Karakola geldiğinde hala yaptığım şeyin doğruluğunu sorguluyordum ama yapmak zorundayım.Mert'i orada bırakamam.
Karakola girdim.İlk gördüğüm polisle konuşmaya başladım.
-Ee merhaba ben bir ihbar da bulunacaktım ama durumun kesinliğinden emin değilim %65 olabilir.Yani %35'lik durumda tutabilir, diyip sırıttım.Niye böyle bir şey dedim ki ya. Amaaaaaan durum acil sonuçta.
Poliste güldü,
- Anlat bakalım küçük hanım ne oldu?
-Benim bir arkadaşımın babası onu zorla bir yerde tutuyor olabilir az önce onların oldukları konumda bir telefonla konuştum numaradan konumunu bula bilirseniz onları bulabiliriz.Sanki iş birliği yapıcaz adama işini öğretir gibi mi konuştum sanki .Of rezil olmak ne de hoşuma gidiyor.
Adam yine sırıttı.Bu da adet edindi bunu iyice.Tabii benim saçmalıklarım karşısında gülmemek elde değil.
-Tamam sen numara ver bakayım.
Ondan sonrasında numarayı aldılar ve benim burada beklememi söylediler.E bende öyle yaptım tabii.
2 SAAT SONRA
Birden polisler odan çıkmaya başladılar.Telaşlı bir şekilde birbirlerine emirler veriyorlardı.Yanlarında boş duran adama sordum,
-Afedersiniz, ne oldu onu bulabildiniz mi?
Adam endişeli bir bakış attı.
-Evet.Maalesef ki durum ciddi kamera kayıtlarından görüldüğü üzere arkadaşınız büyük bir gaspa uğramış.Sonrada bir dağ evine kaldırılmış.Ekipler şimdi olay yerine gidicek siz bize bilgilerinizi verip evinize gidebilirsiniz.
Şu an doğru düzgün düşünemiyordum.Oraya gidemem evere gidemem.
-Tamam. Lütfen bana haber verin.
Adam onaylarcasına başını salladı.Bende bilgilerimi verdikten sonra kendimi dışarı attım.Orada bende gelicem deyip polislerin işini zorlaştırmak istemedim.Zaten Mert'in bu şekilde görmek istemezdim.Nereye gideceğimi bilmeden yürümeye koyuldum.
Yolun sonu denize çıktı.Keşke dalgalar bütün dertlerimi alıp götürse.Keşke.
3 SAAT SONRA
İyice karanlık çökmüştü bense denizin karşısındaki ağaca yaslanmış neyi beklediğimi bilmeden bekliyordum.
Biraz sonra telefonum çaldı.Büyük ihtimalle babam nerede kaldın diye aramıştır diye geçirdim içimden.Ve evet babamdı.
-Efendim,dedim bıkkın bir ses ile konuştum.
-Kızım,anneni hastaneye kaldırdılar kazada koluna giren çividen iltihap kapmış sana konum atıcam.Sonra telefon kapandı biraz sonra bir mesaj geldi.Ben hala olayın şokundaydım.Bu zamana kadar olaysız sakin hayatım birden nasıl bu hala gelmişti.
30 dakika sonra
Bir süredir bunları düşünüyordum.Sonra iyice annemi merak ettim ve babamın attığı konuma gittim.
....
Bu bölümü de başarı ile bitirmiş bulunuyorum. Olaylar asıl şimdi başlıyor sonra ki bölüm için tahminlerinizi yazmayı ve vote atmayı unutmayın
Seviliyorsunuz......😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gecenin Karanlığında
ChickLitHer zaman ki olaysız hayatın ani bir değişimle alt üst olması.Hayata gözünü belki de o zaman açtı.