Mick Schumacher #1

973 29 3
                                    

Nový díl, tentokrát Mick😊✨

Procházela jsem paddockem, abych našla svého tátu. V dálce jsem už zahlédla budovu Red Bullu, tak jsem docela spěchala. Už takhle jdu pozdě.
A ano, můj táta je Christian Horner.
Nečekala jsem však, že cestou do někoho vrazím, tedy spíš on do mě.

,,Sakra, dávej si pozor." uslyšela jsem mužský hlas a podívala se, kdo mě to vlastně srazil.
,,Oh, to si ty." zašklebila jsem se, když jsem si urovnala trochu pomačkané letní šaty.
Kdo jiný mě mohl srazit, než samotný Mick Schumacher?
,,Ty si dávej pozor, Schumacher. A koukej na cestu." vyštěkla jsem trochu podrážděně.
,,Ty si dávej pozor na cestu, Hornerová." odvětil stejným tónem hlasu, než si mě celou prohlédl.
Protočila jsem oči, ukázala mu vztyčený prostředníček a otočila se k odchodu.
Něco ještě říkal ale neposlouchala jsem ho.
V klidu jsem došla do garáží Red Bullu, kde byli snad všichni, včetně Maxe a Sergia.

,,Ztracená ovečka se našla." prohlásil Checo, když mě uviděl před vstupem do garáže.
,,Checo, taky si mi chyběl." pobaveně jsem zakroutila hlavou a ochotně jsem mu oplatila objetí, do kterého si mě vtáhnul.
,,Jak se máme princezno?" objevil se vedle nás Max a taky na mě čekala jeho náruč.
,,Víc než dobře. Co vy? Připraveni na trénink?" koukla jsem na oba dva a současně přikývli hlavou.
Byli už oblečení do svých kombinéz a čekali na povel, kdy budou moct vyjet na trať.
Trénink se vyvedl skvěle. Oba býci měli skvělý výsledky, teď už jen druhý trénink.
Stála jsem v garáži a koukala na tabuli, kde byli časy i ostatních.
Haas opět jako poslední, přitom měli dobré jezdce. Ikdyž se s Mickem nemusíme, umím uznat, že v sobě talent má.
Williams taky na konci, to samé Alfa Romeo a Aston Martin. Škoda.
Ale není všem dnům konec. Uvidíme jak to se to bude dál vyvíjet.

,,Olivie, připojíš se k nám na večeři v hotelu?" zeptal se Max před druhým tréninkem, když jsem stála u počítačů a koukala na všechny data z prvního tréninku.
,,No jasně. Moc ráda, dlouho jsme nepokecali." přikývla jsem s úsměvem a koukla na něj.
,,A neříkej mi Olivie, víš že to nemám ráda.'' dodala jsem ještě.
,,Promiň, Liv." opravil se s úsměvem na tváři a raději odešel, protože ho volali.

Trénink číslo dvě dopadl zase dobře. Letos máme oba monoposty hodně dobré, proto to bude s Mercedesem hodně velký boj.

Po sprše na hotelu a krátké úpravě, jsem se vydala dolů do restaurace, kde už byl můj táta, Max i Checo. U dalšího stolu jsem zahlédla Micka se Sebastianem a seděl u nich i Nikita. Nikdo jiný tu ještě nebyl.
Sedla jsem si ke svým oblíbeným klukům a pozdravila je.
,,Liv, zlatíčko. Budeš v neděli s námi v garáži? Nebo chceš být nahoře ve VIP?" zeptal se táta u večeře.
,,Určitě budu s vámi dole v garáži, sám víš, že potřebuju co nejvíce praxe, abych se k vám po škole mohla připojit." odvětila jsem tátovi a strčila si do pusy kousek opečené brambory. Jídlo tu bylo výborné.
,,Už aby to bylo. Bude skvělé tě mít pořád u nás." usmál se Sergio a Max se k němu přidal.

Po večeři, kdy jsem se najedla, div jsem nepraskla, jsem se vydala zpět na pokoj, abych si odpočinula, ručičky hodinek se blížili k desáté a já cítila únavu.
Ve výtahu jsem zmáčkla číslo patra, kde jsem měla pokoj a klidně se opřela o stěnu.
Než se ale stihli dveře zavřít, někdo mezi ně strčil ruku a dveře se opět otevřeli.
Podívala jsem se na příchozího a hlavou mi problesklo, jestli to raději nevezmu po schodech, ikdyz je to do čtrnáctého patra sakra dálka.
Prsty jsem si promnula kořen nosu a nadechla se.

,,Ale, Hornerová osobně." zašklebil se a zmáčkl číslo patnáct. Pokoj měl o patro výš, díky bohu.
,,Hele Schumacher, jestli mě chceš provokovat, nech si to na zítra. Dneska mám sílu, už jen se dostat do postele a spát." odpálkovala jsem ho a podívala se na něj. Kdyby jsme nebyli na nože, řekla bych že je sakra pěknej a má dokonalý modrý oči.
,,Copak? Mechanici Red Bullu tě unavili?" zašklebil se a opřel se o stěnu naproti mě.
,,Závidíš jim to?" oplatila jsem mu otázku a nadzdvihla obočí.
,,Těžko říct, co s tebou dělali, takže ne, asi jim to ani nezávidím." složil ruce na prsou a koukl na mě.
Protočila jsem jen očima, neměla jsem náladu na ty jeho úchylný narážky.

Formula 1 /Oneshots/CZ/ Kde žijí příběhy. Začni objevovat