Gece o gün eve geldiğinde kimsenin evde olmadığını fark etti.Normalde bu saatte annesi de babası da evde olurdu ama aldırış etmedi.Bu sessizliksen yararlanıp koltukta yayıla yayıla filmini izledi.
Aradan baya bir zaman geçmiş gece yarısı olmasına rağmen anne babası gelmemişti.Gece meraklanıp babasını aradı annesi bu güne kadar hiç telefonunu açmazdı.Ya sesi kısık olur yada annesi duymazdı.O yüzden babasını arada ve telefon açılınca babasının nefes nefese olan telaşlı sesini duydu.
-Alo kızım
-Alo baba neredesiniz saat kaç oldu?
-Annen evde değil mi?
-Hayır seninle değil mi?
-Hayır.
-Nasıl ya nerede olabilir ki kaç saattir ?Baba sen neredesin?Neden ikinizde yoksunuz?Ne oluyor?
Diye sorularını sıraladı.Gece çok telaşlandı böyle bir durum hiç hayra alamet değildi.Gece annesini çok sever onun başına bir şey gelmesinden çok korkardı.-Kızım bak sakin ol sen evden bir yere ayrılma sakın.Ben anneni arayacağım ve birlikte eve gelicez tamam mı?
-Tamam.
Gece telefonu kapattığında yerinde duramıyordu.Boşuna telaşlanmış olduğunu her şeyin babasının dediği gibi olmasını istiyordu.Ama onun huyudur hep en kötüyü düşünmek.Bu düşünceler içinde yatağında uyuya kalmıştı sabah uyandığında babası oturma odasında oturmuş başı önde duruyordu.Gece hemen babasının karşısında durdu.
-Baba annem nerede buldun mu onu?
-Kızım vak sakin ol geç otur şöyle.
Bu söylenilenler Gece yi dahada telaşlandırdı.Sanki bunun arkasından kötü bir haber gelicek gibiydi.-Öncelikle sana söyleyeceğim iki şey var.Gece kızım annende bende seni hep sevdik ve bu hep böyle devam edicek.Ancak sen artık olgun bir kızsın ve bu karara anlayış göstereceğini umuyorum.Biz annenle ayrıldık.
Bunu söyledikten sonra Gecenin babası biraz bekledi sanki Gecenin durumu algılaya bilmesi için.Gece bu duruma şaşırdı.Aralarının bu derece kötü olduğunu bilmiyordu.Evet arada sırada kavgaları olurdu ama bu kadarını tahmin etmezdi.Yine de buna çok da aldırış etmedi.Gece olgun bir kızdı ve bu durumunda üstesinden gelebilirdi.
-Peki.İkinci söyleyeceğin.
-Annen dün gece bir trafik kazası geçirdi ama durumu iyi annanenlerde.Gece hiç bir şey söylemeden ayağı kalktı ve odasından çantasını alıp evden çıktı.Babası arkasından bir şeyler söylesene nafile.Gece tinere mutluydu çünkü düşündüğünden DHA iyiydi durum.Ama onu yeni bir hayatın beklediğinin farkındaydı.Yenilikler güzeldir.....
Öyle değil mi?Vay.... Asıl olayla elimde başlıyor.Birde size bir şey danışmam lazım sizce hikayeyi kimin ağzından yazıyım?Birde şu boş yıldı doldurup fikirlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gecenin Karanlığında
Literatura FemininaHer zaman ki olaysız hayatın ani bir değişimle alt üst olması.Hayata gözünü belki de o zaman açtı.