7.

44 2 7
                                    

Ak:Decii,ce ati facut acolo?
An:Pai...Am mers la pizza,el a platit totul.Am mancat si am vorbit, a glumit si am ras,se uita frumos la mine si din cand in cand inrosea.
T:Awwwww!Te place!
Ak:Da măi,te place.
An:Nu stiu ce sa zic...Adica..Gen...
T:Am o ideee!!!
Ak&An:Spune micuto.
T:Sa facem o petrecere in pijamale diseara fara baieti!
Ak:E buna idea.
An:Superba idee,Toga.O sa facem party ul,dar trebuie sa o pregatim pe Akane pentru întâlnire.
Ak:A DA!ÎNTÂLNIREA! !!UITAIIIIII!

Mergem repede la Akane in camera si luam o rochie de seara *pentru ca au trecut câteva ore de atunci* si o imbracam.Rochia era rosie.
Ii dam o pereche de pantofi cu toc rosii.Apoi,ii ondulam parul si o machiem putin,doar rimel si ruj.

Ak:Arat ca un sac de cartofi in p$la mea!
An:Taci fa.

Iesim din camera si Dabi era pregătit pentru întâlnirea lor mirobolanta.Ei pleaca.

*Akane pov*

Iesim pe usa si urcam in masina.Dabi merge foarte repede cu masina.Isi ia mana de pe schimbătorul de viteze si o pune pe piciorul meu.Eu ma inrosesc toata si ma uit pe geam.Ajunvem la locatie.Era un restau- UN CLUB?

Ak:Dabi,eu nu intr-
D:Haide,ne vom distra pe cinste.

Ma ia de mana si intram. Eu ma asez la bar si cer un pahar de suc si Dabi...Isi face de cap cu o fata?...M a luat la o intalnire ca sa faca pasiune salbatica cu una din club?Bine Dabi,pot si eu sa joc murdar.

Ma duc si dansez.Vine un baiat cu masca si par scurt si incepem sa dansam.Dabi ma vede cu el dar nu da importanta.

???:Sunt OverHaul.Cu cine am onoarea?
Ak:Akane.

O=OverHaul

O:Bun,acum vrei sa bem ceva?
Ak:Nu consum alcool.
O:Un suc e bun?
Ak:Sigur.

Mergem la bar si el isi ia un shot si eu un suc.Ne am cunoscut mai bine si chiar e de treaba.Dabi inca isi facea de cap cu fata aia.

Ak:Auzi,ma ajuti sa l fac pe baiatul ala gelos?*arat spre Dabi*
O:Sigur.

Ma ia de mana si mergem langa ei si dansam.Ma ia de solduri.Dabi se uita mai urat.Apoi,incepe o melodie de twerk.Incep sa i fac twerk lui OverHaul.Dabi se ridica si il impinge pe OverHaul.

D:Las o in pace!
O:Si daca nu vreau?
D:AM ZIS S O LASI IN PACE IN P¥LA MEA!*ii da un pumn in gura*

Eu ma indepartez de locul incidentului.

D:Tu,mergem acasa.

Ma ia de mana si urcam in masina.

D:CE A FOST IN CAPUL TAU SA DANSEZI IN STILUL ĂSTA CU EL?
AK:DAR CE A FOST IN CAPUL TAU SA MA LASI SINGURA SI SA DANSEZI CU ALTELE?
D:NU STIU!
AK:ATUNCI TACI DRACULUI DIN GURA!!

Cobor din masina si merg pe jos. Dabi se ia dupa mine cu mașina spunandu mi intr una sa ma urc,dar eu am repetat ca merg pe jos.Pana la urma am urcat si i am dat o palma.Apoi,m am urcat pe bancheta din spate si am plecat acasă.Tot drumul a fost o liniste apăsătoare,nimeni nu a spart o.

Fall in love with a villain (Nanami Kento si Dabi)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum