Partea 5

52 5 4
                                    

Am plecat simtindu-i privirea in spate. In masina Andreea vorbea nervoasa la telefon. Cand am deschis usa si-a luat la revedere cu un "Si eu te iubesc, bye." crezand ca voi fi gelos. Am zambit amuzat.
-Deci, unde mergem?
-Ai putea zice "merci" ca mai mergem. La cum a vorbit tarancuta aia cu mine, puteai macar sa imi iei apararea. mi-a reprosat nervoasa.
-Pentru mine ii mai bine sa merg acasa. In plus ai vorbit cu ea de sus. Are dreptul sa se apere. N-ai motive sa vorbesti asa.
-Sigur acum ii mai iei si apararea. a tipat intorcandu-si privirea de la mine. Am inceput sa rad.
-M-ai facut broscoi, ce vrei? Sa iti dau dreptate? am intrebat-o amuzat si fara urma de suparare.
M-a privit dandu-si ochii peste cap dar am vazut cu coltul ochiului umbra unui zambet.
-Pe centru! a ordonat inca privindu-ma.
-Am inteles, sefa.
Am mai discutat cate ceva dandu-mi seama cat de incantata era sa arunce banii pe haine. Si nici macar nu erau pentru ea. Am intrat in trei magazine din care daca nu plateam chiria cam doua luni imi luam si eu poate o pereche de pantaloni. Inca de cand am intrat in primul magazin am pus ochii pe un costum de pe unul din manechine. M-am uitat la pret ridicand o spranceana vazand cate zerouri are. Andreea a venit langa mine spunand mandra de gusturile mele:
-E frumos, ar trebui sa-l probezi. m-am uitat la ea tampit tinand inca eticheta in mana.
-Vezi cat costa? Asta-i numar de telefon nu pret.
-Ti-l i-au eu. a spus intorcandu-se sa vada unde erau costumele la raft. M-am pus in fata ei blocandu-i trecerea. Eram foarte aproape de ea si vedeam efectul pe fata ei.
-Nu pot sa te las sa imi cumperi tu toate hainele. i-am spus apropiindu-ma mai mult. Mi-a pus mana pe piept batandu-ma usor.
-Ooo ce dragut, m-a ironizat ea. Cineva are si sentimente in coconul ala de piatra pe care il numesti inima. a inceput sa rada aproape lipindu-se de mine. I-am luat delicat mana fara sa ma dau mai in spate.
-Nu. Dar am si eu orgoliu. am zis razand. M-am aplecat spre ea tinand-o inca de mana. S-a dat insa cu un pas in spate. I-am dat drumul la mana prefacandu-ne amandoi ca nu s-a intamplat nimic.
M-a tras apoi spre miile de umease luand cate unul si analizandu-l in detaliu. Imi cerea sfatul dar nu astepta sa ii raspund si mi le arunca in brate. M-a impins apoi spre o cabina de proba. Am luat pe mine o pereche de blugi incercand din greu sa inchid nasturii. Perdeau de la cabina s-a dat intr-o parte iar in fata mea a aparut Andreea. Mi-a analizat abdomenul inrosindu-se. Mi-am incordat muschii si am inceput sa rad.
-M-ai taci. a zis suparata. Roseala i se vedea mai tare pe sub machiaj. Spune-mi cand esti gata. mi-a strigat in timp ce tragea perdeaua.
-Eu sunt gata si acum. am spus razand in timp ce ma luptam cu nasturii atat de intortocheati. Depinde de tine.
A incercat sa ma loveasca dar mana ei era departe de mine.
-Daca tot vrei sa ma pipai vino aici. am auzit-o razand.
-Nu fii mai porc decat de obicei. mi-a spus cu superioritatea ei specifica in voce.
Am reusit in sfarsit sa inchei pantalonii, mi-am tras un tricou pe mine si am spus iesind din cabina:
-Am inteles, vrei fara martori.
De data asta a reusit sa ma loveasca cu dosul palmei peste stomac. M-am prefecut ca ma doare dar nu m-a bagat in seama.
-Perfect. Le luam. a spus in timp ce ma analiza.
-Deci putem pleca? am intrebat plin de speranta.
-Ai vrea tu. m-a impins in cabina de proba fortandu-ma sa probez toate hainele.
Cand in sfarsit am terminat probatul si cumparatul ma simteam ca un manechin abuzat care are nevoie urgent de un consult la psiholog. Spre marea mea mirare am cheltuit mai multi bani decat mi-as fi permis. Dar ca o adevarata doamna cu bani a platit ea. Am lasat plasele in masina si ne-am dus la o terasa din apropiere. M-am asezat pe scaun multumind in gand celui care le-a inventat. Am comandat incepand sa vorbim:
-Esti fericita acum ca m-ai torturat? am intrebat-o cu o fata care cersea mila. A inceput sa rada.
-Nici nu iti poti inchipui.
Telefonul a inceput sa ii sune. S-a uitat la apelant, s-a strambat un pic si l-a dat pe silentios. Am ridicat o spranceana intrebator.
-E iubitul meu. Ma inselat si acuma ma suna intr-una si imi trimite mesaje. Stii si tot el face pe victima. am inceput sa rad.
-Si nu ar trebui sa fie fostul iubit? am intrebat sceptic.
-El nu stie ca am aflat ca ma inselat. mi-am dat ochii peste cap.
-Vrei sa vorbesc cu el? i-am propus. M-a privit fara sa stie ce sa faca, parca ii depindea viata de raspunsul dat.
-Bine, dar nu aici nu vreau sa incepi sa tipi la telefon.
-Ai sa fii uimita cat de frumos am sa-i vorbesc. a inceput sa rada.
-Il suni din masina, bine?
-Cum vrei. am zis zambindu-i fara sa mai insist.
Am palavragit despre alte prostii apoi am platit si am mers spre masina. Acolo i-am cerut telefonul iar ea mi l-a inmanat cu sfiala. Am intrat in lista cu apeluri vazand ca inca il are trecut "Iubyy:X". M-am abtinut sa nu imi dau ochii peste cap. Inainte sa dau pe apelare telefonul a inceput sa sune. A vazut cine suna si s-a lasat pe spate in scaun. Am ridicat din sprancene reusind sa scot de la ea un zambet. Am raspuns fara sa zic nimic.
-In sfarsit imi raspunzi. Unde, dracu iti ti telefonu' ala ca mi-ai facut numa draci ca de 2 zile incerc sa dau de tine. furia ii se citea in glas.
-Mai respira. i-am zis amuzat.
-Si tu cine mama dracu mai esti? Ba va calc in picioare pe amandoi! Spunem unde esti ca vin peste voi si va omor ma. Ma jur. ii auzeam turbarea din voce si ma abtineam cu greu sa nu rad.
-Trebuia sa te gandesti la asta inainte sa te tavalesti cu toate curvele. i-am spus punand un pic de furie in glas.
-Ba nu-i treaba ta cu cine mi-o trag eu. Ai inteles lingaule? Ca nu o insel pe prietena-ta.
-Ai dreptate. am zis calm. Nu mai cum sa o inseli ca acum ii iubita mea. am pus accentul pe ultimele doua cuvinte. Andreea si-a intors privirea spre mine zambind dar avea lacrimi in ochii iar asta de la urechea mea a inceput sa urle injuraturi. Cand in sfarsit a inchis cu un "las' ca mai auzi tu de mine. Nu o sa ramana asa", m-am intors spre Andreea convins ca asa va fi. Avea lacrimi pe obraz si nu vroia sa ma priveasca. Frate, cum putea sa iubeasca si sa planga dupa un guster care a inselat-o si care vorbeste cu ea ca si cu ultima fata.

Inger sau demonUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum