Neutečeš mi

869 25 0
                                    

Nikolas

Každou chvílí jsme měli přistávat. Celý let jsme si se Sam řekli jen pár slov. Byla pořád na mobilu, nebo naťasu. Ještě i s někým volala, ale jako kdyby nechtěla abych jí slyšel. 

Každopádně já jsem celou cestu myslel na ní. Kde sakra může být. A s kým.. Potřebuju jí vidět. Sakra tak moc jí chci vidět. Doufám, že je v pořádku.

Když jsme konečně přistáli čekali nás na letišti obchodní přátelé. Jako obvykle nikdo z nich neměl na dovolené oblek, všichni měli kraťasy a košile, takové ty havajského typu. A já konec konců taky. Sam měla šortky a volné dlouhé tílko plus conversky. 

Pozdravili jsme se a vyrazili do hotelu. Netrvalo to moc dlouho. Na pokoji jsem nechal hostesky ať mi vybalí a šel jsem za Sam.

"Tak co? Můžeme jít?" zeptal jsem se hned jak jsem otevřel dveře. 

"Uhm no, promiň, ale potřebuju se tady na něco podívat, já ti pak zavolám a přijdu za tebou."

" No tak dobře. Neztrať se nám, zatím." odpověděl jsem a odešel.

Sam

Konečně odešel. Vím, že je to ode mě hnusný, ale musím jí najít. Já a né on. To já jsem sní chodila. Získám si jí zpátky a on s tím nic neudělá. 

Za 10 minut mám sraz s kamarádem na pláži. Doufám, že mi pomůže.

"Maxi!" zakřičela jsem na něj s úsměvem.

"No ahoj Sammy!" ospověděl, chytnul mě kolem pasu, objal mě a zvednul.

"Počkej, přestaň, musím se tě na něco zeptat." řekla jsem mu a smála se.

"Tak fajn, povídej prcku."

"Přestaň blbečku, myslím to vážně." šťouchla jsem do něj a on se ušklíbl. "Víš jak si mi poslal tu fotku v tom baru?" dodala jsem.

"No vím, proč? Chceš jít se mnou večer trsat?" zeptal se a zasmál se. 

"Ne to ne, ale děkuju. Koukni tu fotku, znáš tuhle holku?"

"No neznám, ale vídám jí tam skoro pořád."

"Vážně? A kde je ten klub?"

"Tady kousek, proč?"

"Jdeš tam večer?"

"Jo."

"Skvělý tak já půjdu s tebou."

"Tak fajn, kočko" ušklíbl se.

"Nech toho." šťouchla jsem do něj. "Tak večer Maxi, zavolám a díky." dodala jsem.

"Jojo, tak callni a za málo." usmál se a šel svým směrem.

Bože jestli jí najdu tak to bude úžasný.

"Nikolasi?"

"Ano? Už ses rozhodla, že půjdeš za námi?" ozvalo se z mobilu.

"Ano, kde jste?"

"Jsme v hotelovém baru a pospěš si, za chvilku jdeme na surfing." řekl a zasmál se.

"Dobře hned jsem u vás" taky jsem se usmála.

Chci přetrpět tenhle den a už být v tom baru.

I wanna fuck you!Kde žijí příběhy. Začni objevovat