Ajung jos si era toata familia acolo.Sora lui Shoto ma ia in brate si imi spune ca pot dormi la ei in seara asta,daca vreau.Eu am zis ca nu vreau sa deranjez si ca vreau sa stau acasa cu tata,poate se va simti mai bine.Tata a zis ca vom merge înapoi in Ro,ca s o ingropam pe mama,si ne vom muta acolo.Mi am schimbat parerea si am zis ca merg.Imi iau pijamalele si hainele de scoala si plecam.
*o,da,va fi vacanta de iarna si ea se va muta in Ro,la o alta scoala*
Ajunsa la Shoto acasa,am mancat si am stat cu Shoto.Nu vorbeam,doar stateam pe telefoane.Eu cu Shoto nu avem o relatie destul de buna,pentru ca el are o reputatie la scoala si nu vrea sa i o stric. Ma trezesc cu un mesaj de la Akane,cea mai buna prietena a mea.
Ak:Aneko,am auzit ca vii in tara,e adevarat?
An:Da...Ma mut inapoi in Ro.
Ak:AJCOSLFOWKVKEKGKD,ABIA ASTEPT!😻👌
An:Si eu!
Ak:Eu te las,ne auzim maine,noapte buna!
An:Nopate buna!Ma duc in camera oaspetiilor si ma pun in pat.Totul bine si frumos pana cand primesc un mesaj de la Bakugou nesuferitul scolii.Ce vrea?
B:Extra,vrei sa iesim maine?
An:Nu ies cu nimeni,nici macar cu tine, lasa ma sa dorm.I am dat block si m am pus la somn.
*a doua zi*
Ma trezesc din cauza alarmei si ma ridic din pat.Imi fac un dus si ma imbrac cu hainele de scoala.Ma duc in bucatarie si acolo era Shoto si cu iubita lui,cred.Are parul lung si negru,are un piept măricel si e inalta.
S:Neata Aneko,ea e Momo,iubita mea.
M:Neata Aneko,incantata de cunoștință.Dupa primele cuvinte pe care le a zis,cred ca e o fitoasa.
An:Neata...Încântata...
Imi iau un bol cu cereale si plec in camera.Mananc si ma uit pe telefon.Apoi,plec spre scoala.
Ajunsa acolo,il vad pe Bakugou cum vine spre mine.Fug repede in clasa si incepem ora.*dupa ore*
Ajung acasa si il vad pe tata cum isi face bagajele.Ma intreb de ce si le face.Ma duc spre el.
An:Tata,de ce iti faci bagajele?
T:Mai ai 3 zile si intri in vacanta de iarna.Ti am zis ca ne vom muta in Ro.
An:A,uitai.Ma duc si eu sa mi le fac.
T:Fugi.Urc sus si ma schimb.Imi fac bagajele,adica imi pun hainele si încălțămintea in geamantane.Intr un ghiozdan negru imi pun telefonul,încărcătorul,bateria externa,apa,snaks uri,etc.
Cobor jos si vad ca Shoto si restul sunt aici.S:Buna verisoara.
Am observat o si pe Momo.
An:Ce?Veniti si voi in Ro?
M:Da,ca altceva nu mai avem de făcut *isi da ochii peste cap*
An:Mhm.Deci,ce vom face in Ro?
T:Vom face înmormântarea mamei tale si vom ramane acolo.
An:Inteleg.Abia astept s o vad pe Akane,si pe Hinode...
M:Cine e Hinode?Iubitelul tau?
An:Auzi,dar pe tine ce te doare de ceea ce fac eu si pe cine plac?
M:Doar ziceam,nu te mai umfla in pene asa.
S:Momo,termina,poate era mai bine sa te las acasa.
M:Nu baby.Nu e vina mea ca verisoara ta e umflata in pene.
An:Auzi,regina arfelor?Mie mi a murit mama si nu mi arde de arfele tale,sa ti fie clar.Haideti sa plecam odata.
T:Haideti.Mergem afara si ne bagam bagajele in duba.Duba era spatioasa,incapeam toti.Eu stateam langa Regina Arfelor, pentru ca de ce nu,si cu iubitelul ei.Mai bine stateam langa Elevator,sincera sa fiu.Mi am bagat castile in urechi si am decis sa i scriu lui Hinode.
H=Hinode
An:Hei Hinode!Vreau sa ti spun ca voi veni in Ro si ca as vrea sa ne vedem.
H:Super,abia astept sa te vad <3
An:Si eu.
H:Vii in Bucuresti?
An:Da,si ma intorc la liceu.
H:Super,chiar as vrea sa te iau in brate.
An:Ce dragut <3O vad pe Regina Arfelor cum se uita la mine.
M:Cu cine vorbesti,cu Hinode?
An:Nu e treaba ta.Shoto,spune i iubitei tale sa ma lase in pace.Ajungem la aeroport si luam avionul spre România.Imi era frica,sincera sa fiu.Voiam s o vad pe Akane,si sa i spun lui Hinode tot ce simt pentru el.
*Ajugem in Ro*
Coboram din avion si chemam doua taxiuri sa ne ia.Ajungem la vechea mea casa.Intram înăuntru.Intru in camera mea.Era intactă.Toate desenele mele si cu posterele cu anime erau acolo.Totul era la fel.Mi am pus hainele in dulap si m am aruncat in pat.Am adormit.
*a doua zi*
Ma trezesc din cauza rasaritului de soare si cobor in bucatarie.Mananc,ma spal pe dinti,ma imbrac si o sun pe Akane sa iesim.Abia astept s-o vad <3.
T:In doua ore sa fi acasa!Trebuie sa ne pregatim pentru înmormântarea mamei tale.
An:Da tata,asa voi face.Ies pe usa si merg doua strazi si o vad pe Akane si Hinode?Ce cauta Hinode aici?
Ak:Aneko!
Ma ia in brate. Imi venea sa plang,dar m am abtinut.Dupa ce ne desprindem de imbratisare,Hinode ma ia in brate strans.
H:Mi a fost dor de tine.
An:S-si mie.Mergem pe strada si vorbim,radem.Dar...trebuia sa plec.O iau pe Akane cu mine si plecam acasa.Ne schimbam in haine negre si ajutam femeile sa faca "pomana",asa se spune aici.
In fine...La imormatare am plans,ca orice om normal,si mno,s o dat pomana ca pe pâinea calda.
Ajung acasa si ma pun la somn,dar ma trezesc la 1 noaptea.Ii scriu lui Akane si vorbim doua ore intregi.Da...Nu sunt bine pe din înăuntru, dar vreau sa fiu puternica pentru prietenii mei si Hinode.
*Trece vacanta de iarna*
Incepe scoala.Ma trezesc din cauza razei de soare si alarma si ma imrbac.Am noroc ca aici ma pot imbraca cum vreau. Ma spal pe dinti si cobor jos.Iau micul dejun si plec spre scoala.
In drum spre scoala,ma suna cineva...
CITEȘTI
Fall in love with a villain (Nanami Kento si Dabi)
Teen FictionAneko si Akane sunt prietene de cand erau mici.Aneko s-a mutat in Japonia,Tokyo acum doi ani si s a intors.Dar...Aneko si cu Akane vor avea o schimbare mare in viata. Se vor indragosti...