Partea 8

14 0 0
                                    

Am parcat stramb in fata garajului fara sa-mi pese, macar ca taica-su nu are unde sa lase masina. Am intrat in curtea mare si frumos amenajata imediat dupa Andreea. Chiar daca mintea mea era obosita si imbacsita de ganduri care trebuiau tinute sub cheie, nu puteam sa nu observ detalile fine date, cu siguranta de un designer cu experienta. Florile erau raspandite peste tot formand anumite forme, o masa lunga de lemn era adapostita de o bolta ingrijita, un leagan mare era ferit de soare sub un nuc iar poteca mica ce ducea la usa metalica era ingradita frumos de pietre asemanatoare. Nu semana, nici de cum, cu una din acele case de mafioti pe care o vezi in filme ci mai degraba cu una pentru familile perfecte care isi petrec timpul impreuna. Nu era pazita de oameni in costum negru, dar nici atmosfera nu era potrivita pentru o familie fericita. Si cum ar putea fi? Cine stie cat statea Nutu pe aici sau cat de singura se simtea Andreea.

O umbra care se misca lent mi-a atras atentia si un zambet mi-a inflorit inainte sa aud latratul ascutit a lui Dilo. S-a apropiat incet si mai degraba am ajuns noi la el. Nu il mai vazusem asa obosit niciodata, dar asta nu ma speria. M-am asezat pe jos fara sa ma intereseze ca stateam pe pamantul rece. Eram deja murdar si sigur ca blana prietenului meu e cu mult mai curata ca mine.

Dilo si-a lasat capul in palma mea asteptand sa fie alintat.

-Suntem doi distrusi. am soptit iar vocea imi suna mult mai serioasa decat intentionasem. Andreea a chicotit infundat, dar cainele a incercat sa ma aprobe dand din coada.

-Haide sa intram. mi-a spus lasandu-se usor la nivelul meu.

Stateam de cel putin zece minute pe pamant cu Dilo in bratele mele aproape adormind. Am dat usor din cap si m-am ridicat simtindu-mi dintr-o data corpul foarte greu. Am inghitit durerea pe care muschii mi-o trimiteau in mod constant si am incercat sa ignor sunetul pe care oasele mele il creeau. M-am ridicat alene amuzat ca tocmai imi murdarisem cainele.

Cand am intrat in camera Andreei un nod mi s-a pus in gat. Era mai mare decat camera de hotel in care stateam eu si mai bine mobilata. Nu era ticsita cu tot felul de prostii ci numai cu lucruri folositoare de calitate. Nu bagasem in seama celelalte camere, dar eram sigur ca aratau la fel de bine si de moderne.

Daca imi spunea sa merg pana in bucatarie cu siguranta ma pierdeam desi cu siguranta trecusem pe langa ea. Ma miscasem ca prin vis, fara sa stiu incotro ma indrept si fara sa ma intereseze.

-Ma duc sa fac un dus. am spus uitandu-ma insistent la pat. Stiam ca odata ce simteam salteaua moale sub mine nu mai aveam sa ma ridic.

-Poftim. a spus Andreea trezindu-ma din meditatia mea cu juma' de creier. Am luat prosopul si am intrebat-o din priviri unde e baia. Acolo. a spus zambitoare facandu-mi semn spre o usa. Iti aduc, imediat niste haine de-a lui tata. a continuat dupa care mi-a lasat un sarut pe obraz. A iesit din camera iar eu am oftat obosit. L-am privit pe Dilo care se lupta cu somnul apoi am intrat in baie. Am aruncat tricoul undeva pe jos, sperand totusi ca nu a nimerit wc-ul. Mi-am desfacut bandajul si am icnit de durere cand l-am dezlipit de rana. Sangele a inceput din nou sa curga facandu-ma sa mormai cateva injuraturi. Am incercat sa ignor durerea care imi sageta toata mana, dar cand apa prea calda imi lovi rana nu mi-am putut opri scincetul de durere. Nu crezusem ca e atat de adanca, dar se pare ca in loc sa mi se vindece mai tare se agraveaza. Usa s-a deschis si pe ea a intrat Andreea cu niste haine in mana. S-a incruntat cand a vazut sangele de pe mana mea si din chiuveta. Am auzit-o inghitind in sec si apropiindu-se de mine.

-Pare destul de grav. a remarcat. Poate ar trebui totusi sa mergi la un doctor.

-O sa-mi treaca. am spus eu incurajator desi ma intepau ochii de durere. In zece minute termin dusul si vin in camera. am spus facandu-i cu ochiul. Mi-a zambit ingrijorata, dar a iesit din baie. M-am spalat cu grija incercand sa nu ating rana cu gel de dus sau sampon si de fiecare data cand se intampla strangeam din dinti din cauza usturimii.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Mar 20, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Inger sau demonUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum