Dilo a inceput sa latre si sa dea din coada incantat, stiind cine ma viziteaza. Pana sa ajung sa o deschid ma durea deja capul de la zgomotul produs de loviturile de pumni si picioare:
-Intr-o zi o sa-mi spargeti usa si voi o sa-mi cumparati alta. am spus chiar ingrijorat dar degeaba ca ei deja se facusera comozi:
-Bine, bro! Daca asa spui tu… mi-a zis Sassi fara sa prea auda ce am zis. Mi-am dat ochii peste cap. Se jucau cu cainele iar el era foarte incantat. L-am chemat la mine:
-Pe ei, baiete! am zis. Dute si fa-i praf. Desigur m-a ascultat mai putin partea cu”fa-i praf”. Era fericit la culme ca e mangait.
-Ascultator caine ai, mai Luca! a ras Mortii (doar o porecla de cand e mic).
-Da, l-am sustinut eu, razand, un adevarat dulau.
-Frate, sper ca vii cu noi la o bere? intreaba Bogdan stiind ce raspuns voi da.
-Nu conteaza, ma, daca vrea sa vina sau nu. Il luam pe sus. a spus Chelu.
-Baieti, n-am chef... am zis cu o pofta imensa de o bere.
-Frate, ti-am spus ca nu-ti trebe bani. mi-a citit gandul Sorin.
Am inceput cu totii sa radem. Dupa ce m-am schimbat si bunii mei prieteni mi-au crapat un geam am plecat spre Matusa. O bodega foarte bine ascunsa de ochii curiosilor. Andrei, dealerul cartierului, isi astepta un alt client. Chelu, un tip inalt, bine facut si respectat in oras (doar de frica) care nu era chel, ca tot veni vorba, doar tuns periuta, il ajutase de multe ori pe Andrei sa-si recupereze banii de la drogati. Ne-a salutat dar am ramas la o masa mai retrasa de pe “terasa” fiindca il aveam pe Dilo cu mine si era cam agitat. I-am dat lesa jos si l-am lasat liber stiind ca va sta pe aproape.
-Baieti, am spus, maine cred ca ma angajez.
-Ce ba ti-ai depus vreun CV? a zis Sassi, un tip inalt slab care ne distreaza mai mereu si intra in belele de fiecare data cand vorbeste cu cineva, stiind ce parere am eu despre munca adevarata. Desigur nu imi placea munca “de jos”, singura care ma accepta fara o diploma de BAC.
-Nu, ma, ce ai? Iar o incurcat mamicata faina cu sarea? Am intrat intr-o combinatie?
-Ce combinatii? a intrebat Sorin. El se ocupa cu tot felu de afaceri, majoritatea ilegale, si are o gramada de bani. Norocul lui e Chelu care il scapa de toate problemele cu relatiile lui. Sorin afla in 10 minute tot ce se intampla intr-o zi. De asta porecla lui e Protvsant. Desigur doar noi ne permitem sa-i spunem asa.
-Chestii cu arme si alte d-astea! am mintit eu. Aflu mai multe maine.
-Frate, singurii care se ocupa de traficu de arme is Gigi si Nutu. Si Gigi nu-i in tara. Serios, frate, tu nu stii in ce te bagi. Clanu Camatarilor ii dat dracu, l-a bagat azi pe unu din Gemini in spital. mi-a explicat Sorin ingrijorat. L-a naiba cu cunostintele lui, vroiam sa ramana totul secret macar pentru un timp si nici nu stiam ca se ocupa si cu arme.
-Ce, ma? intreaba Chelu socat. Chiar daca e tare si temut, Gemenii i-au aratat ca nu el face legile in oras.
-Da ma, esti nebun? Ala mic ii in spital. Stiti ca astia lucrau pentru Nutu, da’ asta o vorbit cu un interlop din Italia si i-a trimis acolo. Trebuiau sa ajunga acolo pe bucati. Pa-che-te-le. a silabisit pentru mai mult dramatism. A vrut sa-l pastreze numai pe cel mai mare dintre ei. Vrei sa devii si tu unul din cobaii lui?
-Nu-mi pasa ce are sa faca umflatu’ ala, intelegi? Am nevoie de bani si fac orice pentru ei. am zis serios.
-Bine, frate. Da’ daca ai probleme sa-mi spui. Nici nu stii de cand astept un motiv sa-i trag un glont in cap maimutoiului. mi-a spus Chelu.
Dupa o ora am mers sa-l duc acasa pe Dilo si am plecat in Fishers. Am ajuns acasa la 2 jumate si inca nu imi era somn. Am facut un dus, m-am pus in pat si am dat drumu la televizor. Dilo s-a cuibarit langa mine si a adormit imediat. M-am gandit ca in curand proprietaru’ trebuia sa vina sa-mi ceara banii pe chirie, curent, apa si alte facturi care stateau nedeschise pe masa iar eu nu mai aveam bani nici de paine.
CITEȘTI
Inger sau demon
FantasyPai salut. Sper ca o sa va placa povestea asta. E ceva diferit de ceea ce am scris pana acum si chiar imi place ideea. Incerc sa o termin ca pana acum nu am reusit sa duc la capat un mic roman. Si acum sa va spun si cate ceva despre povestioara asta...