CARE:

379 28 1
                                    

After 3 months:

It was Sunday, Preeta & Karan didn't meet for 2 days. In evening, Rishab called Preeta:

Hello,KC ho Preeta?

Hy, m thek hon! Ap kesy ho? R ye Karan Kahan h? Call hi NH utha Raha, Mila bhi NH h Mujh sy

Wahi batany k liayy call ki h k usko fever h Kal rat sy r kuch kha bhi NH Raha, ab khali pet kesy medicine dien usko? Kisi ki NH sun Raha tum hi aakar dekho isko....

M Abhi aie bss 2 min

(worriedly she ran to him)

She starighly went to karan's room & knocked!

Karan: ab kon h Yar,ajaoo
Pree(angry tone): m hon
Karan: areyy Preeta, aao!

She stood in front of him in anger

Karan: Kya hua? Itny gussy m q ho? Kuch Kiya h Kya m NY? (Making cute worried face)

Preeta scolded him in anger:
M q Gussy m hon, Han! Tüm khud ko samjhty Kya ho? Sabko preshan Kar k rakha hua h Kal Sy r poch rahy ho k "m NY Kya Kiya" (mimicked him). Kuch Khaya NH h Kal rat Sy, fever m halat kharab horahi h tumhari, shakal dekho apni Zara , aur to aur mujhy bataya Bhi NH h, call to dour ek msg Tak Ka reply NH kiya tum ny. M kuch NH Lagti Kya tumhari? Han? M mushkil m hoti hon to tumhien bulati hon r tum ho k....q NH bataya mujhy? Chalo thek h NH bataya mujhy, lekin Ghar m q sabko preshan kiya h? Han?

Karan was continuously smiling at her scolding.

Pree got more angry: ye smile karna band karo Warna koi bhari si chez sy sar phar don gi m tumhara

Karan pulled her on bed by wrist

Karan: betho idharr! Sorry preshan Kiya m NY tumhien r sabko bhi. R Meri tbt Ka Rishab ny bataya hoga.. ik!
Pree: jis NY bhi bataya, mujhy zyada gussa is bat py h rat sy q Nh Khaya kuch? Fever r barh Gaya to?

Karan pulled her close to him by wrist & her breaths went up....

Karan: ek sawal poch Raha hon, Sach Sach Batana...
Pree(nervous): Han...
Karan: mujhy axha Lagta h k tum care kartı ho Meri, fikr h tumhien Meri lekin ye Batao k Itny Dil Sy q fikr kartı ho Meri?
Pree: ummm....wo..ek to mery Dil m Jo bat hoti h na m Keh deti hon Lekin abhi samjh NH araha h kesy kahon?(ignoring eye contact)
Karan: pehly to idhar dekhoo ( she looked him) han, ab bataoo

Pree: ummm...wo....tüm mere neighbor ho r dost bhi ho...dusra ye k....tüm....tumhary sath...tym spend karna acha Lagta h...r tumhari care karnyy Ka...dil...dil chahta h...

Karan smiled & blushed & left her wrist looking at her nervous face..

Pree: m kuch khany Ka lati hon, phir medicine bhi Deni h
Karan: mera dil NH chah...
Pree(interrupted): agr Zara si bhi zid ki to m naraz ho k Chali jaon gi phir manaty rehna! Mujhy normally gussa NH ata lekin jab at to BHT zyda ata h.

Karan was scared of her anger & displeasure so he agreed. She made him to drink the soup & gave medicines.

Pree: Chalo m chalti hon, tüm sojao ab.
She was going but he held her hand.
Karan: mujhy fever m akely neend NH Ati, dar Lagta h...
Pree: axha thek h m yehin hon tum sojaoo.

She sat beside him & was caressing his hair so that he could sleep peacefully while he held her hand & slept.

Tanvi & Rishab were watching them as door was slightly opened.

Tanvi: Lagta h Pyar hogaya h dono ko ek dusry sy lekin inko pata NH h...
Rishab: I think you r right. Bss realise hojaye in dono ko jaldı sy!
Tanvi: Han yarr.
Rishab: Chalo choro in dono ko, (pulling her by waist) hum Apna romance Karty hn, (tightening his grip) Jaldi sy shadi Kar lety hn na....ta k m bhi dil khol kar (sensually touching her cheeks, she startled) romance karon...
Tavi(blushing hard): ch..choro Mujhy....koi..AJ..ajayega
Rishab: any do.. acha h dekh lien gy hamien aisy romance Karty huayy r jaldı shadi karwa dien gy(she blushed hard) ayee Hayee! Aisy blush NH Kiya Karo...aur Pyar any Lagta h, Aisa na ho k (pulling her more closer) kiss hi Kar dalon tumhary in pink soft lips py

She blushed more hard, moved out from his grip & ran away, while he ruffled his hair.

Preeta & Karan were sleeping hand in hand. Karan woke up & saw Preeta sleeping beside him in sitting position. Instead of waking her up, he smiled & got lost in her cute sleeping face. When Preeta woke up, she was confused...

Karan: good morning buddy!
Pree: Good morning! M yehan...
Karan: jesy us din m tumhary room m sogaya tha waisy hi Tum mere room m so gaienn. Chalo utho, yehin fresh hojao,phir office chalty hn
Pree: kahienn NH ja rahy tüm, chup kar k Ghar m betho r rest Karo.
Karan: but I m feeling better now!
Pree: shutupp! Ghar sy bahir nikalny Ka sochna bhi NH, Sarla r Jankhi Aunty ko security guard bana k ja rahi hon m. Agr Ghar sy bahir Nikly to mujh sy bura koi NH hoga.

Saying this, she left the room. While he liked her attitude.

She took half day from her office & surprised Karan.
Karan: areyy, office NH gaie Kya tüm?
Pree: gaie thi, half day karliya. Ab zyada sawal mat pochnna, lunch laie hon tumhara fav , ao sath Karty hn
Karan: wah ji,Kya bat h....

They did lunch together, she gave him medicines & both enjoyed a movie together!

After lunch:

Karan: tum sojao ja Kar, Kal sy mere liayy preshan ho,rest Karlo
Pree:NH ,m theek hon
Karan: areyy m Keh Raha hon na rest Karlo, m bhi Theek hon ab
Pree(teasingly): matlb tüm chah rahy ho k m Chali Jaon, thek h chali jati hon.
Karan: NH NH,m NY Aisa NH kaha, mera matlb tha k..
Pree(interrupted & teased): Kya matlb tha?
Karan: kuch NH
Pree: dramy NH karo, bolo!
Karan: Thankyou! Actually... thankyou hi Kehna tha...

Preeta smiled!

In bed, she was thinking about her unknown feelings she has for Karan, an unknown attraction! She slept while thinking all this.

That's All for this part!
I hope you guys liked!
Sorry, I updated this a bit late, sorry for that!

Precap: -WHO ARE YOU?
- SAB SUN LIYA HAI MAI NY!

|UNKNOWN TO KNOWN FEELINGS ❤️🎈|✔️Where stories live. Discover now