Líbala tak dokonale. Nemohla jsem se od ní odtrhnout. Chytla jsem jí kolem krku a ona si mne chytla za boky. Přitáhla jsem si jí k sobě blíž a ona mě v tu chvíli zatlačila do mého bytu a zabouchla dveře. V tu chvíli jsem zastavila naše rty a ten krásný polibek jsem změnila v nádhernou pusu. Podívala jsem se jí do očí a ona mi opětovala pohled. Usmály jsme se na sebe a znovu jsme spojily naše rty. Ruce jsem pořád měla kolem jejího krkku a ona mě své na mých bocích. Po pár vteřinách se Sam trošku přikrčila a nadzvedla mi nohy. Trošku jsem jí pomohla a obmotala své nohy kolem jejich boků. Šla se mnou v náručí pomalu k posteli. Ani neumim popsat mé pocity v tuto chvíly. V bříšku mi létalo milion motýlků, při každém novém polibku a doteku mi naskakovala husí kůže a červenala jsem se víc než kdy jindy.
Položila mě na postel a lehla si nade mě. Byla tak lehká a sladká. Hrábla jsem jí rukou do vlasů a ona se při polibku usmála. Bože měla tak sladký úsměv. Líbala mě něžně, vášnivě, romanticky.
Odtrhla se od mých rtů a malýma polibkama mířila k mému oušku. Dala mi na něj pusu a řekla.
"Už od první chvíle co jsem tě viděla v tom výtahu na tebe nemůžu přestat myslet" dořekla a skousla můj ušní lalůček. Zavřela jsem oči, kousla se do rtu a usmála se.
"To já na tebe pořád myslím." odpověděla jsem.
Usmála se. Ano ona se umála. Miluju to!Něžně mi svou rukou zajela pod tričko. Hladil mě na příšku a já se cítila tak krásně. Chytla jsem si jí za zadek a zmáčkla jí ho. Prohla se přímo nade mnou. Ach, to byl tak krásný pohled. Rukama jsem jela výš, chytla jsem její triko a začala jsem jí sundavat. Usmála se a nadzvedla ruce aby jsem jí ho mohla sundat. Oplatila mi to a taky mi ho sundala.
U ní to bylo jiné. Jako by to šlo samo. Měla jsem pocit, že jí znám věčnost.
Začala mě líbat na krku a já jsem trošku zaklonila hlavu. Hladila jsem jí na zádech a po chvilce moje prsty zamířili k její podprsence. Rozepla jsem ji a ona mě kousla do krku. Prhla jsem se a z mé pusy vyšel tichý sten.
Sundala jsem jí poprsenku a ona si na mě sedla a přitáhla si mě. Chytla si mě za záda a zamířila rukama k poutku od mé podprsenky. Podívala jsem se na ní, usmála se a v tu chvíli mi jí rozepla. Normálně bych se styděla, ale teď ne. Nechala jsem jí ať mi jí sundá a potom mě zas povalila na postel. Začala mi rozepínat kalhoty a stahovat mi je dolů i s kalhotkama."Počkat, to ti jen tak neprojde." řekla jsem a oplatila jsem jí to.
Usmály jsme se na sebe a přitiskly se k sobě co nejvíc to šlo.
Jenom my dvě. Tělo na tělo, jak nás bůh stvořil. Nejkrásnější pocit na světě.
Začala mě líbat na krku a jednou rukou zmířila k mému prsu. Trošku jsem se prohla a ona svými rty našla mé druhé prso.
Prohla jsem se ještě víc a rukama jí zamířila k hlavě.
"Oh, Sam.." šeptla jsem a ona pořád pokračovala.
Vzdychala jsem a užívaal si tu rozkoš, kterou mi dělala.
Najednou jedna její ruka zamířila víc na Jih. Jela s ní po mém bříšku níž až k mme vchodu. Otevřela jsem pusu a vyšel z ní tichý sten. Začala mě dráždit prsty a líbat mě na rty. Byla tak úžasná, že to ani nejde popsat.
Pořád mě dráždila a já už jsem prostě chtěla aby mi tam ty prsty strčila.
"Sam..prosím, netrap mě"
V tu chvíli do mě zajela prstama. Prohla jsem se, otevřela pusu ze které následné vyšel hlasitý sten.
"oh, Sam!"
Ona pokračovala. Pořád rychleji a já myslela že zešílím.
"Sam ano, prosím"
Byla tak dokonalá. Hýbala jsem boky podle rychlosti její ruky. Ale pak to byl tak rychlé, že jsem se už nemohla ani hýbat. Měla jsem otevřenou pusu, ale už z ní nešly ani žádné zvuky. Nepřestávala, prstila mě pořád víc.
"Už.." zašeptala jsem a v tu chvíli jsem se udělala. Dala jsem nohy k sobě, takže měla prsty ještě ve mě a neměla šanci je vytáhnout.
Když jsem se uklidnila přetočila jsem jí na záda aby ležela a šla jsem jí to oplatit.
Dávala jsem jí sladký polibky na krka cítila její husí kůži. Bylo to tak sladké, když někoho přivádíte k pomalé rozkoši.
Pusou jsem jela k její krásným prsům. A začala jsem si hrát s jejíma bradavkama. Vzdychala tak sladce, že to přívadělo do nebe i mě.
Po chvíli jsem pusou zamířila k jejímu bříšku kde jsem jí vykouzlila krásný cucflek. Zase jsem jela níž a dráždila jí jazykem. Prohla se a držela mě za hlavu.
"Ano, ano..prosím" žadonila
Dráždila jsem jí jazykem a k tomu jsem přidala jeden prst strčila jsem ho do ní a hýbala sním. Zase se prohla a vzdychala tak nahlas. Vím, že jsem jí přiváděla k šílenství.
"Ano! Bože prosím!" zakřičela a to mě nakoplo.
Přidala jsem i druhý prst a prstila jsem jí rychleji plus dráždila jsem jí jazykem. Bylo slyšet, že už to nemůže vydržet.
"ACH!!" v tu chvíli se udělala. Rychle jsem dala pryč hlavu a prsty v ní nechala. Nohy dala k sobě a snažila se uklidnit.
Vytáhla jsem z ní prsty a lehla jsem sí k ní.
"Jsi úžasná" řekl jsem a hlavu si položila na její hrudník.
"To ty Elis" odpověděla, dala mi psu do vlasů a rukama si mě chytla abych jí nikam neutekla.
Usnuli jsme v objetí.Ráno mi zvonil budík, tak jsem ho jako vždy rychle vypla a chtěl a jsem si jeětě na chvíli lehnout, ale v tu ránu jsem uviděla Sam. Jak leží nahá v mé posteli a najednou se mi promítla celá noc. Při vzpomínce jsem se usmála, políbila jí do vlasů a do ouška něžně zašeptala
"Princezno moje, už je ráno..."
Pomalu otevřela oči, podívala se na mě a sladce se usmála.
"A je to opravdu nádherné ráno"
"Hezčí jsem nikdy nezažila."
"To ani já ne" řekla.Zvedla jsem se od té nádherné princezny a zamířila jsem do koupelny, rychle jsem se osprchovala, namalovala se, vyžehlila vlasy a dala na sebe make up. V ručníku jsem vyšla z koupelny a tam stála Sam. Kousla se do spodního rtu a já se usmála. Prošla kolem mě a plácla mě po zadku.
"Mmm, Sam "
"Nemluv tak provokativně" řekla a zavřela se v koupelně.Mezitím co Sam byla v koupelně jsem si dala legíny, podpatky a košily. Udělala jsem nám snídani do ruky (bagetu), a čekala jsem na Sam. Když Sam vyšla skoro se mi podlomily kolena. Bože ona je tak nádherná. Přišla ke mě a políbila mě.
"Tady máš snídani krásko."
"Děkuju princezno."
"Potěšení bylo na mé straně" ospověděla jsem a odešly jsme spolu do práce.Vešly jsme do firmy s úžasnou náladou. Všichni nás zdravily ma my je taky.
Zapluly jsme do výtahu a když jsme si všimly, že tam jsme samy hodili jsme na sebe ďábelské pohledy. Přitlačila jsem Sam na zeď výtahu a začala jí líbat.
Chytla jsem jí za zadek a ona mě taky.
Když v tom najednou se začaly otevírat dveře od výtahu. Nejdřív nám to nedošlo, ale po chvilce jsme se od sebe odtrhly. Bylo pozdě. Stál tam Nikolas..