Ahoj✨
Vítám vás u jednodílovek F1.
Doufám, že se vám příběhy budou líbit a pokud by jste chtěli někoho na přání, stačí napsat do komentářů.
Za komentáře i hvězdičky budu ráda. ✨Už od mala jsem byla trošku jiná. Ne v tom špatném slova smyslu. Byla jsem jiná než ostatní dívky.
Ony si hráli s panenkami, já s autíčky.
Ony nosili šatičky a vyčesané vlásky, já tepláky a culík.
Bavila jsem se s kluky a později jsem propadla kouzlu motokár, ve kterých mě táta podporoval. Máma moc šťastná nebyla ale nakonec se z mých úspěchu radovala stejně jako táta.
Byla jsem jedna z mála dívek, co se věnovali tomuhle sportu. Každý říkal, že je to sport pro kluky.
Mě to ale nezajímalo. Milovala jsem to a skončit jsem s tím nechtěla.A právě tady, na motokárách, jsem ho poznala. Chlapce, jménem Max Verstappen.
Společně jsme jezdili na závody, chodili ven, trénovali.
Rodiče si ho oblíbili, za což jsem byla ráda.
Roky plynuly a Maxovi se v pouhých 17ti letech naskytla naprosto skvělá příležitost. Měl možnost postoupit z F2 do F1, což byl sen každého z nás.
Neváhal a nabídku přijal. Jenže tím, jsem pomalu a jistě ztrácela člověka, na kterém mi záleželo.On slavil úspěchy v F1, po boku skvělých jezdců, já zůstávala v F2 a snažila se všem dokázat, že tenhle sport je i pro ženy.
On si po každém závodě užíval oslavy, já tvrdě trénovala a ve volném čase sledovala závody F1.Kamarádku jsem měla jednu, Michelle. Byla stejně stará jako já, drobná blondýnka s hnědýma očima.
Občas stejně praštěná ale vždy připravena mi pomoct, stejně jako já jí. To ona mi nahradila Maxe, když odešel.Bylo pondělí, měla jsem volno, kromě dopoledne, které jsem strávila v práci. Pracovala jsem v malé kavárně ve městě, kam moc lidí nechodilo, spíš jen ty stálý zákazníci.
Kolegyně Lilly mě vystřídala ve 13hodin a já mohla tak v klidu odejít domů a přemýšlet co budu dělat.
Po telefonu jsem se domluvila s Michelle, že se u mě zastaví a uděláme si fajn odpoledne.
Ve 2 hodiny už mi klepala na dveře od bytu, který jsem měla v pronájmu.,,Theo! Tak honem. Otevři už!" doléhal na mě hlas mé kamarádky a já se smíchem na rtech otevřela dveře, jinak by byla schopna je vyrazit, jen aby se dostala dovnitř.
,,Nojoo, copak hoří?" ptala jsem se pobaveně a Michelle vlítla dovnitř a sotva jsem postřehla, že v ruce drží obálku.
,,Mám skvělou zprávu! Z toho si sedneš na zadek, to ti garantuju!" skoro až vykřikla nadšeně.
Společně jsme si sedly na sedačku v obývacím pokoji a ona skoro až nadšením nadskakovala.
,,Tak to vybal. Vypadáš, že za chvíli zkolabuješ." kroutila jsem hlavou se smíchem na rtech.
,,Takže, víš jak jsem říkala, že pokud udělám tu zkoušku ve škole, rodiče mi dají dárek?" začala nejdřív a já jen souhlasně přikývla.
,,Tak zkouška dopadla na výbornou a rodiče mi doma předali ten dárek. A hádej co! Dostala jsem od nich zájezd na celý víkend do Monaka, se vstupenkami na Velkou cenu F1 i s povolením se podívat do paddocku Red Bull Racing Teamu! A je to pro dvě osoby, takže milá Theo, ty jedeš se mnou!" vypískla nadšeně a já na ni nejdříve zůstala zaraženě koukat.
,, Samozřejmě hotel je v ceně i se snídaní a poletíme už ve čtvrtek odpoledne. Zpátky pak v pondělí ráno, takže stíháme si i projít město. Není to skvělý?" usmívala se jak měsíček na hnoji.
Totiž ona Michelle je taky velkou fanynkou F1. Když to jde tak společně koukáme na závody v televizi, nebo jezdí na mé závody a tam mi jako správná kamarádka fandí.
,,Počkej.. cože? Jakože my dvě pojedeme spolu do Monaka na F1?" nevěřícně jsem ze sebe dostala ale pak mi to seplo a já po Michelle skoro až skočila a objala jí.
,,Tak to si užijeme! Ale počkej, Monako je tenhle víkend. A dneska už je pondělí. Sakra, musím napsat do práce a taky si sbalit věci." začala jsem panikařit.
,,V klidu, Theo. Zítra odpoledne si sbalíme a ty můžeš ještě dneska napsat do práce. A teď pojď, dáme si kafe a užijeme si dnešní den." uklidnila mě Michelle.
,,Fajn, dobře. Já jdu udělat kafe, ty vyber film a mezitím napíšu do práce." pokývala jsem hlavou a odešla do kuchyně.
Připravila jsem dva hrnky a dala vařit vodu. Napsala jsem do práce a jen co jsem odeslala zprávu, došla mi jedna důležitá věc.