???-ოჰ ძლივს, დიდება შენს გამოჩენას
წინ ვიხედები და
მე-ღმერთო ჩემოოოოოოო, მომკალით ვინმეეეეეეეეეემ
ჯექსონი-ხო ეგ ნამდვილად არ გვაწყობს
ბემბემი-მართალია
მე-ვერ ვიჯერეეეეეეეეებ
იუგეომი-უნდა დაიჯეროოოოო.
ცოტახანი გაშტერებული ვიყავი მერე ყველაფერი რო გავიაზრე მათთან მივირბინე და სამივეს ერთად ჩავეხუტე.
ისინი ჩემი ახლო მეგობრები არიან რომლებიც ძმებივით მყავს, ხო ვიცი ძალიან ბევრი ბიჭი მეგობარი მყავს, მაგრამ ვფიქრობ ბიჭებმა უფრო კარგი მეგობრობა იციან ვიდრე გოგონებმა.
მე-აქ რამ მოგიყვანათ თქვე ბარაქიანებო თქვენა ჰა?
ბემბემი-მანქანამ
მე-ხო კაი კაი დაეძნეყვეთ ეხლა დივანზე და ყველაფერი მომიყევით, მაგრამ პირველ რიგში უნდა გაგლანძღოთ
იუგეომი-აუ დაიწყო ამან
მე-რატო დაიშალეთ თქვე იდიოტო კვახებო
ჯექსონი-ხო კაი კაი დაწყნარდი.
ყველანი დივანზე დავსხედით და რაღაცეებზე ვსაუბრობდით.
მე-უი არ გშიათ?
ბემბემი-აუ კიიი
მე-კაი მე რამეს მოვამზადებ და თქვენ ეცადეთ ერთმანეთი არ დაწყვიტოთ
ჯექსონი-ვერ დაგპირდებით.
მე-უხ შე
სამზარეულოში გავედი და გადავწყვიტე პიცა გამომეცხო.
სხვადასხვანაირი პიცები გამოვაცხვე და დავიძახე.
მე-აუ ვინმე დამეხმარეთ ამათ გატანაში.
მალევე იუგეომმა შემოირბინა სამზარეულოში.
იუგეომი-ღმერთო რა კარგი სუნიაა
მე-ჰა ნუ ლაყბობ ახლა ბევრს გამატანინე პიცები.
მე გაზიანი სასმელები ავიღე მან კი პიცებს დაავლო ხელი.
ჯექსონი-ვაა ავა საიდან იცოდი რო ახლა პიცა მინდოდა?
მე-შენს აზრებს ვკითხულობ.
ყველანი დავსხედით და ტელევიზორზე რაღაც კინო ჩავრთეთ, კომედიური იყო.
თან ვჭამდით თან კიდე სიცილით ვსკდებოდით.
სიცილისგან მუცელი ხელში გვეჭირა, ბოლოს რო დამთავრდა თავში ერთმა აზრმა დაგვარტყა.
მე-ესეიგი მე რახან გოგონა ვარ
ბემბემი-გოგონა ქაჯი
მე-ნუ მაწყვეტინებ იდიოტო-ხელი დავარტყი
ბემბემი-მეტკინააა
მე-არაუშავს გადაიტან, ესეიგი რას ვამბობდი...რახან გოგონა ვარ მე მოგიმზადებთ რაღაც საზიზღარ კოქტეილებს ან თუნდაც საჭმელებს.
თქვენ სხვა თუ არაფერი ერთი ყლუპი ან ერთი ლუკმა მაინც უნდა გასინჯოთ. ვინც ვერ გასინჯავს სახეში ნაღებს შევადღლიზავ ან მარკერით რამეს დავახატავ, აბა გასაგებია?
აი ეს არის ჩვენი გიჟური თამაშები რომელსაც ჩვენ ვიგონებთ ხოლმე, ნუ უფრო მე ვიგონებ.
ჯექსონი&ბემბემი&იუგეომი-დიახ სერ.
სამზარეულოში შევედი კამერა ისეთ ადგილას დავაყენე რომ ყველაფერი კარგად გამოჩენილიყო და კოქტეილების მზადება დავიწყე.
ისინიც სამზარეულოში შემოვიდნენ და დასხდნენ.
მე-პირველი კოქტეილის ინგრედიენტები: ღვინო, კარგად დაჭრილი ნიორი და დარიჩინი, ნუ ღელავთ არ მოიწამლებით.
სამივეს კოქტეილები წინ დავუდე ისინი კიდე 'ვინმე დამეხმარეთ' სახით იყურებოდნენ.
ჯექსონი-ისა და სანამ მოვკვდები შეიძლება რაღაც ვთქვა?
მე-ნება დართულია
ჯექსონი-მადლობა ქალბატონო, ესეიგი რა მინდოდა რო მეთქვა სანამ მოვკვდები მინდა ჯინიონგს ვუთხრა რომ შტერიააააააააააა!!!
იმ დღეს ბემბემმა ჩაგისვა საწოლში ხოჭო მე კი არააააააააააა!!!!!!!!!!!!!!
მადლობა ყურადღებისთვის.
კოქტეილი გადაკრა.
ამაზე სიცილი მოვრთეთ.
მე-ბემბემ გაგამჟღავნეს.
ჯექსონი-ეს რა საშინელებააააააა
მე-ჯექსონ ვანგმა პირველი ტური წარმატებით გადალახა მივულოცოთ-ტაში დავუკარით-და შემდეგი არის ბემბემიიიიიი.
ბემბემი-ღმერთო ამ ერთხელ გადამარჩინე რააა.
მანაც კოქტეილი მოწრუპა და სახე დამანჭა.
მე-ბემბემმაც დავალება ასე თუ ისე შეასრულა, ახლა კი იუგეომის დროააა
იუგეომი-ვფიქრობ ამას ვერ დავ...-სიტყვა არ ჰქონდა დამთავრებული სახეში ნაღები შევადღლიზეთ.
მე-ბატონმა იუგეომმა დავალება ვერ შეასრულააა, ახლა თამაშის ბოლომდე მასე უნდა გქონდეს ეგ და ხო
ეს რაუნდი არის საჭმლის.
ბემბემი-ვნახოთ ვნახოთ
მე-შემდეგი არის შემწვარ ხორცზე გადასმული ნუტელა რომელსაც თავზე მოყრილი აქვს წიწაკაა.წარმატებებს გისურვეეებთ.
ჯექსონი-ეს მოგვკლავს ჩვენ.
იუგეომი თან ნაღებს ტლოკავდა მისი სახიდან თან იცინოდა.
მე-და პირველი არის ჯექსონიიი.
ჯექსონი-აუუ კაით რაა-მოჩვენებითი ტირილი დაიწყო.
ერთი ნაჭერი მოაჭრა და სახის მანჭვით დაღეჭა.
მე-და ჯექსონ ვანგმა მეორე დავალებაც შეასრულა, ახლა კი ბატონი ბემბემის დროა
ბემბემი-მირჩევნია ისევ ნაღები შემადღლიზოთ.
მე-ამ შემთხვევაში მარკერს გამოვიყენებთ-ყველა მასთან მივედით და სახეზე რაღაცეები დავახატეთ, თან სიცილით ვკვდებოდით ბემბემი კიდევ ვითომ მომტირალი სახით იჯდა.
მე-და დღევანდელ გიჟურ თამაშებში გაიმარჯვააააააააა-იუგეომმა ჯამები გამოიღო და კოვზებს უტყაპუნებდა, დოლის ხმის შესაქმნელად-ჯექსონ ვანგმააააააააააააააააააააა.
ჩუმად კამერასთან მივედი და გავთიშე.
ჯექსონი-მადლობა მეგობრებო ეს ჩემთვის ძალიან დიდი პატივია, როგორც დღევანდელი გიჟური თამაშების გამარჯვებული, მინდა თქვენ სამთან ერთად სელფი გადავიღო, ამ დღის სამახსოვროდ-ჩვენც მასთან მივედით და ფოტოები გადავიღეთ.
მე-ბიჭებო ნახეთ მე რა მაქვს-ხელში კამერა მეჭირა სადაც ის ვიდეო იყო ჩართული რომელიც გადავიღე.
იუგეომი-ავააააააააა
ჯექსონი-დაგახრჩოოობ.
სამივე გამომეკიდა, მთელი სახლი შემოვირბინეთ. ბოლოს ოთახში შევვარდი ვიდეო კომპიუტერზე გადავიტანე და გარეთ გამოვვარდი.
???-მოიცა აქ რა ხდება?
____________________________________
ეს პატარა თავი აქ იყოს♡
იმედია მოგეწონებათ💜
YOU ARE READING
《IDOL》(დასრულებული)
RomanceNo spoilers!!! _________________________________________ /I don't own any of the pics that are used in this story./ Enjoy♡