Klub

990 30 3
                                    

"VSTÁVEJ!"

Vzbudilo mě. Otočila jsem se a uviděla Nikolase na druhý straně postele a vedle něj byl tác s lívanci a kávou.

"Nevěděl jsem co jíš, ale lívance jí každý!" Řekl s úsměvem na tváři.

"Prosím já chci spát, můžeš přijít večer." Sykla jsem nevrle a přehodila si peřinu přes hlavu.

Podle zvuku tácu jsem usoudila, že tác položil. Neřešila jsem to a snažila se spát.

Najednou jsem ucítila jeho ruku na mém boku a jeho dech u mého ucha.

"Princezno, vstávej." Pošeptal mi.

"Ne, Niky prosím.." zabručla jsem.

Dal mi pusu na krk a zase mi pošeptal.

"Broučku"

"Ne lásko." A v tu chvíli jsem si uvědomila co jsem řekla. Cítila jsem jak se usmívá. Rychle jsem se posadila a on se fakt usmíval jak sluničko.

"Teda Nikolasi." Opravila jsem se.

"To nezakecáš." A smál se.

"Přestaň pako." A strčila jsem do něj

V tu chvili už mi přerušil totalně spánek a já se snim pustila do snídaně. Po snídani jsme si řekli, že vyrazíme večer k eiffelovce.

Celý den jsem strávila na masáži, v sauně a zas na masáži a zase v sauně. Nemohla jsem se dočkat večera.

Těšila jsem ss na večer s Nikolasem i když bych neměla.

Konečně už byl večer a já si vzala legíny, podpatky, tílko a sáčko.

"Azzíku jsem tady!" Vykřikl kdo jiný než Nikolas.

"Jak že si mi to řekl?" Zeptala jsem se ho a smála se.

"Copak? Nelíbí? No hele to je fuk jdem se projít k tý velký věži ze který maj všichni orgáč, tak šup."

"Ty seš debil."

"A proto se tomu směješ?"

"Nech toho!" Řekla jsem a ušklibla se.

Nasedli jsme do taxíku a jeli k tý "věži" ze který má každý "orgáč".

Ale Nikolas najednou uviděla bar a zhouknul na taxikáře ať zastavi. Hodil mu penize a mě vytáhl ven.

"Myslím, že tohle je mnohem lepší než nějaká věž." Řekl, mrknul na mě a s úsměvem mě zatáhl dovnitř.

"Co si dáš?"

"Vodku s džusem." Odpověděla jsem mu.

Připili jsme si jednou, dvakrát, třikrát...pak už jsem to ani nepočítala.

"Pojď tancovat!" Zhoukla jsem na něj přes příšerně nahlas hrající muziku.

"Okay!"

Bez váhání mě popadl za ruku a vytáhl na parket.

Dal jsem ruce nad hlavu a vlnila boky a celym tělem do rytmu. Nikolas si stoupnul za mě a dal svoje ruce na mé boky.

Občas sjel na stehna, nebo mi je dal na břicho.

Cítila jsem se božsky.

Takhle jsem tancovali asi do půlnoci, ale najednou DJ spomalil tempo.

Byla to spíš muzika pro "sexy" tance na tělo.

Moc se mi nechtělo.

"Tak půjdem už ne?"

"Blázníš? Teď je to nejlepší" řekl a zas si mě přitáhnul.

Pomalu jsem hýbala boky po jeho rozkroku. Držel mě za boky a přitlačoval si mě k sobě.

Po 5 minutách už jsem citila jak se jeho chlouba v kalhotech zvedla. Líbilo se mi, že ho vzrušuju a pokračovala jsem.

Najednou mě začal líbat na krku a šel výš až k mému oušku a pošeptal.

"To je ono lásko, pokračuj."

"Nikolasi pojď spíš na hotel, broučku.."

I wanna fuck you!Kde žijí příběhy. Začni objevovat