ფელიქსი-იცი-ამ დროს ტელეფონის ხმა ისმის, მანაც უპასუხა და მე გამომხედა-უნდა წავიდე...
მეც თავი დავუქნიე...სხვას რას ველოდი, ტკბილად მომეხვეოდა და შერიგებას მთხოვდა?არა ავა უნდა გამოფხიზლდე.
იმ ოთახიდან გამოვედი და ბიჭების და მიას ძებნა დავიწყე.
ბოლოს როგორც იქნა მივაგენი, კაფეში ისხდნენ და რაღაცაზე საუბრობდნენ.სონუს გვერდით დავჯექი და ყურში ჩავჩურჩულე
მე-ჩვენი გეგმა როგორ მიდის
სონუ-ჯერ-ჯერობით ყველაფერი კარგადაა, შეხედე რა საყვარლები არიან-იონჯუნისკენ და მიასკენ გაიხედა, მეც იმ მხარეს გავიხედე და სახეზე ეშმაკური ღიმილი გამომესახა.
მე-ძალიან კარგიიი
ნამჯუნი-აბა ახლა რა გავაკეთოთ
მია-გარეთ გავიდეთ და აქაურობა დავათვალიეროთ
სონჰუნი-კარგი აზრია.
ყველანი დავეთანხმეთ, მერე ჩვენ-ჩვენ ნომრებში ავედით.
მე ასე ჩავიცვიპირბადე გავიკეთე და ტელე ავიღე.
მერე ლიფტში შევედი და მალევე პირველ სართულზე აღმოვჩნდი.
ყველა იქ დამხვდა, ყოველთვის მგონია რომ პირველი ვარ მაგრამ ყველა მასწრებს😂
ჯონგუკი-როგორც ყოველთვის მაგრად გამოიყურები დაიკო
მე-აბა რაა, თქვენც ძალიან.
ყველას პირბადეები გვეკეთა თავზე კი კეპი გვეფარა.
გარეთ გავედით, ფეხით გასეირნება გადავწყვიტეთ.
ნელ-ნელა დავდიოდით და იქაურობას ვათვალიერებდით, შემდეგ გემრიელად მივირთვით.ძალიან გავერთეთ, ატრაქციონებზეც ვიჯექით.
ბოლოს დაღლილები სასტუმროში დავბრუნდით და ჩვენ-ჩვენ ნომრებში შევედით.
მოულოდნელად ძირს ვვარდები და თვალი მიშტერდება, ის სისხლის წამოსვლა და სიცილიც არ იყო პირველი, იმ დღეს ქორეოგრაფიის დარბაზში.
ეს ბავშვობიდან ასეა, მაგრამ მხოლოდ მაშინ ხდება როცა მარტო ვარ, ამის შესახებ არავინ იცის ჩემი და ფიდის გარდა.ექიმთან ვიყავი და მან თქვა რომ ამას ვერაფერს უშველი, თან საშიშიც არაფერია.
ისევ გაშტერებული ვზივარ და ერთ წერტილს შევყურებ, ვიღაც კარებზე აკაკუნებს, მეც ვფხიზლდები და კარს ვაღებ.
მე-ოჰ აქ რამ მოგიყვანა ვანგ.
დილან ვანგი-ჩემი მეგობარი უნდა გაგაცნო, დარენ ჩენი
მე-გამარჯობა
დარენ ჩენი-გამარჯობა
დილან ვანგი-აბა ეხლა აბრძანდით და ჩემთან ერთად წამობრძანდით.
ჯონგუკს მივწერე რო გარეთ მივდიოდი.
ლიფტში შევედით და 1 სართულს მივაჭირეთ, იმდენს ვსაუბრობდით ენა გადაგვეწვა.
ბოლოს როგორც იქნა ჩავედით და გარეთ გავედით ნუ რათქმაუნდა პირბადეები გვეკეთა.
ვსეირნობდით და ვსაუბრობდით, ეს კი არადა არ გვბეზრდებოდა.
დარენ ჩენი-ახლა კი ჩემთან წავიდეთ და რამე ვითამაშოთ
მე-ოკ.
მანქანაში ჩავსხედით და მის სახლში წავედით, უშველებელი იყო.
შიგნით შევედით და მისაღებში დავსხედით.
მე-აუ რა კაია დაჯდომაა
დარენ ჩენი-აუ ხოო
დილან ვანგი-ახლა დაჯდომის დრო არაა, ჩვენ უნდა გავერთოთ
მე-როგორ
დილან ვანგი-ესეიგიიი რა მოვიფიქრე, ამ გამჭვირვალე ყუთში ყრია დაკეცილი ფურცლები, რომლებშიც წერია მოქმედებები. ვინც არ შეასრულებს იმას ან ნაღებს შევათხლიშავთ სახეში ან ყინულებს ჩავაყრით ან კიდე ალკოჰოლს დავალევინებთ.
მე-კარგი აზრიაა
დარენ ჩენი-მაშ დავიწყოთ
დილან ვანგი-ესეიგი შენ რახან გოგო ხარ დაგითმობთ-გველურად გაიღიმა.
მე კიდე თავში ფეხსაცმელი გავუქანე.
დილან ვანგი-მეტკინაა
მე-ღირსი ხარ კვატო
დარენ ჩანი-კაი დაიწყე.
ყუთში ხელი ჩავყავი, ერთი ფურცელი ამოვიღე გავხსენი და ხმამაღლა წავიკითხე.
მე-დაურეკე შენი კონტაქტებიდან პირველ ადგილას მყოფ ადამიანს და უთხარი რომ გაგიტაცეს, 2 წუთი უნდა ელაპარაკო და არ გაამხილო რომ იტყუები.კარგი ნოუ პრობლემო.
ტელეფონი ამოვიღე და კონტაქტებში შევედი.
მე-ეჰ ძამიკო რას ვიზამთ, ცოტახანი ნერვიულობა მოგიწევს-
ჯონგუკის ნომერი ავკრიფე-ძამიკო მიშველე*შეშინებული ხმა მივიღე*ვიღაც შავებში ჩაცმულმა ხალხმა გამიტაცა.
ჯონგუკი-რა?ავა სად ხარ ახლავე მითხარი
მე-არვიცი ქუქი გთხოვ მიშველე, ჩემს მოკვლას აპირებენ.
ჯონგუკი-ავა გიპოვი აუცილებლად.
და ამ დროს ტაიმერი აწკრიალდა.
მე-ძმაო არაფერი მჭირს დაზღნარდი, უბრალოდ თამაშს ვთამაშობდით
ჯონგუკი-ავააააააააა მოხვალ შენ ჩემთან
მე-კაი ძამიკ კარგად.
ტელეფონი გავთიშე, თამაში უნდა გაგვეგრძელებინა მაგრამ უცებ ვიღაცის ხმა მოგვესმა
???-მეც შემოგიერთდებით...
CZYTASZ
《IDOL》(დასრულებული)
RomansNo spoilers!!! _________________________________________ /I don't own any of the pics that are used in this story./ Enjoy♡