"Oh, bitch"

1.7K 28 4
                                    

Sam

Už bylo kolem 8 večer. Nikolase jsem od 5 neviděla a byla jsem ráda. 
Potřebovala jsem se pořádně připravit na večer aby jsem na ní zapůsobila. Bože jak já se na ní těším, doufám že tam bude! Musím jí vidět.

Dala jsem si sprchu, na sebe šaty, takové rudé do půl stehen, podpatky a vlasy do culíku. vzala jsem si kabelku a pomalu vyšla z pokoje. Doufala jsem, že nikde neuvidim Nikolase, protože by se ptal kam jdu a nejspíš by chtěl jít taky. 

Zavolala jsem si taxi, sedla si dozadu, podívala se na chat s Maxem a nadiktovala taxikáři adresu, kterou mi poslal. 

Byla jsem nervózní a doufala, že tam bude. 

Co když mě nechce vidět, co když už na mě zapomíná, co když mě vidět už nikdy nechce..

Začala jsem tak trošku panikařit. Srdce mi málem vyskočilo z těla, nohy se mi klepali a já byla červená jak rajče.

Když jsem vystoupila čekal tam na mě Max, ale já jsem měla srdce až v krku a tak jsem se na něj tak divně usmála, no spíš to vypadalo jako kdybych měla zácpu.

"No nazdar prcku, seš sexy, pojď dáme si pití." řekl a vzal mě kolem ramen.

"No ahoj, neviděl si tady tu holku?"

"Sakra Sammy, říkal jsem ti, že sem chodí pozdě a povídej si se mnou, nechci tady řešit jen tebe a tvou kamarádu." usmál se a táhnul mě k baru. 

Po hodině u baru s Maxem jsem ho vytáhla na parket. Byl to tak super kamarád, občas jsem přemýšlela jestli není gay, byl fakt super narozdíl od ostatních. 

Dělali jsme na parketu hrozný kraviny, dělali jsme na sebe i nechutný obličeje a smáli se jako retardi.

Zrovna, když to bylo nejlepší, tak jsem mylem strčila to jednoho pána, otočila jsem se jeho směrem a začala se mu omlouvat. Naštěstí byl milý a taky opilý, takže všechno bylo v pohodě, ale když jsem se podívala směrem za něj tak úplně u zdi stála ona. Byla tam Elis, v tu chvíli jsem zdřevěněla a jen na ní zírala.

Měla na sobě pánskou havajskou košily, šortky, conversky, vyžehlený vlasy a v nich zapíchlou kytičku.

Bože, proč ona vypadá, vždy tak skvěle.

Když už jsem dokázala udělat jeden krok s tím, že už konečně dojdu za ní, nemohla jsem uvěřit..

Nikolas stál za ní, chytnul jí za ruku a otočil k sobě.

"A KURVA!" řekla jsem dost nahlas a oba se na mě otočili..

Tak po další delší době je tu nová kapitola. Omlouvám se, ale toho času je pořád míň. By the way, píšu novou povídku, takže kdo by měl zájem bude na mém profilu. (^.^)

I wanna fuck you!Kde žijí příběhy. Začni objevovat