Gecenin Hayatı :)

20 4 3
                                    

Okula geldiğimde sınıf eskisinden daha bir telaşıydı ama aldırış etmeden tek arkadaşım olan Mina'nın yanına geldim.Evet son sınıf öğrencisiyim ve bu okula bu sene geldim ve ilk geldiğimde de kimse ile çok yakın olmadım.Ancak Mina diğerlerinden çok daha farklıydı benim gibi diğer insanları umursamayan sadece kendi ve sevdikleriyle ilgilenen her zaman bilgi edinmeye açık bir insandı.Yalnız Mina'nın en belirgin özelliği ise çılgınlığı idi ondan her an her şeyi bekleye bilirsiniz yani.Mina de neler olduğunu anlamaya çalışır gibi bir hali vardı.Onun yanına geldiğimde Berrra da aynı sırada yanımıza geldi.
- Olanları duydunuz mu ?
- Hayır umrumda da değil açıkçası.
- Mert kavgaya karışmış hemde B dekikerle
Mert Mina dan sonra ki en sevdiğim kişiydi.Eğer B şubesi ile tek başına kavgaya girdiği ise durumu kötüdür ve Mert evin giderlerini kendi giderirdi babası annesini terk etmiş bu durumdan sonrada annesini bir hastalı yakalanmış elden ayaktan kesilmişti.Bu durumda Mert'e öyle bir şey olursa Mina'nın hemen ona yardım etmesi lazımdı.Ama tam o sırada sınıfa hoca girmişti.Mina kararsızlık içinde kalmıştı ancak arkadaşına yardım etmesi lazımdı.

Hoca daha kapıyı kapatmamıştı .Gecenin arkasında oturan Mina onuda kolundan tutup koşa koşa çekiştirirdi ve birden kapının dışında buldular kendilerini.Demiştim Mina'dan her şey beklenir diye.Gece de durumdan memnundu hemen tüm okulu aramaya koyuldular

En son Gece arka bahçeye baktı ve Mert orada oturmuş yüzünü peçete ile siliyordu. Gece ona yaklaştı ve Mert'in yüzünü komple kan içindeydi.Gece bunu görünce çok korktu.

-Mert kalk,kalk çabuk.
-Gece nereye?
-Revire gidiyoruz bir şey yapsınlar sana.
-iyiyim ben.
-Eminim öylesindir.
Revirde işleri bitiklerinde ders de daha bitmemişti okulun boş koridorlarında yürüyorlardı.

Gece:
-Mert neye ihtiyacın varsa bana söyleyebilirsin.
-Gece çok teşekkür ederim ama hiç bir şeye ihtiyacım yok abartılacak bir durum değil.
-Neden kavga ettiniz ?
-Boşver.
Mert hep böyle yapardı hiç bir şeyini anlatmazdı.İşte bilindik soğuk gizemli çocuktu aslında buda Gece'nin hoşuna gidiyordu.Normalde Gece bu zamana kadar hiç gerçekten sevmemişti ama duyguları Mert'e karşı daha farklıydı.....

Normalde Gece bu zamana kadar hiç gerçekten sevmemişti ama duyguları Mert'e karşı daha farklıydı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu çılgın arkadaşımız Mina

Bu çılgın arkadaşımız Mina

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu yakışıklımız Mert

Ehh bu bölüm biraz olaysız oldu ama asıl diğer bölümler çok daha heyecanlı olacak bu arada iyi bayramlar arkadaşlar .....

Gecenin KaranlığındaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin