u 14. BÖLÜM

35 0 0
                                    

Şah şah dam dam ar ar şahdamar şahdamar ajdar ajdar ajdaaaaar ....
Telefonumun alarmıyla uyandım. Ulan böyle değildi bunun müziği. Kim değiştirdi la bunu ? Sabah sabah ajdar ın bok gibi sesi beynimi sikti resmen.
Hemen kalkıp helaya uçtum. Geri geldiğinnde okul formamı giydim ve saçlarımı saldım.
Amcam ve yengem erkenden işe gittiği için tek başıma tıkındım.
Sitenin dışına çıktım. Servisde beş dakika sonra gelmişti. En arkaya geçtim ve başımı cama yaslayıp yolu seyrettim.
Okula girince sınıfıma girdim. Çantamı orta sıranın en arkasında olan sıraya koydum.
Panoya baktım. İlk iki ders ingilizce üç dört edebiyat beş tarih altıncı ders ise türkçe .
İlk iki ders Acungil hocayla mütiş (!) bir şekilde ders işledik. Adam bir uniteyi ful ödev verdi. Yarınaymış bide. Ulan bu adamdan nefret ediyorum. Edebiyat dersleri gayet eylenceliydi. Saadettin hoca cidden komik adam. Resmen derste gülmekten yarıldım.
Öğle,
Yemekhaneye çıktık. Milletçek tıkındıktan sonra dağıldık. Ben kantine gidip soğuk bir freşa aldım. Bir  yandan freşamı içerken diyer yandan da düşünüyordum. Zeynep ve Suna ile konuşmuyordum. Atakan ve Ege yi zaten saymıyorum bile. Özlemiştim onları. İyi kötü anılarımız olmuştu.
Onları çok sevsemde yinede affedemezdim. En azından şimdilik. Küs değildim ama kırgındım.
Gözümden bir damla yaş süzüldü ve sonra diyer gözümdende. Sonrasında ise ağlamam şiddetlendi. Hıçkırıyordum. Masamın yanındaki sandalyenin çekilmesiyle kafamı kaldırdım.
- Niye ağlıyorsun ?
- Rahatlamak için
- Sırf rahatlamak için mi ?
- Hayır.
Ağlamam geçmiyordu. Daha da kötüye gidiyordu. Nefes alamıyordum. Gözlerim karadı. Gerisi karanlık....
Uyandığımda beyaz bir odadaydım. Hemşire abla ben uyanınca bana sakinleştirici yaptı. Sanırım daha iyi gibiyim.
Beşinci saat tarihti. Abdulrezzap hoca derste bizim yirulduğumuzu düşünene kadar konuyu anlattı okuttu ve notlar aldırdı.
Altıncı ders Ahnet hoca bize not tutturdu.
Eve gelice harıl harıl üç saat inekledim. Acungil in ödevlerde bayağı uzun zamanımı almıştı. İsim nihayet bittiğinde çantamı hazırlayıp yattım.

ECEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin