Ajunsi acolo,Akane statea cu Toga pe canapea.
T:Cum e?
Ak:E totul ok?
D:A plans atat de mult incat a lesinat.Nu e prea bine. Si prostul ala trebuia s-o sarute noaptea trecuta...
O:Auzi,o duc eu in camera.Fetelor,aduceti un pahar cu apa.OverHaul o duce in camera.
*OverHaul pov*
Fata asta e speciala.Simt asta.Cum ar putea un baiat sa si bata joc de o fata ca ea?E frumoasa foc,are un caracter de neclintit. Nu inteleg ce a vazut ea la prostul ala de Nanami frange inimi.
O pun in pat si se trezeste.
An:M...Mersi...*voce seaca/obosita*
O:Nu te forta sa vorbesti.
An:B...Bine...O mangai pe cap si vin fetele.
Ak:Uite paharul!
O:Mersi.Aneko,vrei apa?Da din cap încuviințător.
Ii dau paharul si bea.Apoi,se uita la mine si se intinde din nou in pat.
O:Ma duc in sufragerie.Daca ai nevoie de mine,imi dai mesaj sa vin la tine in camera,ok?
Da iar un cap încuviințător.
Plec din camera si ma duc in sufragerie.
D:NANAMI KENTO,CAT DE PROST POTI SA FI SA TI BATI JOC DE VERISOARA MEA?
N:taci.Apare Shigaraki.
Sh:Ce e aici?
D:IN P₩LA MEA,SI A BATUT JOC DE VERISOARA MEA!IERI O SARUTA SI AZI IESE CU ALTA!
Sh:Rezolvați voi.Asta pleaca.
*Aneko pov*
Ies din camera pentru ca se aud zgomote.
D:Unde eram?A DA!TI AI BAUTUT JOC DE CE-
An:Gata...Simt cum o lacrima îmi curge pe obraz.
D:Aneko...
An:Incetati...Nu e vina lui,e vina mea ca am pus setimente...Stai...A fost si a lui...Ca m a sarutat si pentru toate momentele "noastre".
O:Aneko,haide in camera.
An:Nu...Nu merg...
O:Haide...Voi sta cu tine.
An:Bine.Eu cu OverHaul plecam in camera mea.Ma pun in pat si ii fac semn sa se puna si el.Ma ia in brate subtil si adormim.
*Dabi pov*
D:BA PROSTUL P€LII MELE,CREZI CA MARTINA NU VA AFLA CA AI SARUTAT O PE VERISOARA MEA?
N:Doar sa i spui ceva.
D:NU DE LA MINE PROSTULE,DE LA ANEKO!
N:Nu va spune.
D:S o crezi tu.Pana nu rezolvi toata chestia asta,nu ai ce discuta cu mine.
N:Mhm.Plec in camera. Vine si Akane.Toga se duce in camera ei si Nanami la el in camera.
Ak:Dabi,nu te-
D:E vorba de verisoara mea.
Ak:Stiu.
D:Atunci?O vad cum se ridica si se duce sa se schimbe. Eu ma gandesc la un plan s o aduc pe vechea Aneko inapoi.Cred ca un party, cateva iesiri in oras,si dulciuri vor fi bune.Am si persoana potrivita pentru asta.
Cand vine Akane,ne punem la somn.*a doua zi*
Cand ma trezesc...
CITEȘTI
Fall in love with a villain (Nanami Kento si Dabi)
Teen FictionAneko si Akane sunt prietene de cand erau mici.Aneko s-a mutat in Japonia,Tokyo acum doi ani si s a intors.Dar...Aneko si cu Akane vor avea o schimbare mare in viata. Se vor indragosti...