Next morning,
Both were in car going to office:
Karan: waisy Preeta Arya...ek bat samjh NH aie mujhy!
Pree: Kya bat?
Karan: yehi k m tumhien pehchan q NH paya?
Pree: For God Sake Karan, 16 sal hogaye thy ek dusry ko dekhy huayy...hum donoo dikhny m bilkul change hogaye hn, Han bss ankhien waisi hi hn!
Karan: ankhien waisi hn matlb?
Pree: matlb ye k...hum donoo ko aisa lag Raha tha jesy hum dono janty hon, ankhon m Sy ek Apny pan wali feeling arahi thi, right?
Karan: right! Samjh Gaya lekin phir bhi....
Pree: acha BSS na! Hogaya? Pehchan liya ek dusry ko...bss....
Karan: to be very honest yarr, I really missed you! I know k hum choty thy, zyadaa NH pata tha friendship Ka but I never found a friend like you! Tumhien dhundhny ki bhi koshish ki thi m NY, social media par, different cities m, lekin NH mili tum.
Pree: q k shayd hamari kismat m aisy hi dubara milna likha tha...
Karan: shayd. Acha Chalo office Agaya tumhara, jao!
Pree: ohk! Byee👋(smiled)
Karan: byee 👋(smiled back)On the other hand:
Sameer: yarr Shrishti....
Shrishti: Kya h?
Sam: itna irritate ho k q jawab Diya?
Shri: m NY Kahan irritate ho k jawab Diya? Hosh m to ho?
Sam: NH tüm NY aisyy irritate ho Kar bola "KYA H"!
Shrishti: areyy to tum....anyways..mera larny Ka mood NH h...bolo Kya bat h...
Sam: Karan Bhai r Preeta sath m achy lagty hn na
Shri: Han, cute sa couple lagta h
Sam: bilkul hamari tarha...
Shri: ham... hamari...hamari tarha matlb?
Sam: achy Sy janti ho tüm matlb! (Looking in her eyes)Shri (getting nervous): NH...NH janti m...tum Batao...
Sam( moving towards her): NH janti?
Shri: na..nahi (moving back)
Sam: NH janti to nervous q horahi ho?
(Still moving towards her & she taking her steps back)
Shri: m...m...NH horahi.. nervous..NH horahi..tüm...tum q agy.. aye ja rahy ho?
Sam: Shrishti....
Shri: hmm (her back hit the wall & he blocked her b/w his arms) ye..ye..Kya..Kya.. Kar rahy ho?
Sam: University Khatam hogaie h Shrishti...studies Khatam..to m tumhien kuch batanachahta hon... pata to hai tumhien lekin uska ehsas dilana chahta hon...
Shri: to..to...r ye Kya karna chah Rahy ho..Kya Kehna h?He leaned to her, she closed her eyes & he kissed on her both cheeks. Feeling his kiss, her breaths stopped for a while & she opened her eyes slowly & found him standing few centimeters away from her.
Shri:ye...ye... (Blushing hard)
Sam(put his index finger on her lips): shhh! Tüm bhi jantı ho r m bhi Janta hon k hum ek dusry sy Kitna piyarr karty hn.......jantı ho na? (She nodded in yes) to ye bhi jantı hogi k ye pyar ab mazeed NH chupaya jasakta (again nodded in yes) ab tum Batao....kab officially apna banaon tumhien? Bolo....Batao mujhy...Shrishti (still blushing hard): wo...wo..umm.... Sameer.....wo....(got nervous & looked down)
Sameer (lifted her chin up): idhar dekhoo....mom dad Sy AJ hi bat karta hon m
Shri: m...m bhi..m Tanvi ko....kehti hon k...mom dad sy bat Kary....
Sameer (smiled widely): thek h!
Shri: lekin....
Sameer: lekin Kya?
Shri (innocently): tüm NY mujhy propose NH Kiya!
Sam: uff ho! BHT Jald karon ga bht Jald....He kissed her forehead & then her right cheek. She closed her eyes feeling his kiss & she tightly hugged him.
Screen shifted to Rishab & Tanvi who are watching a movie holding their hands.
Rishab: yarr Tanvi!
Tanvi: bolo..
Rishab: m ye soch Raha tha k hamari shadi kab hogi?
Tanvi: jab hamary parents wapis aien gy.
Rishab: kab aaien gy?
Tanvi: aajaien gy bht Jald!
Rishab: waisyy ek bat batani h, Socha tha surprise donga lekin bata deta hon, lekin kisi r NH batana!
Tanvi: Kya bat h?
Rishab: Mom Dad aarahy hn 17 Nov ko!
Tanvi : Hein sachiiii.......
Rishab: yupp
Tanvi: greatt...matlb yehin rahien gy na?
Rishab: NH wo pehly apny Naye Ghar jaien gy Jo unhon finalize Kiya h. Payment karien gy, keys lien gy r phir yehan aien gy!
Tanvi: hayeeeeeee.... Lekin (made upset face)
Rishab: lekin Kya?
Tanvi: phir to tüm log bhi yehan sy chaly jao gy apny mom dad k sath...He smiled & took her in his embrace.
Rishab: to Kya hua? BHT jald utha k LY jaon ga! Don't be sad plzzz! (In mind) ab ye NH Bataon ga m k tumhary parents ki bhi usi din flight h r hamari donoo families k new Ghar ek hi society m h r zyadaa dour bhi NH h.
She smiled.
After few days:
On 16 nov:
Karan came to Rishab. He looked very nervous & tensed!Karan opened the door with full power while Rishab get scared.
Rishab: Aram sy mere bhaii, Jan nikalni h Kya Meri?
Karan😟: Tujhy apni Jan ki pari h idhar abhi Meri Jan nikli ja rahi h...
Rishab: Kya hogaya? Itni ajeeb si shakal q banaie Hui h? Any tension?
Karan😟: areyy yarr....
Rishab: btw ye AJ mere room m Chand kesy nikla h, I mean tu to BHT Kam hi ata h mere room m...
Karan😟: kuch bat Karni thi r TU h k Meri tang khenchny ki koshish Kar Raha h (looked nervous)
Rishab: waisy mujhy pata to h k Tujhy Kya bat Karni h, phir bhi bol tu (he teased him)
Karan: Kya pata h Tujhy?
Rishab: chor Mujhy....TU Bata Kya bat h?Karan: uhhmmm..woo...wo...Pree...Preeta Preeta say pyarr hogaya h Yar... Achi lagti h mujhy. Wo...wo...pass hoti h na...to.. dil.... dil ko kuch hota h. (he was blushing but was nervous as well)
Rishab: Mai Preeta hon? (He nodded in no) to, Mujhy q Bata Raha h? Usko Bata na ja Kar.
Karan: isi liayy to aya hon Tere pas k help Kar Meri, koi idea Dy k kesy Bataon usko?
Rishab: uski bday any wali h to kuch plan Kar lekin Ghar sy bahir, kişi achi jagah aur wahi propose Kar usko.
Karan: good idea then mujhy jagah bata, baqi m dekh lon ga!
Rishab: thek hogaya...Kal Subha tak batata hon koi achi jagah!
Karan: ok!
Rishab: btw😏 blush karty huayy Bata piyara lag Raha h TU...Han! Pyar hogaya mere Bhai ko...😏 Preeta sy..hmm!
Karan (blushed): tang mat khench Meri Warna m bhi shuru hojaon ga!
Rishab: haq h mera Tujhy cherny Ka!wo bhi PREETA Ka nam LY KarKaran again blushed
While on the other side:
Preeta came to Tanvi.
Pree: Tanvi, free ho? *Nervous*
Tanvi: Han ajaoo, free hon.
Pree: Yar wo....ummm.....Tanvi understood what's she Trying to say so she made it easy for her & said:
Pyar hogaya to bolo na k pyar hogaya h, itnaa nervous q horahi ho?😏Pree😳: apko kesy pata?
Tanvi: wo choro, ye batao k Karan ko bataya h?
Pree (shocked & blushed): apko ye bhi pata h....
Tanvi: Tanvi Arora ko sab pata hota h 😁. Acha ye Batao k us k samny confess Kiya?
Pree: isi ki to help leny aie hon!
Tanvi: achaw! Koi issue NH ho to m Rishab ko Bataon? I mean wo achi Help Kar sakta h!
Pree: umm thek h us k ilawa kişi ko Mat batana plzz
Tanvi: nah nahh! Don't worry!
Pree: thankyouuuuuu 😊She hugged her & was going back but Karan met her on stairs. As she saw him, her breaths stopped for a while & heart beat went up!
Karan: Kya hogaya? Mujhy dekh k chehry Ka rang q urr gaya?
Pree: NH...NAHI to (avoiding eye contact)
Karan: jhut bol Rahi ho!He saw that she is nervous, so he held her wrist & checked her heartbeat.
Pree: Kya Kar rahy ho?
Karan: dil ki Dharkan itni tez q h? Kya hua h?
Pree: um...woo...kuch... kuch hua h bad m Bataon gi. ( She blushed, removed her wrist from his hand & ran away)
Karan: hua to mujhy bhi kuch h. ( He smiled & ruffled his hair)Tanvi told Rishab about Preeta & Karan & Rishab also informed her about Karan's plan both giggled.
That's all for today's part.
I hope you guys liked it!❣️
Do comment, like/vote & follow me.Precap: - Dekho Zara, ye so rahi h yehan?
-sawal mat karna.
- meri ankhien kuch zyada hi NH parhny lagi ho!
YOU ARE READING
|UNKNOWN TO KNOWN FEELINGS ❤️🎈|✔️
Fanfiction"She forgot to close the window & slept without turning off the lights as she has Nyctophobia" "Both got attracted by each other" "He was listening all which she was speaking to herself, he was outside her room. He got confused but breaking his con...