WHO ARE YOU?

396 31 2
                                    

AFTER FEW DAYS:

Karan went out of town. Rishab came to Preeta:

Rishab: hyy Preeta!
Pree: heyy! Youn achanak agaye, khairiat!
Rishab: yarr wo.....kuch bat Karni h, andr asakta hon m?

They came inside!

Pree: Kya bat h,kafi preshan lag rahy ho?
Rishab: uhh.....yarr wo....
Pree: bolo bhii (got tensed)
Rishab(frustrated+confused+tensed): yarr...WHO ARE YOU? KON HO TUM YARR? KAHAN SY AIE HO?
Pree: Kya matlb h is sawal Ka?(confused)
Rishab: I mean that.... Preeta you know what, tüm jab sy aie ho na tab sy aisa Lagta h jesy koi Apna mil Gaya ho, aisa....aisa Lagta h jesy wo insan mil Gaya jis sy hum dour hogaye thy. Aisa Lagta h yarr jesy tumsy koi dil Ka Rishta h, tumhien protect Karny k liayy dil Sy awaz ATI h, tüm kişi prob m hoti ho to bardasht NH hota. Karan ko bhi yehi feel hota h r Sameer bhi yehi bat karta h. Usko bhi tumsy mil Kar usi Preeta ki yad ATI h yarr, kuch... kuch NH samjj aaraha Kya Horaha h ye??

When he was speaking all this to Preeta, Sameer also came there but stood outside the room listening the convo of Rishab & Preeta.

Preeta was shocked for what Rishab said, but coming back to her senses, she replied:

M bhi Sukoon m NH hon, jab sy m apsab sy mili hon tab sy mujhy bhi yehi feel hota h, in sab sy m bhi preshan hon, NH araha mujhy bhi samjh k ye Kya Horaha h?

He was also shocked listening this. But suddenly Sameer came inside & said:

Sab sun liya h m NY!

Rishab & Preeta were looking him with full shock!

Sameer: aisy NH dekho mujhy! Solution sochoo, sabko q aisa feel hota h?

While they were thinking Sameer asked Preeta:
do you have your childhood photographs?
Pree: yeah! I have, lekin q poch rahy ho?
Sameer: tüm nikalo photographs r Ghar LY Kar aao, hum apny photographs nikalty hn, Chalo bhaii.

He pulled Rishab with him leaving Preeta in confusion.

Rishab: areyy hua Kya h? Bata to!
Sameer: Bhai dekho! Hamien usko dekh Kar bachpan wali Preeta yad ATI h right? To humny ye q NH Socha k Kya pata ye wahi Preeta ho? Is bat Ka pata sırf photographs sy hi lag Sakta h.
Rishab: Keh to sahi Raha h TU. Hamary photographs Karan k wardrobe m hn, LY KY aa TU.

Shrishti, Tanvi, Rishab, Sameer & Preeta sat in lounge with their photographs.

Sameer: Preeta, tüm dikhao pehly photos.
Pree (still confused): Han!

Preeta showed the first photo with her parents, when she was 5.

Rishab recognized her in first sight of that photo but gestured Sameer to keep quiet.

Pree: ye parents hn mere.

Showing second photo.

Pree: ye dost hn mere, (pointing on them) Karan h ye, ye Rishab r ye....ummm... iska Nam NH yad mujhy.....

This was the photo in which Karan & Preeta were wearing white dress & their hair were covered in sand & mud, while Rishab was shown fell on ground & Sameer sitting on him smilingly.

Rishab(smiling): acha ruko, dono sath m dikhaty hn.
Pree: ok! Dikhao.

Rishab showed her the same photo & said: Inko pehchanti ho?

Preeta got a super shock, her eyes were wide open & filled with little tears.
Pree: ye....ye pic....tüm.....I mean.....wahi....(she was stammering)

Sameer side hugged her & said: ji Ms. Preeta Arya, hum wahi childhood friends hn.
Pree: I can't....I can't explain k m is waqt kesa feel Kar rahi hon....tüm tum loog wahi ho na,pakka na??
Rishab (with a wide smile): yes hamari cute si Bandriya (she smiled)
Sameer: waisy not fair Preeta, tumhien mera nam NH yad tha
Pree: sorry😂

Shirshti: Hayee shukar h ye feeling mystery to solve Hui 😌
Tanvi: Guys, Karan Ka bday araha h kuch din bad to usy yehi surprise Dena! Acha hua Jo ye aj Ghar py NH h.

All agreed.

Pree (excitedly): yarr lekin m kesy control karon gi...... matlb wo AJ bhi Meri uthi hi care karta jitni bachpan m karta tha without knowing this k m wahi hon..how would I stop myself from telling my identity to him....
Sameer: control to karna parega Preeta. Karan Bhai to Gaye ab...Inko to itnaa preshan karon ga m k tang aajaien gy mujh sy😂
Shrishti: I'm with you mah boyy✌️
Sameer: Always yours...😏😉

Other giggled 🤭

That's all for today's part!

I hope you guys liked it!❣️

My dear silent readers, plz do like/vote, comment & follow me, otherwise I m gonna put the target!

NO PRECAP 😁

|UNKNOWN TO KNOWN FEELINGS ❤️🎈|✔️Where stories live. Discover now