Imi doream sa ajung acasa cat mai repede si totusi zaboveam pe strazi ca un tembel. Locuiam intr-un cartier sarac si destul de temut. Oamenii normali evitau sa se mute acolo. Iti dai seama repede de diferenta. Blocurile izolate si colorate se schimba in altele vechi cu urme negre de la incendii. Parcurile ar trebui sa fie pline de copii care se joaca nu care fumeaza pe ascuns. Seara se aduna tot felu' de distrusi care isi sparg venele si ruleaza jointuri. Panarame cu tone de machiaj se plimba pe strazi crezandu-se mari dive dar vocabularul le da repede de gol. Desigur exista si fete dragute si naturale care locuiesc acolo doar din cauza lipsei de bani dar care lupta pentru un trai mai bun.
Cercetam tot din jurul meu de la frunzele cazute pana la boschetii pe langa care treceam. Ce viata….Si totusi imi placea asa monotona si linistita cum era. Bine, cat poate fi de linistita, cand n-ai niciun ban si trebuie sa mai si mananci. Noroc cu prietenii pe care mi-i facusem si care ma ajutau.
Desi eram abia la inceputul toamnei era racoare. Mi-am bagat mainile in geaca de piele. In cartier nici marcar soarele nu avea putere. Am intrat in scara blocului. Peretii cu tot felul de desene si cu tencuiala cazuta imi tineau de urat pana la etajul 4. Inca de cand am descuiat usa Dilo a sarit pe mine. Micul meu ciobanesc german de talie mare. Desigur era pui si nu stiu de ce il luasem. Oricand puteam fii nevoit sa plec si nu l-as putea lua cu mine si totusi deja ma atasasem de el. M-am jucat cu el apoi i-am pus de mancare si i-am schimbat apa. Chiar daca o duceam prost cu banii, avusesem grija sa aiba vaccinurile facute si sa nu duca lipsa de mancare si tot felul de mancaruri umede care ii plac, intr-adevar ieftine. Oricum nu e pretentios. Am deschis frigiderul si am simtit acel miros de frigider gol si scos din priza. Da, scos din priza. Pentru ce sa platesc bani in plus la curent daca frigiderul meu e porno? Si al naibii daca l-am vazut vreodata plin, doar in nud. Nici nu stiu de ce il mai deschid. Poate superiorii mei se indura de mine si pun acolo un cotlet de porc sau macar o caserola de mici. Dar cu gandul la carne mi-am incalzit o conserva. Nici bine nu termin de mancat ca si aud o bubuitura in usa.
CITEȘTI
Inger sau demon
FantasíaPai salut. Sper ca o sa va placa povestea asta. E ceva diferit de ceea ce am scris pana acum si chiar imi place ideea. Incerc sa o termin ca pana acum nu am reusit sa duc la capat un mic roman. Si acum sa va spun si cate ceva despre povestioara asta...