10. BÖLÜM

30 2 0
                                    

Suna dan...
Zeynep berbat haldeydi. Ağlamaktan gözleri mahvolmuştu. Hemen 112 yi arsyıp adrrsi bildirdim.
5 dakika sonra gelen görevliler Ece yi sedyeye yatırmış ambulansa götüyorlardı. Atakan ve Ege Zeynep in iki koluna girerek yürümesine yardım ettiler.
İki saat sonra...
Hala hastanedeydik. ECE ameliyata gireli iki saat olmuştu ve doktorlardan ses soluk yoktu. En sonunda bir tane hemşire gelip " Ece hanınmın yakınları mısınız ?" dedi. " Arkadaşlarız."dedik. "Hasta çok kan kaybetmiş. İçinizde 0 rh+ kan grubu olan var mı?"dedi. Atakan ve Ben elimizi kaldırdık. Hemşire ikimizide gelin işareti yaptı.
Kan verme bölümünde kanımızı verdik ve Ege ile Zeynep in yanına döndük. Zeynek Ege nin omzunda uyuyakalmıştı. Ege ise uyanıktı ve hiçde rahatsız değilmiş gibi duruyordu.
Yarım saat sonra...
Doktor yanımıza geldi ve ameliyatın başarılı geçtiğini ve Ece nin çok güćlü olduğunu söyledi. Çok sevinmiştik. Zeynep hala uyuyodu. Egede oturmuş öylece bize bakıyordu. Doktor Ece nin normal odaya alındığını söyleyince beraber odaya girdik. Kolunda serumla uyuyordu.
Doktor bu gece burada kalması gerektiģini söyledi. Yarın taburcu olabilirmiş.
Bu mutlu haberle hepimiz evlerimize dağıldık. Doktor refakatçiye gerek olmadıģını söylemişti. Bizde ne kadar ısrar edersek edelim bizi göndermişti. İşte şimdi rahat bir uyku çekebilirdim.

ECEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin