"FRENKIE!" Riepen Avery en Donny in koor.

"DONNY EN AVERY!" Riep Frenkie terug.

Na een uur gebeld te hebben met mijn zusje en dus ook Donny moesten frenkie en ik naar de eetzaal komen om te eten met de rest van de nederlandse sporters.

liefde van het middelbaar ft. Frenkie de jong.  Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu