Užijte si dnešní díl😊✨
,,Charlesi! Ať tě to ani nenapadne!" křičela jsem se smíchem na rtech na svého kamaráda, který se ke mně pomalu přibližoval.
,,Ale no tak, Charlene. Myslíš, že bych ti ublížil?" zeptal se nevinně.
,,Jo!" zakývala jsem hlavou v souhlasu a ruce držela před sebou, jakoby mě to snad mohlo ochránit.
Momentálně jsme se nacházeli v Monaku, kde měl Charles svůj dům se zahradou a bazénem, u kterého jsme teď stáli a nebezpečně rychle se k němu přibližovali.
Společnost nám dělal Max, Lando, Pierre a Daniel. Ti nás však jen z pohodlných křesel sledovali a smáli se.
Ze dveří vyšla ven Kelly, přítelkyně Maxe a v patách jí byla Katerina, která byla druhou polovičkou Pierra.
,, Charlesi, ty si nedáš pokoj?" optala se pobaveně Kelly a sedla si vedle Maxe.
,,Však já ji nic nechci udělat, jen jedno přátelské objetí." pokrčil rameny jakoby nic a znovu se ke mně přiblížil.
,,Tohle ti ale nežeru." ozvala jsem se pobaveně a podívala se na svého kamaráda.
,,To nikdo, Charlene, neboj." ozvala se pobaveným hlasem Katerina, která seděla Pierrovi na klíně.
Mou chybou bylo to, že jsem se na ni podívala a ztratila na chvíli pozornost.
Charlesovi ruce jsem ucítila na zádech a pod koleny. Vzal mě do náruče jako princeznu a neměla jsem šanci se dostat pryč.
,,Nedělej to, prosím." zapištěla jsem, když jsem se ocitla ve vzduchu ale ruce jsem dala kolem jeho krku, abych nespadla.
,,Pozdě." usmál se nevinně a skočil se mnou do vody, která díky bohu nebyla tak studená.
Vynořila jsem se a snažila se dostat pryč vlasy z obličeje. Charles se vynořil hned vedle mně.
,,Ani to nebolelo co?" ozval se jeho hlas kousek ode mně. Naoko naštvaně jsem se otočila čelem k němu a pár vteřin se na něj dívala. Pomalá nebo rychlá smrt?
,,Charlene no tak, mluv se mnou." připlaval kousek blíž a na tváři mu hrál omluvný výraz.
Než stačil říct něco jiného, skočila jsem po něm a stáhla ho pod vodu, kde jsem ho chvíli přidržela, než jsem ho pustila, aby se chudák fakt neutopil.
Vynořil se a prskal kolem sebe vodu. Pobaveně jsem ho sledovala a snažila se zadržet smích, ostatním se to moc nedařilo.
,,Karma hochu." pokrčila jsem rameny a prsty pocuchala jeho vlasy, než jsem se otočila a vylezla ven z vody.
Omotala jsem kolem svého těla osušku a šla si sednout k ostatním.
,,Na stole je pití, s Kat jsme ho připravily." mávla ke stolu Kelly, kde se nacházelo i malé občerstvení.
,,Díky, určitě si dám." pokývala jsem hlavou a došla ke stolu, kde jsem si nalila limonádu a koukla se k bazénu.
Charles akorát vylézal z vody a podíval se směrem, kde jsem stála.
Rty naznačil, že tahle naše válka neskončila a došel si pro ručník.
Zašklebila jsem se pobaveně a vrátila se k ostatním.
,,Takže. Něco v plánu?" zeptal se Daniel a napil se piva.
,,Napadlo mě, že by jsme mohli dát něco na gril, otevřít víno. Udělat si klidnej večer." ozval se Charles, když si k nám sedl.
,,Skvělý nápad." přikývl Lando a přidal se k němu i Max s Pierrem.
,, Takže to vidím tak, že kluci připraví gril a pití a my zajedeme nakoupit." navrhla Kelly a my s Kat jsme souhlasily.
,,Domluveno." odvětil Charles.
,,Ale víš, co to znamená že?" upoutala jsem Charlese pozornost a rukama naznačila, že držím volant a řídím.
,,Nee, moje auto ne." zakroutil hlavou, až jsem se divila, že mu někam neodlítla.
,,No ano, tvoje auto ano." zakývala jsem pobaveně hlavou a poslala mu vzdušnou pusu. Řekla bych, že za ty roky si už na mě zvykl. Ono to jinak občas nejde že?S holkama jsme se trochu upravily, když už jedeme mezi lidi a daly si sraz dole.
Byla jsem tam první, takže jsem koukla na kluky, kteří připravovali gril a sezení.
,,Kluci? My pomalu vyrazíme, někdo zvláštní přání?" zeptala jsem se ještě, co kdyby si náhodou něco vymysleli.
,,Ani ne, kupte co uznáte za vhodný. Hlavně nějaký maso a můžete vzít i zeleninu, hodíme to k tomu na gril." koukl na mně Charles.
,,Dobře. Tak my jedem." zacinkala jsem klíčky od jeho auta a koukla se dovnitř ke schodům, kde už šly holky.
,,Hlavně opatrně, přivez mi ho zpět v celku." spráskl ruce Charles a vypadalo to, jakoby se modlil.
,,Pff, děláš jako kdybych neuměla řídit." mávla jsem rukou a raději jsme se vydaly k autu, které bylo zaparkované před domem.