Am urcat in viteza scarile si am intrat fara sa mai bat la usa. Era la barul din bucatarie, cu spatele la mine. "Dragut!". Am mers tiptil si am luat-o in brate provocandu-i un mic tremur. Am inceput sa o sarut pe obraz coborand incet spre gat. Mirosul ei ma innebunea si trebuie sa recunosc imi era dor sa ii simt parfumul. S-a intors in bratele mele si m-a prins de geaca eliminand astfel spatiul care l-a pus intre noi. Am lasat repede din mana sticla, care ma cam incomoda, savurandu-i buzele. Mi-am dat jos geaca care a facut cunostinta cu podeaua si mi-am pus mainile pe fundul ei. Am ridicat-o in brate iar ea si-a pus picioarele in jurul meu. Am pus-o pe bar ca sa pot sa-mi plimb in voie mainile pe corpul ei. Mi le-am strecurat pe sub tricou. Am simtit-o tremurand cand pielea mea rece a facut contact cu a ei si presimteam ca nu va fi ultima data cand va reactiona asa. Fiind mai obraznica decat data trecuta m-a scapat repede de tricou si a inceput sa-mi cerceteze abdomenul. Imi incordam corpul spre fericirea ei dar o bataie in usa ne-a distras.
-Acum s-a gasit sa vina? am zis nervos. Ramona a inceput sa rada dar vedeam si pe fata ei frustrarea.
-Trebuia sa comand mai devreme. a spus regretand dar s-a dus sa raspunda.
Ii analizam corpul si nu puteam decat sa ma bucur ca o reintalnisem. Purta un maieu subtire si o pereche de pantaloni scurti, dar scurti rau. Parul si-l tinea liber acoperindu-i cu greu umerii. Am luat un pahar cu suc, de care se ocupase atunci cand intrasem, si m-am intors la activitatea mea. A deschis usa si il vedeam pe tanarul cu pizza facand acelasi lucru ca mine. Adica cum naiba sa nu te holbezi la o tipa care sta in fata ta imbracata in cele mai sexy "pijamale" decente si fara sutien? "Dar scuze amice, in noaptea asta e doar a mea!" mi-am spus in cap.
-Buna. am spus eu prietenos facandu-i cu mana in care aveam paharul. S-a uitat la mine de parca doar atunci ma vazuse. Am pus paharul la loc si am mers langa Ramona. Mi-am pus mana dupa talia ei si m-am uitat la tipul din fata mea. Avea obrajii rozalii si culoarea se intensifica.
-Pizza d-dumneavoastra. se balbai el.
-O, dar ne putem tutui. spun agitandu-l si mai tare. Poftim. am zis intizandu-i banii. Pastreaza restul, am adaugat vazand ca se cauta speriat.
-Aaa, multumesc. O seara placuta...in continuare. ne-a urat de abea l-am auzit.
-O, dar o sa fie. i-am spus cu un zambet pervers pe fata. A plecat fara sa mai zica nimic. Cred ca uraste turele de noapte. Ramona a trantit usa si s-a uitat la mine nervoasa.
-Parea de treaba tipul. am incercat eu zambind nevinovat. M-a secerat ca pe un spic de grau cu privirea ei fioroasa si am facut involuntar un pas in spate. Cu timpul invatasem sa nu stau in fata furiei unei femei.
-Chiar era nevoie? m-a intrebat mai mult tipand. M-am apropiat de ea si am ridicat-o in brate.
-Scuze, iubire, dar in seara asta esti numai a mea. si-a aplecat capul si m-a sarutat amuzata.
-Esti nebun, a concretizat sarutandu-ma din nou. Chiar trebuia sa comand mai devreme.
Am luat sticla de vin iar ea doua pahare si am mers la ea in camera. Imi placea, avea patul mare, de doua persoane, mobila era aleasa cu gust in culori asortate si linistitoare. Ne-am asezat pe pat si am deschis cutia cu pizza aburinda. La vazul ei, stomacul meu a tipat prea tare si Ramona a inceput sa rada.
-Nu am mai mancat de azi-dimineata, am spus in apararea mea, am fost tot pe drumuri. Si, apropo, nu puteai sa imi zici si mie ca te-ai mutat. Asa poate nu imi luam nici o carja peste cap. spun razand in timp ce o piscam de picior.
CITEȘTI
Inger sau demon
FantasyPai salut. Sper ca o sa va placa povestea asta. E ceva diferit de ceea ce am scris pana acum si chiar imi place ideea. Incerc sa o termin ca pana acum nu am reusit sa duc la capat un mic roman. Si acum sa va spun si cate ceva despre povestioara asta...