Gece 1 haftadır Mert'in okula gelmediğini fark etti.Uzun süre düşündü ve evine gitme kararı aldı.Okul çıkışı babasına eve geç geleceğini bildirip yürümeye koyuldu.
Eve geldiğinde endişeliydi.Eğer Mert onun gelmesine kızarsa hiç iyi olmazdı.
Gece tüm bu düşüncelerle kapıyı çaldı.Kapıyı güler yüzlü genç bir kız açtı.Ancak Gece'yi görünce gülüşü yüzünden silindi.
Gece hemen durumu açıkladı.
-Ben Mert'in arkadaşıyım 1 haftadır okula gelmeyince merak edip geldim.
-Anladım.Ama abimin nerede olduğunu bizde bilmiyoruz 1 haftadır eve de gelmedi.
Gece endişelendi ne olmuş olabilirdi ki? Kızla vedalaştılar sonra umutsuzca Mert'i aradı.Ama telefonu kapalydı.Uzunca bir süre düşündü sonra aklına okul çıkışı gittikleri göl geldi.Hemen oraya gitmeye karar verdi.
Hızlı gitmek için taksiye binmişti.Göle geldi heryeri aradı ama kimseyi göremedi aklına buradan başka hiçbir yer gelmiyordu.
Çaresizce eve döndü ve o gün hep bu konuyu düşünüp durdu.
Ertesi gün teneffüs de Mina'ya olanları anlattı.Mina da arkadaşı gibi çok şaşırdı ve bir kez daha arama veya mesaj atma fikrini önerdi.Gece ilk önce mesaj attı ardından hiç beklemeden tekrar aradı Mert'i.Yine açılmadı telefon bu kez bir daha aradı çünkü bu gün telefon çalıyordu.
Üçüncü aramada telefon açıldı ama telefondaki kişi Mert değildi.
-Efendim,dedi yaşlı birine ait olabilecek tok ses.
-Mert,Mert nerede?Siz kimsiniz?
-Ben Mert'in babasıyım Mert benimle.Asıl siz kimsiniz?
Bunu duyan Gece biraz afalladı çünkü Mert babasını hiç sevmez aksine nefret ederdi şimdi onun yanındaysa oraya isteyerek gitmemiştir.Yani Mert'in başı dertte olabilir.Gece bir an bekledi polise mi gitmeliydi.Ya durum düşündüğü gibi değilse.Ya düşündüğü gibiyse.İşte bu ihtimal kötüydü çünkü babası onu 1 haftadır rehin almış be ona kötü şeyler yapıyor olabilir.Çünkü babası da Mert'i hiç sevmezdi.Mert'in bana anlattığına göre babası ayrıldıklarında onun yanında kalmasını istemiş ama Mert annesiyle kalarak babasını yarı yolda bırakmıştı.Aslında bu yarı yolda bırakmak değildi babası zaten kötü biriydi.
Babası ise Mert'i sevdiğin bunları yaptığını söylerdi
Tabii ki Gece telefondayken bunların hepsini ışık hızında düşünüp 1-2 saniye sonra polise gitmeye karar verdi çünkü bu işi kendi başına halledemezden ayrıca ne gerek var sırf macera yaşıyacağım diye ikisininde hayatını tehlikeye atmaya.
-T-tamam efendim.Ben Mert ile konuşabilir miyim.
Bunu söylerken koşa koşa karakola gidiyordu ve Allah'tan karakol çok yakındı.
-Mert şu an uyuyor ,dedi ve sinsice güldü adam.
Gece bunu duyunca daha telaşlandı ve adımlarını hızlandırdı.
Eveeeet asıl olaylar şimdi başlıyor diğer bölümlerde görüşmek üzere şu yıldızı doldurmayı unutmayın😉
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gecenin Karanlığında
ChickLitHer zaman ki olaysız hayatın ani bir değişimle alt üst olması.Hayata gözünü belki de o zaman açtı.