*Aneko pov*
*a doua zi*Ma trezesc si ma duc in bucatarie.Ajunsa acolo,erau toti din Liga.Vorbeau.
D:Cum o sa i spunem?
Ak:Nu stiu...
An:Cui,ce sa i spuneti?
D:OverHaul...A...
An:Nu mi spune ca a murit.
D:Nu.A plecat din Liga.
An:DE CE L ATI LASAT?DE CE?EL E SINGURUL BAIAT CARE M A FACUT SA MA SIMT CUM M AM SIMTIT CU NANAMI!
D:Aneko...A plecat pentru ca a zis ca iti e mai bine cu Nanami si ca a prins setimente.
An:NANAMI MI A FRANT INIMA!
D:Stiu.
An:Sti...Ma duc in camera si nu mai ies toata ziua de acolo.
*Akane pov*
D:Sunt un prost.
Ak:Nu esti.
D:Ba da.
Ak:Ba nu.
N&Sh:Terminati cu dulcegăriile astea.
Ak:Gelosi?
Sh:Bleah,nu.
N:Nu.Eu o plac pe Aneko.
D:Gata.Shigaraki pleaca.
D:Trebuie sa facem ceva in legatura cu Aneko.Nu se simte in largul ei.
Ak:Stiu,înainte era super energica.
D:Si in legatura cu Shigaraki...
N:O voi ajuta pe Aneko sa se razbune.
D:Esti sigur?
N:Sunt.
Ak:Super.Si eu o voi ajuta.
T:Si eu!
D:Si eu.
N:Deci toti o vom ajuta.Dar...intai trebuie sa rezolv o problema.
D:Cea cu Aneko,stim.
N:Da.
D:Ia buchetul asta de flori.In frigider e o ciocolata.Te duci si le pui la usa cu un bilet in care iti ceri iertare si o scoti in oras.Simplu.
N:Chestia e ca eu nu stiu sa ma exprim.
D:Asta nu va fi o problema,te vor ajuta Toga si Akane.
N:Ok...
Ak:Sa trecem la treaba!*Akane pov*
Mergem in sufragerie.Ne punem pe canepea si Nanami se uita la foaia cea alba de pe masa.Ia pixul in mana si incepe sa i tremure mana.
T:Scrie ce simti pentru ea!
Ak:Toga,el nu poate sa si exprime sentimentele. Il vom ajuta noi.
T:Bine!
Ak:Spune ne ce simti cand esti cu ea.
N:Simt ca inima vrea sa iasa din piept,imi transpira mâinile,simt cum obrajii imi iau foc...Fata asta ma face sa ma simt special.O iubesc atat de mult si imi pare atat de rau pentru ce i am facut...imi vine sa bag cutitul in mine...sunt un prost...
T:Ce dragut!
Ak:Scrie pe foaie ce ai zis,doar ca la pers. a doua.Il vad pe Nanami cum incepe sa scrie.Ii ia ceva timp sa scrie.Dupa ce termina,mi o da s o citesc.
Termin de citit scrisoarea si i o dau lui Toga.Toga o citeste si sare de bucurie.N:Florile,ciocolata.
Ma duc repede in bucatarie si ii dau florile cu ciocolata.
*Nanami pov*
N:Multumesc.Pentru tot.
Ak:N ai pentru ce,o fac de dragul lui Aneko.Plec spre camera lui Aneko.Simt cum imi transpira mainile.Las florile,scrisoarea si ciocolata jos si bat la usa.Plec in camera mea si deschid putin usa sa vad ce reactie are.Ia florile si restul chestiilor si intra in camera.
*Aneko pov*
Primesc un buchet de flori si o ciocolata insotita de o scrisoare.Deschid scrisoarea si incep s o citesc.
Draga Aneko,
Imi pare rau.Pentru tot.Stiu,sunt un mare prost.Dar...am ceva sa ti spun.
De cand te am vazut,chiar daca eram cu panarama aia,am simtit ceva...ceva inexplicabil. Frumusetea ta,parul tau,ochii tai,corpul tau,caracterul tau de neclintit...m au atras.Esti foarte calma cu ceilati si foarte buna.Stiu ca nu ti merit atentia si asa...Dar eu vreau sa ti spun ca te iubesc si ca, cand te vad simt cum palmele imi transpir,simt cum obrajii imi ard,simt cum inima imi iese din piept...Crede-ma, te iubesc mult si stiu ca am fost cel mai mare prost ever ca am ales o pe aia in locul tau.Eram orbit de formele ei si am uitat de tine .Crede ma,daca eram cel de acum,nu mai sufereai in halul asta.Imi pare rau pentru noptiile nedormite,imi pare rau ca ti am dat sperante cand eram cu panarama si ca m ai vazut cu ea.Acum am realizat cat de mult te iubesc si cat de gelos sunt cand te vad cu alti baieti...
Iarta ma,Aneko...Iarta ma...
Nanami Kento.Pai...Ce sa zic...
Simt cum imi curge o lacrima pe scrisoare. Las scrisoarea jos si il caut pe Nanami. Il vad in sufragerie ca se plimba de colo-colo si am sarit in bratele lui.L am sarutat si i am soptit ca l iert.şalut lume!sper ca va place noul capitol!inca puțin si termin cartea!
va multumesc pentru toata sustinerea.fara voi,nu am fi ajuns pana aici.am pornit de la 0 si sunt aici,scriind a 7 a poveste.
am ramas proasta cand am vazut cate vizionari am la povestiile mele.nu stiu cum sa va mulțumesc.
CITEȘTI
Fall in love with a villain (Nanami Kento si Dabi)
Teen FictionAneko si Akane sunt prietene de cand erau mici.Aneko s-a mutat in Japonia,Tokyo acum doi ani si s a intors.Dar...Aneko si cu Akane vor avea o schimbare mare in viata. Se vor indragosti...