21.

32 2 0
                                    

D:Nu ple-

Plec in camera si ma pun în pat. Nu pot dormi. Imi pun castile pe urechi și dau drumul la muzica. Iau ciobul și iar imi fac niște tăieturi inofensive.

(Deci, Aneko nu e depreșan kid, doar ca suferă foarte mult ca nimeni nu o înțelege prin ce trece și chestia cu Nanami a complicat totul)

Ma uit la ceas si era două noaptea. Ei încă mai petreceau.

*Dabi pov*

Muzica era la maxim.Petrecerea era frumoasa. Dar, vreau sa aflu ceva.

D:Akane, Aneko a mâncat ceva azi?
Ak:Nu stiu. Nu cred.

Faptul că nu a mâncat ma îngrijorează. Si, Nanami, nu se simte în largul lui.

*Nanami pov*

Toți se distrau, dar... Imi pare rau ca i am frânt inima iar... Ma duc să văd ce face... Poate e trează...

Întru în camera si Aneko statea cu ochii deschiși, plini de lacrimi si cu castile în urechi. Avea haine largi pe ea...
Ma apropii de ea. Tremura toată. Am luat o în brațe si am sărutat o pe frunte.

N:Aneko... nu am vrut să se ajungă până aici...
An:Trebuia să ma crez-

O sărut. La început nu mi a raspuns, dar până la urmă a răspuns sărutului.
Ne oprim din cauza lipsei de aer. O văd cum pune mainile pe tricoul meu și il da jos. Se uita la abdomenul meu și imi face semn să ma întind în pat. Imi saruta gâtul și ma maingaie pe abdomen. Apoi, imi pune mâna pe marul de la gât și il mangaie. Apoi, imi i-a mâinile și mi le pune pe tricoul ei. I-l dau jos și încep s o sărut pe gât și pe sani. Apoi, o sărut pe buze în timp ce ma jucam cu un sân. Dar... Observ ceva pe mâinile ei... Alea sunt tăieturi? Chiar atât de departe a ajuns? ...
Eh... Îi dau pantalonii jos și văd și mai multe tăieturi pe picioare... Chiar atât de mult a suferit dupa mine?
Îi fac mișcări de du te, vin o si geama. Dar... Pe timpul chestiei pe care o faceam, ma gandeam la tăieturi. Îi pun mâna pe o tăietură să văd ce reacție are si isi da mâna mai departe de a mea.
Dupa ce terminam chestia... Ne punem în pat.

An:A durut...
N:Scuze daca am intrat tare...
An:Nu asta, mi a placut. Dar...cand ai pus mâna pe tăietură...
N:De ce ai facut asta?
An:Ca te iubesc si ca am gresit.
N:Nu ai greșit cu nimic. eu am facut o.
An:Nu... în fine. Lasa asta. Oricum, dacă vrei sa ma mai vezi în ipostaze din astea, imi spui 😏.
N:S-sigur 😳.

Până la urmă adormim. Am dormit bine, măcar m a iertat. Dar eu nu ma pot ierta...

Fall in love with a villain (Nanami Kento si Dabi)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum