( muokattu 30.12.2021, mainitsen myös että tää on tosi tönkköstä tekstiä ainakin nää ekat luvut, sori siitä. )
Istun hotellihuoneessa päiväkirjani kanssa, yrittäen saada ajatuksia kasaan. Samalla toki miettien uusia biisejä, vaikka me kyllä saatiin just uus biisi ulos. Katon mun mustan päiväkirjan kantta. Siinä ei oo mitään erikoista, eihän? Ei niin, kansi on aina tylsä. Mutta jos päiväkirjan aukasee, sieltä paljastuu asioita. Ne on niitä asioita joita ei halua kenenkään tietävän. Parempi on pitää kaikki sisällään, eiks nii?
20.2.2019 Hei. Mä Menin tänään ulos pitkästä aikaa. Taino, käväsin parvekkeella tupakalla, mut minkäs teet. En ottanu mun lääkkeitä tänäänkää, ois kyllä pitänyt. En usko lääkäreiden sepityksiä siitä miten "ne auttaa sua päivä päivältä enemmän". Miten muka, sitä en ymmärrä. Mä menin kans pari viikkoo sit kauppaan. Ylitin suojatietä, arvatkaa unohdinko ees kattoo tuleeks autoja? Noh, olin kävelemässä yli ja kuulin auton äänen. Sanotaanko niin että siinä hetkessä ajattelin no vitut, ei mulla oo mitään menetettävääkää ja jäin sit seisomaan siihen. En tienny miten siinä tilanteessa ois oikeen pitäny olla, joten naurahtelin siinä sitten itelleni. Ootin et se auton ääni tulis lähemmäs ja lähemmäs, että jäisin sen alle. Kuolisin, lol. Whatever, se ääni lähesty. Olin jo laskemassa viidestä alaspäin. Sit kuulen että se tekee äkkijarrutuksen. No voi paska. Katoin auton kuljettajaa, se näytti tutulta. Auton kuljettaja nous autosta ja tuli mun luo. "Ooks sä ok?" se kysy. Sit mä tajusin kuka se on. Joel Hokka. Siitä se sit lähti.
Yks mun elämän parhaimmista päivistä. Havahdun ajatuksistani kun oveen koputetaan. "Joo, sisään vaan." Joel avaa oven. "Hei aateltii poikien kaa lähtee bisselle, tuuks messiin?" En tiiä jaksaisinko tänää mennä, oon nimittäin nyt käyny ainakin viis päivää putkeen noitten kaa bissel. Mut to be honest, ei mul nyt oikee oo vaihtoehtoja. "Joo mä tuun." Joel lähtee ja huokaisen. Minkäköhän lainen yö tästäki on tulossa. Eikai se auta, pakko mennä. Vaihan mun vaatteet ja lähen mun hotellihuoneesta ulos. Hotellin vieressä on yks baari, joten oletan että pojat meni sinne. Lähen kävelemään hotellista ulos. Ylitän tien ja avaan baarin oven. En nää poikia missään. Kattelen vähän ympärille mutta en siltikään löydä ketään. Alan vähän huolestumaan. Onko jotain sattunu? Missä ne on? Menen kävelemään baarin portaita ylös ja nään pojat nahkaisella mustalla sohvalla istumassa. "Moi, tulithan sä viimei" Joel sanoo. "Jooh. Piti kato vaihtaa vaatteet" Vastaan. Istuudun sohvalle Joelin viereen. "Käykää joku hakee bisset kaikille" Niko huikkaa. "Mä käyn." Tommi sanoo. "Tuo kaikille muutama sit niitä!" Huudan perään. Nimittäin jos baarissa ollaan, siellä juodaan kunnolla. "Mites muuten keikat? Onks niitä tulos?" Aleksi kysyy. "Ei niit kai viel oo tiedos, vaikka kyl kohta varmaa saadaan tietää uusista keikoista, ei olla nimittäin käyty keikoil hetkee." Joel vastaa. Tommi laskee bisset pöydälle, ja kaikilla on jo ekan kahen sekunnin aikana ne kädessä. Juon ekan bissen puoleen väliin yhellä kulauksella. "Y/N tää on vasta eka bisse." Joel naurahtaa. "Sen takii just." Juon sen toisella kulauksella loppuun. Kuuntelen toisella korvalla poikien keskustelua, en kyllä silti saa selvää mitä ne puhuu. En oo ees varma mones bisse mul jo on, ainaki seittemäs, en oo varma. Otan taas uuden bissen. Osa pojista on lähteny jonnekkin jossain vaiheessa, en kyllä kiinnittäny huomioo siihen. Sohvalla istuu enää mun lisäks Olli ja Aleksi. Ne on istumassa vierekkäin sen näkösinä että tarttee varmaa kohta yhteisen huoneen. Päätän lähtee häiritsemästä ja ettimään muita. Meen baarin alakertaan ja nään Joelin istumassa yksin jossakin nurkkapöydässä. Kävelen Joelin luo. "Mitä viddduuuuu jätkä miks istut yksin?" Kysyn Joelilta. "Ekana, kuinka paljo sä oot oikein juonu? Tokana, kaikki muut lähti vetää jonnekki." Joel vastaa. "Mä lupaan en oo juonu paljoo.. Ehkä.. Ei voi koskaan tietää." Istuudun Joelin viereen, vaikka vastapäätä olisi ollut myös paikka. Joel katsoo mua hieman hämmentyneenä. "Tos vastapäätäki ois ollu paikka?"Joel sanoo hämmennyksissään. "Haluuksä et mä lähen tästä vai?" Kysyn Joelilta. "Eieieiei älä, oo vaa siinä." Meiän välillä on syvä hiljaisuus tosi pitkään kunnes Joel avaa suunsa. "Y/N mun on pitäny kertoo sulle yks juttu." Joel sanoo hermostuneena. "Joo, mikä?" Kysyn kiinnostuneena. "No ei mitään." Joel huokaisee. "Vittu jätkä." Ton sanottuani mä istun Joelin syliin ja suutelen Joelia. "Kuinka paljon sä joit?" Joel kysyy suudelman jälkeen. En osaa tulkita yhtään kuulostiko Joel vihaiselta, tai tykkäskö Joel ees pussata. No voi paska.
YOU ARE READING
Feel Nothing // Y/N & Joel
FanfictionY/N x Joel love story. Kaikki maholliset TW, en tiiä mitä keksin tähän:) Kirjottelen tätä ainakun mulla on siihen motivaatiota. Y/N on tässä kirjassa sitten naispuolinen henkilö, että jos et koe itseäs semmoseks niin voit kuvitella hänet jonain muun...