*Dabi pov*
D:Deci,ca tot ati terminat cu cearta,avem o misiune.Mergem pana in liceul U.A.
An:Acolo ma stie lumea,ce voi face?
D:Se rezolva cu o masca.Imi da o masca neagra (d aia de care poarta Kakashi) si o pun.Imi schimb hainele si imi vopsesc parul.
D:Akane,de tine nu stie nimeni,nu trebuie sa porti o masca.
Ak:Bine.Acum,ce vom face in scoala?
D:Ii cautam pe All Minight (sper ca am scris bine) si pe Easer Head.
Ak:Inteles.
N:Si trebuie sa l rapim pe Bakugou Katuski.El ne va fi folositor.
An:Pe Bakugou? *abia iesise din camera**Nanami pov*
Schimbarea ei,e superba.Nu Nanami,nu trebuie sa te îndrăgostești de ea.
N:Esti frumoasa ingeras.Si da,pe Bakugou.
An:De ce?
D:Are un qurik folositor.
An:Nu i faceți rau.
N:Esti cumva indragostita de el?
An:Nu.Doar nu i faceti rau,nu merita.
N:Vom incerca.Se deschide un portar si intram in el.Ne teleporteaza direct in scoala.Erau copii care vor devenii eroi intr o buna zi acolo.Il vad pe Bakugou.
Imi activez qurik ul si famtomele se duc pe eroi.Vin cativa Pro Hero's si toti incepem sa ne batem cu ei.Pana la urma ambadonam misiunea,pentru ca inca nu putem acționa, dupa spusele lui Nanami.
Ajungem acasa si il legam pe Bakugou de scaun.D:Ai un qurik foarte bun.Nu vrei sa fi in Liga?
B:NICIODATA,NU!NU VREAU SA MA ALATUR UNOR EXTRA CA VOI!
D:Sa stii ca nimic nu se rezolva tipand.
An:Dabi,da i drumul.
B:Te cunosc de undeva...
An:Taci.Acum,Dabi,da i drumul.
D:Bine.Ii da drumul si il arunca in portar.Cred ca m a recunoscut,dar nu are cum.
*Nanami pov*
Cred ca Aneko are setimente pentru Bakugou.De ce i ar spune lui Dabi sa i dea drumul?Hm...
N:Aneko,ai vrea sa iesim?
An:Sunt obosita...As iesi cu tine,dar vreau sa dorm,iesim maine,ok?
N:Ok,nu te condamn.*Dabi pov*
D:Akane,mi a placut sa facem farse.
Ak:Si mie.Abia astept sa mai facem.
D:Auzi,dar ai vrea sa iesim intr o zi?
Ak:Sigur, ce zici de maine?
D:S a facut.Facem niste ramen si le punem celorlalți sa mănânce. Apoi,ne punem toti la somn.
*a doua zi*
*Aneko pov*Ma trezesc inaintea lui Nanami.Ma duc in camera lui sa l trezesc.Intru in camera si il vad...FARA TRICOU?
Merg spre patul lui incet si toata rosie.Ajung la patul si incerc sa pun mana pe el,dar ma trage in pat si ma ia in brate.N:Ce e ingeraș, nu poti dormi?
An:*Nose bleed direct *Mii de scuze ca acest capitol ii scurt.Vreau sa fac povestea lunga si frumoasa. Vreau sa va mulțumesc pentru sustinere.Pwp <3
CITEȘTI
Fall in love with a villain (Nanami Kento si Dabi)
Teen FictionAneko si Akane sunt prietene de cand erau mici.Aneko s-a mutat in Japonia,Tokyo acum doi ani si s a intors.Dar...Aneko si cu Akane vor avea o schimbare mare in viata. Se vor indragosti...