Koa's pov:
Daar lig je dan, in het ziekenhuis.
Dit is oprecht het laatste wat ik van die wedstrijd had verwacht. Gelukkig heb ik frenkie, frenkie is heel lief geweest en heeft bloemetjes voor mij gekocht. Het zijn mijn favoriete. Jasmijn, ik vind het zo'n mooie bloem, vooral omdat het vaak wordt gebruikt bij bruiloftboeketjes. Ik lig hier inmiddels vijf dagen. Frenkie heeft mij bijna niet verlaten. Hij ging alleen terug naar het hotel om al onze spullen op te halen. Het was niet zo'n erge wond maar ze houden me hier voor controle. Ik ben er echt helemaal klaar mee."Hee kootje? Ik heb een idee."
"En dat is?"
"Wat nou als we live gaan op insta, zodat we die mongool kunnen aanspreken. Ik weet zeker dat hij benieuwt is hoe slecht hij geschoten heeft."
"Frenk, ik weet niet of dat wel zo handig is, het kan ook slecht uitpakken en alleen maar verkeerd aflopen."
"Dat is waar, maar ik ben gewoon zo takke boos."
"Ik ook lieverd, maar het komt goed, echt waar."
"Beter."frenkie's pov:
Daar lig je dan, in het ziekenhuis. Omdat iemand zo fucking dom was en de liefde van mijn leven moest neerschieten. Ik ben zo ongelooflijk boos op die gozer. Hij heeft ons echt vies gedaan. Het doet mij zoveel pijn om mijn lieve kootje zo te zien . Ik mis haar lachje, en haar mooie blije ogen. Ook avelyn heeft het er moeilijk mee. Ik kan het zien. Gek he? Hoe zoiets zoveel kan doen met mensen. Ik ben veel aan het denken geweest. Ik heb nooit zo graag iemand willen doden.
Hee babiessss! Effe terug van weggeweest. Ik cringe zo hard door dit boek maar alsnog ga ik verder:) ik ben inmiddels uithuis geplaatst en woon nu al een jaar bij mijn pleeggezin. Ik heb aardig wat mee gemaakt dus daarom schreef ik niet meer. Ook is mijn liefde voor voetbal even op een wat lager pitje gezet en ben ik nu een enorm formule 1 fan!
Kusjes x
JE LEEST
liefde van het middelbaar ft. Frenkie de jong.
AdventureFrenkie en koa kennen elkaar sinds klas 1 en zijn sindsdien beste vrienden gebleven, maar blijven ze beste vrienden of worden ze iets meer dan alleen vrienden?