*a doua zi*
*Aneko pov*Ma trezesc de dimineata.Ma duc sa imi fac un dus,ma schimb de haine si ma duc in bucatarie. Nanami statea pe telefon.Se uita cu coada ochiului ce faceam,dar nu spunea nimic. Oare...ce a fost aseara,a fost ceva de plictiseala?Toate momentele noastre au fost de plictiseala?
In timp ce fac de mancare,imi curg doua lacrimi din ochi.O vad pe Toga cum vine sarind la mine.
T:Aneko-chan,de ce plangi?
An:Nimic important.Iti voi explica mai târziu.
T:Mmmm,miroase superb!Ce faci de mancare?
An:Gofre,vrei si tu?Vad cum un zambet larg i se schițează pe fata.
T:Sigur!Mersi,Aneko-chan!
flash back
An:Hinode,uite aici o gofra!
H:Mersi,Aneko-chan!the end of flash back
Si uite asa mi am stricat ziua,de fapt era stricata.Simt cum imi curg lacrimi din ochi.
T:Aneko-chan!
An:Te rog...nu mi spune asa...
T:Aneko,esti bine?
An:Sa zicem.Nanami se uita la mine.
An:Uite,ia si mananca,mi a pierit pofta de mancare.Te astept in camera.
T:Bine!Plec in camera.
*Nanami pov*
T:Nanami,de ce o ignori?
N:Nu e treaba ta.Ma incalt si plec din casa.
*suna Martina*
N:Da?
M:Iubire,ne întâlnim?
N:Sigur.Cand?
M:Ce zici de acum?
N:Bine.Unde vrei?
M:La fast food ul ala care s a deschis recent.
N:Ce coincidenta ca sunt pe drum spre fast food ul ala.
M:Bine,ne vedem acolo,pupp!
N:Te pup.Ma plimb prin oras.Ajung la fast food ul unde am iesit pentru prima data cu Aneko si imi iau ceva de mancare.Ma uit pe telefon si vad 30 de apeluri pierdute de la Aneko.Nu mi pasa.O aștept pe Martina.
*Aneko pov*
L am sunat de 30 de ori si nu răspunde.Ma imbrac si merg sa l caut.Prima data ma duc intr un parc.Apoi,ma duc la un mall recunoscut. Nu e.
Ce idee mi a venit!Sa ma duc la fast food ul ala unde ne am întâlnit!
Merg pe drum in timp ce l sun.
*Nanami pov*
Ajunge si Martina.
M:Hei iubire, ce faci?
N:Admir o minune a lumii,tu?
M:La fel.Comandam pizza.
*Aneko pov *
Ajung la fast food ul ala.Intru si il vad pe Nanami cu o fata...ce pu-?
Ma asez la masa de langa.M:Ce dragut din partea ta iubire!
"iubire"?
N:Tu esti si mai si.
M:Awww!Simt cum lacrimile isi fac aparitia si cum inima se rupe in mii de bucati mici.Ma ridic de la masa si ies din restaurant. Il blochez peste tot si merg spre casa.Pe drum,mi se face rau.Il sun pe Dabi.
An:D-Dabi,v - vino s-sa m-ma iei...
D:Ce ai pățit?
An:Nanami...Fata...Restaurant...Sarut...alintat...
D:Acum vin.Ma opresc la o banca si ma asez.Il vad pe prietenul lui Dabi,OverHaul.Parca asta o ajutat o pe Akane sa l faca gelos. Dragut baiatul.
O:Aneko?Tu esti?
An:Da...
O:Ce faci aici?
An:Nimic...
O:Esti bine?S a intamplat ceva?
An:Nu mai contează.OverHaul ma șterge de lacrimi.
Apare si Dabi.O:Bro,sa stii ca-
D:Stiu.Stai liniștit.Intoarce te înapoi în Liga.Aneko,urcati.Ma ridic si cad, de aici rămânând inconștiență.
*Dabi pov*
D:E clar...a plans mult.E foarte sensibila.
O:Se vede.Oricum,ai o verisoara frumoasa.
D:Stiu,acum s o urcam in masina.O luam si o urcam.Apoi,mergem spre casa.
Ajunsi acolo...
şalut lume <3
da,da,un nou capitol.
deci,face reval ul il voi face alta data,cand voi scrie a 8 a poveste,promit!
va iubi si va multumesc pentru vizionari <3
CITEȘTI
Fall in love with a villain (Nanami Kento si Dabi)
Novela JuvenilAneko si Akane sunt prietene de cand erau mici.Aneko s-a mutat in Japonia,Tokyo acum doi ani si s a intors.Dar...Aneko si cu Akane vor avea o schimbare mare in viata. Se vor indragosti...